Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har holdt meg til guttevenner fordi det er mest praktisk og minst komplisert.

Jeg synes også at gutter/menn ofte er mer praktisk og mindre komplisert skjønner du.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg forventer faktisk ikke noe mer av andre enn av meg selv.

Men hun og jeg er altså ikke i sammen. Jeg har ikke noe ansvar overfor henne lenger. Det jeg forteller om nå er historie.

Tullprat. Du har holdt på med dette i lang, lang tid, mens du enda ga henne penger og håpte at hun skulle flytte nedover til deg. Det er snakk om en person du har kjent i årevis, og enda gjør du det du dømmer andre for å gjøre.

Eller jeg kan vinkle det til at du er bitter og hevngjerrig fordi du ikke fikk viljen din. Ikke stort bedre, det.

Skrevet

Jo faktisk så har du det, flere ganger. Du må forstå hav et selvstendig individ betyr først og fremst.

Jeg har aldri snakket om noe yrke hun ikke kan ha. Selv om det selvfølgelig er visse unntak av yrker hun ikke kan ha.

Jeg har heller aldri sagt at hun ikke kan være et selvstendig individ. Men hun kan ikke være så selvstendig at hun oppfører seg som hun er singel.

Skrevet

Jeg har aldri snakket om noe yrke hun ikke kan ha. Selv om det selvfølgelig er visse unntak av yrker hun ikke kan ha.

Jeg har heller aldri sagt at hun ikke kan være et selvstendig individ. Men hun kan ikke være så selvstendig at hun oppfører seg som hun er singel.

Nå dør jeg omtrent av nysgjerrighet! Hvilke yrker kan hun ikke ha?

Skrevet

Jeg synes også at gutter/menn ofte er mer praktisk og mindre komplisert skjønner du.

Ja, men det passer ikke så bra i sammen med det annet kjønn.

Skrevet

Så lenge det er unntak av yrker så kan hun ikke ha det yrket hun selv ønsker.

De aller aller fleste som er i parforhold forstår at de ikke er single. Men det betyr ikke at de gidder å sitte i armkroken til kjærsten sin hver dag, de har sitt eget liv i tillegg. Jeg kan jo gjenta for nte gang at dette innebærer at man dyrker sine egne interesser og har egne venner uten å involvere den andre parten til enhvert tid.

Skrevet

Tullprat. Du har holdt på med dette i lang, lang tid, mens du enda ga henne penger og håpte at hun skulle flytte nedover til deg. Det er snakk om en person du har kjent i årevis, og enda gjør du det du dømmer andre for å gjøre.

Eller jeg kan vinkle det til at du er bitter og hevngjerrig fordi du ikke fikk viljen din. Ikke stort bedre, det.

Forbannet, skuffet og frustrert passer bedre. Men det går nok over etterhvert det også.

Skrevet

Nå dør jeg omtrent av nysgjerrighet! Hvilke yrker kan hun ikke ha?

Prostituert, stripper, nakenmodell er jo noen uaktuelle som jeg kommer på i farta. Syns ikke det burde være urimelig faktisk.

Skrevet

Så lenge det er unntak av yrker så kan hun ikke ha det yrket hun selv ønsker.

De aller aller fleste som er i parforhold forstår at de ikke er single. Men det betyr ikke at de gidder å sitte i armkroken til kjærsten sin hver dag, de har sitt eget liv i tillegg. Jeg kan jo gjenta for nte gang at dette innebærer at man dyrker sine egne interesser og har egne venner uten å involvere den andre parten til enhvert tid.

Så lenge venner betyr gode venninner så ser jeg ingen store problemer.

Skrevet

Prostituert, stripper, nakenmodell er jo noen uaktuelle som jeg kommer på i farta. Syns ikke det burde være urimelig faktisk.

Haha. Nei, det er ikke akkurat urimelig. Tenkte vel mer på om det var noen litt mer "stuerene" yrker som også var uaktuelle, jeg da. Men godt å se at det er det ikke.

Skrevet

Ja, men det passer ikke så bra i sammen med det annet kjønn.

i din verden: tydeligvis ikke. Men så lever de fleste av oss andre i min verden da. Og her funker det faktisk helt fint. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Haha. Nei, det er ikke akkurat urimelig. Tenkte vel mer på om det var noen litt mer "stuerene" yrker som også var uaktuelle, jeg da. Men godt å se at det er det ikke.

Dette er jo yrker de fleste anser som urimelige. Men han hadde sikkert ikke satt pris på om hun var politikvinne eller jobbet i et veldig mannsdominert yrke, eller tjente langt mer enn han heller.

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo yrker de fleste anser som urimelige. Men han hadde sikkert ikke satt pris på om hun var politikvinne eller jobbet i et veldig mannsdominert yrke, eller tjente langt mer enn han heller.

Tja, risikoyrker er jo ikke helt ideelt akkurat.

Men det er vanskelig å si uten å vite detaljene.

Skrevet

Hva med mannsdominerte yrker der hun stort sett MÅ forholde seg til menn på en vennskapelig måte hver eneste dag? Der det kan hende det er mannfolk som hun snakker vennskapelig med? Er det ok?

Gjest Eurodice
Skrevet

Så rart! Dette er jo helt alminnelige yrker som de fleste arbeider i :ironi: . Greide du ikke å finne på noe mer ekstremt?

• Liker 1
Skrevet

Så rart! Dette er jo helt alminnelige yrker som de fleste arbeider i :ironi: . Greide du ikke å finne på noe mer ekstremt?

:ler: det er jo helt vanlige yrker for oss fæle kvinnfolk!

Skrevet

Hæ? Yngre jenter er kanskje sånn. Men jeg kan ikke si at jeg har opplevd det slik

Skrevet

Steinar, hvordan kan du mene at det en kvinne er svak fordi hun velger å bli værende i ekteskapet sitt? Når man sier JA til en annen så har man lovet seg bort til døden skiller ad, i gode og onde dager. Man har også lovet å være tro, så henne eneste svakhet har vært sitt forhold til deg.

Det var aldri en svakhet at hun ble hos mannen sin, det var en styrke. Men du evner ikke se det fordi du er den forsmåtte part, og derfor trenger å fordele skyld. Ergo hun er svak i dine øyne, men i alle våre andres øyne er hun tvert i mot sterk.

• Liker 1
Skrevet

Ingen vet hvem hun er. Hun tar dermed ingen skade av det.

Men ingen vet hvem jeg er heller, allikevel mener du at jeg deler privat informasjon når jeg presiserer viktigheten av sex i et forhold. Kan du forklare meg logikken i dette, du som er så logisk?

• Liker 1
Skrevet

I 2006 traff jeg en mann jeg forelsket meg i ved første blikk. Det samme opplevde han. Han var gift.

Han måtte velge. Bli hos kona og ungene, eller bryte med dem, etablere seg alene og deretter innlede et forhold til meg.

Han valgte å bli hos kona. Det er noe av det vondeste jeg har opplevd, og det tok tre år med kjærlighetssorg å komme videre.

Samtidig er han et av de sterkeste menneskene jeg har truffet, for han innledet ikke noe forhold til meg. Samme hvor seksuelt tent han var, samme hvor mye han skulle ønske det, så var han sterk,og klarte å skille følelser og fornuft.

Det samme gjorde jeg.

Så når du, Steinar, kommer med svada om at hun var svak, du var sterk, du ikke kunne vente, hun kunne blitt den rette osv, samtidig som du legger retningslinjer for moral og forteller andre brukere at de er kravstore, aggresive, sexfikserte og vanskelige, så er du så langt ute på bondelandet at du ikke aner hva du snakker om.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...