Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1261 Skrevet 15. desember 2011 Virkeligheten er at størstedelen av Norges befolkning omgås mennesker av begge kjønn hver dag, og omtaler mange av disse som venner. Ja, det er nok av ufornuftige folk i denne verden.
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #1262 Skrevet 15. desember 2011 Hmmmmmmmm ... bling ... dyr i drift. Nei, du skrev bling er lik dyr i drift. Det er vel så godt som det samme, er det ikke?
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #1263 Skrevet 15. desember 2011 Ja, det er nok av ufornuftige folk i denne verden. OG du som er singel og ikke klarer å få et forhold til å fungere, mener helt på alvor at du har knekt koden? 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1264 Skrevet 15. desember 2011 Ja, det er nok av ufornuftige folk i denne verden. Jeg er student, og min lesepartner er en meget attraktiv mann på min alder. Sjarmerende, morsom og kjekk. Vi er begge over tredve. Kjæresten min leer ikke på et øyelokk en gang, når vi sitter hjemme hos meg og leser halve døgnet. I kveld er kjæresten min på julebord, og jeg ba ham love meg å bli riktig full og flørte og kose seg. Vi har et velfungerende og fantastisk godt forhold. Du Steinar40 aner ikke en dritt om virkeligheten. 3
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1265 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er student, og min lesepartner er en meget attraktiv mann på min alder. Sjarmerende, morsom og kjekk. Vi er begge over tredve. Kjæresten min leer ikke på et øyelokk en gang, når vi sitter hjemme hos meg og leser halve døgnet. I kveld er kjæresten min på julebord, og jeg ba ham love meg å bli riktig full og flørte og kose seg. Vi har et velfungerende og fantastisk godt forhold. Du Steinar40 aner ikke en dritt om virkeligheten. Joda, virkeligheten er at det finnes en masse ufornuftige folk med dårlig vett.
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1266 Skrevet 15. desember 2011 Nei, du skrev bling er lik dyr i drift. Det er vel så godt som det samme, er det ikke? Nope. Hmmmmmmmm - betyr at det er en fundering.
LilleBille Skrevet 15. desember 2011 #1267 Skrevet 15. desember 2011 Joda, virkeligheten er at det finnes en masse ufornuftige folk med dårlig vett. Og du går forran og vifter med fanen eller??? 2
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1268 Skrevet 15. desember 2011 OG du som er singel og ikke klarer å få et forhold til å fungere, mener helt på alvor at du har knekt koden? Det å ikke være singel for enhver pris betyr faktisk IKKE at man har knekt koden.
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1269 Skrevet 15. desember 2011 Og du går forran og vifter med fanen eller??? Går du like bak?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1270 Skrevet 15. desember 2011 Joda, virkeligheten er at det finnes en masse ufornuftige folk med dårlig vett. Og hva er ufornuftig og med dårlig vett i mitt forhold, mener du? (jeg er studenten over)
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #1271 Skrevet 15. desember 2011 Nope. Hmmmmmmmm - betyr at det er en fundering. Aha, så du bare FUNDERER på om jeg er dyr i drift? Men det var også det første du tenkte på, ikke sant. Andre ville tenkt at jg likte å ta meg godt ut, for eksempel. Du tenker alltid uten unntak på deg selv, og hva effekt et annet menneskes valg har på deg.Steinar, og det er en skremmende egenskap.
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #1272 Skrevet 15. desember 2011 Det å ikke være singel for enhver pris betyr faktisk IKKE at man har knekt koden. Å kunne omgås mennesker av begge kjønn, uten å bare tenke på å pule, er langt på vei å ha knekt singelkoden, ja. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 15. desember 2011 #1273 Skrevet 15. desember 2011 Å kunne omgås mennesker av begge kjønn, uten å bare tenke på å pule, er langt på vei å ha knekt singelkoden, ja. Eller bare sosiale koder? Slike som vi alle som lever i den virkelige verden gjør hver eneste dag. Hvordan jeg helt skal kunne unngå mennesker av det annet kjønn i hverdagen, fatter jeg ikke. Og ikke ønsker jeg det heller. Vi er alle mennesker, ikke vandrende pulemaskiner som ikke får hodet ut av kofferten. 1
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #1274 Skrevet 15. desember 2011 Eller bare sosiale koder? Slike som vi alle som lever i den virkelige verden gjør hver eneste dag. Hvordan jeg helt skal kunne unngå mennesker av det annet kjønn i hverdagen, fatter jeg ikke. Og ikke ønsker jeg det heller. Vi er alle mennesker, ikke vandrende pulemaskiner som ikke får hodet ut av kofferten. God presisering, Purple!
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #1275 Skrevet 15. desember 2011 Det er alltid greit å tenke igjennom hva man gjør i livet og hvilke effekter det kan få. Fordi det blir veldig vanskelig å gjøre det om igjen. Det mener du da i forhold til at du kaller enker for felleshøl og oppsop?
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1276 Skrevet 15. desember 2011 Og hva er ufornuftig og med dårlig vett i mitt forhold, mener du? (jeg er studenten over) Tja, når du sier det følgende; "I kveld er kjæresten min på julebord, og jeg ba ham love meg å bli riktig full og flørte og kose seg." - så tyder det ikke akkurat på godt vett.
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1277 Skrevet 15. desember 2011 Aha, så du bare FUNDERER på om jeg er dyr i drift? Men det var også det første du tenkte på, ikke sant. Andre ville tenkt at jg likte å ta meg godt ut, for eksempel. Du tenker alltid uten unntak på deg selv, og hva effekt et annet menneskes valg har på deg.Steinar, og det er en skremmende egenskap. Jeg må jo tenke på meg selv når ingen andre gjør det
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #1278 Skrevet 15. desember 2011 Tja, når du sier det følgende; "I kveld er kjæresten min på julebord, og jeg ba ham love meg å bli riktig full og flørte og kose seg." - så tyder det ikke akkurat på godt vett. Selvfølgelig har jeg godt vett, og det har han også! Han vet at den beste sexen får man hos den man elsker. Ikke med å dyppe pikken i en eller annen full kollega på julebord. 1
Gjest KateW Skrevet 15. desember 2011 #1279 Skrevet 15. desember 2011 Jeg må jo tenke på meg selv når ingen andre gjør det OG at jeg liker bling, får deg til å tenke på deg
Steinar40 Skrevet 15. desember 2011 Forfatter #1280 Skrevet 15. desember 2011 Selvfølgelig har jeg godt vett, og det har han også! Han vet at den beste sexen får man hos den man elsker. Ikke med å dyppe pikken i en eller annen full kollega på julebord. Hvorfor er det såpass mange som ikke vet det da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå