Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #761 Skrevet 14. november 2011 Kanskje de ikke finnes? Dvs det du mener er unormalt gangsyn faktisk er normen blant moderne, norske kvinner? Tenkt på det? Joda, bare tanken er skremmende nok i seg selv!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #762 Skrevet 14. november 2011 Når man nå har kuttet ut venner av det motsatte kjønn, er det jo fremdeles sjanse for utroskap/annet tull da partner kan bli god venn av mine venner som er av samme kjønn som meg, og jeg kan jo falle for partners venner. Da bør man jo kutte ut alle venner.
Gjest KateW Skrevet 14. november 2011 #763 Skrevet 14. november 2011 Feil? Joda, jeg vet faktisk hva jeg gjør "feil" jeg også. Jeg er for ærlig og redelig. Ærlighet varer lengst fordi den blir så lite brukt Nei det er feil. Det er ikke ærlig og redelig å bidra til utroskap. Det at du ikke forstår såpass, sier jo hvor lite du skjønner. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 14. november 2011 #764 Skrevet 14. november 2011 hehe Ja, jeg må jo nesten bare si at jeg lurer på hvor de kvinnfolka med normalt gangsyn egentlig er hen. Ikke her tydeligvis Selvfølgelig er det damene som ikke har gangsyn, i følge deg. Så bekvemt for deg å gjemme deg bak nok en røykesmily og svadasvar framfor å faktisk svare på det du blir spurt om. Og om du mener at det vitner om normalt gangsyn å stå i med et gift kvinnfolk, fore henne med penger, for så å lage klagetråd på klagetråd på KG, så har vi veldig ulikt syn på hva sunn fornuft er. 2
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #765 Skrevet 14. november 2011 Når man nå har kuttet ut venner av det motsatte kjønn, er det jo fremdeles sjanse for utroskap/annet tull da partner kan bli god venn av mine venner som er av samme kjønn som meg, og jeg kan jo falle for partners venner. Da bør man jo kutte ut alle venner. Det er alltid en viss sjanse for utroskap. Men hva høres smartest ut egentlig; maksimere eller minimere riskene?
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #766 Skrevet 14. november 2011 Nei det er feil. Det er ikke ærlig og redelig å bidra til utroskap. Det at du ikke forstår såpass, sier jo hvor lite du skjønner. Greit nok. Men jeg gikk ihvertfall ikke over lik.
QueenPenelope Skrevet 14. november 2011 #767 Skrevet 14. november 2011 Det er alltid en viss sjanse for utroskap. Men hva høres smartest ut egentlig; maksimere eller minimere riskene? Det største poenget du totalt misser, er at ved å kontrollere et annet individ, så maksimerer du risikoen. Du minimerer den ikke. Det er viktig lærdom du burde tygge lenge og grundig på. Og ta til deg. 3
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #768 Skrevet 14. november 2011 Selvfølgelig er det damene som ikke har gangsyn, i følge deg. Så bekvemt for deg å gjemme deg bak nok en røykesmily og svadasvar framfor å faktisk svare på det du blir spurt om. Og om du mener at det vitner om normalt gangsyn å stå i med et gift kvinnfolk, fore henne med penger, for så å lage klagetråd på klagetråd på KG, så har vi veldig ulikt syn på hva sunn fornuft er. Jeg har faktisk tenkt til å lære av mine feil. Det kaller jeg sunn fornuft.
Gjest KateW Skrevet 14. november 2011 #769 Skrevet 14. november 2011 Ja, jeg skjønner jo at du ser det sånn hehe Det er ren og skjær logikk 4
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #770 Skrevet 14. november 2011 Det største poenget du totalt misser, er at ved å kontrollere et annet individ, så maksimerer du risikoen. Du minimerer den ikke. Det er viktig lærdom du burde tygge lenge og grundig på. Og ta til deg. Ja, men det vet jeg. Og derfor ønsker jeg ikke å måtte kontrollere et annet individ. Like barn leker best.
QueenPenelope Skrevet 14. november 2011 #771 Skrevet 14. november 2011 Greit nok. Men jeg gikk ihvertfall ikke over lik. Det finnes med andre ord alltid noen som har gjort noe enda verre, så da er det greit det du har gjort? Du må endelig bruke tid på å ro, bortforklare og bagatellisere. Jeg tror alle andre her ser tvers gjennom det uansett. Men for all del, all den tid du mangler kontroll på din egen kåtskap, er det sikkert lett å tro at alle er slik. På seg selv kjenner man andre passer visst særdeles godt her. 2
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #772 Skrevet 14. november 2011 Det er ren og skjær logikk Ja, det må isåfall være kvinnelogikk da vel
QueenPenelope Skrevet 14. november 2011 #773 Skrevet 14. november 2011 Ja, det må isåfall være kvinnelogikk da vel Du kan egentlig bare la den saken der ligge. For oss som har fulgt med, var dette puslespillbiten som falt på plass og forklarte oppførselen din mot Kate. I denne saken har hun en mye bedre troverdighet enn dine røykesmilies. 4
Gjest KateW Skrevet 14. november 2011 #774 Skrevet 14. november 2011 Ja, det må isåfall være kvinnelogikk da vel Nei, det er logikk for alle som klarer å se medmennesklige sammenhenger. 1
QueenPenelope Skrevet 14. november 2011 #775 Skrevet 14. november 2011 Jeg lot henne få tid og mulighet til å bestemme seg og velge selv. Det kaller jeg fornuft. Det finnes ingen som helst fornuft i å bruke titusenvis av kroner og flere år på absolutt ingenting. Det er ren skjær galskap, og intet annet enn en desperat manns (mangel på) handling.
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #776 Skrevet 14. november 2011 Du kan egentlig bare la den saken der ligge. For oss som har fulgt med, var dette puslespillbiten som falt på plass og forklarte oppførselen din mot Kate. I denne saken har hun en mye bedre troverdighet enn dine røykesmilies. En ting er ihvertfall sikkert; og det er at kvinner kan ha veldig godt samhold mot en felles "fiende" Jeg tror oppførselen deres her viser omtrent noe sånt
QueenPenelope Skrevet 14. november 2011 #777 Skrevet 14. november 2011 En ting er ihvertfall sikkert; og det er at kvinner kan ha veldig godt samhold mot en felles "fiende" Jeg tror oppførselen deres her viser omtrent noe sånt Det er nok helt uavhengig av kjønn, gitt. Men for all del, om det er noen trøst, må du endelig tro det. 1
Gjest KateW Skrevet 14. november 2011 #778 Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg lot henne få tid og mulighet til å bestemme seg og velge selv. Det kaller jeg fornuft. Et hvert fornuftig menneske ville ikke involvert seg med et gift menneske, ei heller hatt sex eller innledet noe som helst før bruddet var et faktum. DET er fornuft. Endret 14. november 2011 av KateW 4
Steinar40 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #779 Skrevet 14. november 2011 Et hvert fornuftig menneske ville ikke involvert seg med et gift menneske, ei heller hatt sex eller innledet noe som helst før bruddet var et faktum. DET er fornuft. Ja, men fornuften var ikke så veldig sterk til å begynne med, skjønner du. Den kom tilbake etterhvert. Dette er det store problemet med kjærligheten.
2shy Skrevet 14. november 2011 #780 Skrevet 14. november 2011 Som da er ifølge deg? Hvor mange ganger skal jeg gjenta det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå