Gjest KateW Skrevet 13. november 2011 #721 Skrevet 13. november 2011 Du kan jo selv lese i denne tråden hvor personlig du tar det jeg skriver. Men det er som sagt bare et inntrykk. Som kan være mer eller mindre feil. Nei, jeg tar det ikke personlig, jeg ber deg komme med et konkret eksempel som kan underbygge påstandene dine. Suzy kommer til og med med vitenskaplige artikler og underbygger sitt inntrykk. Du klarer ikke komme med et eksempel. Du er altså full av løgn, stemmer det?
Gjest KateW Skrevet 13. november 2011 #722 Skrevet 13. november 2011 Hvorfor inngikk du, du som er mer fornuftig og intelligent enn de fleste som du selv hevder, et forhold med en gift kvinne? Ja, der har du spørsmålet de fleste av oss lurer skrekkelig på, 2Shy:) 2
QueenPenelope Skrevet 13. november 2011 #723 Skrevet 13. november 2011 Du trodde det. Og det er ikke det samme som å vite det. Nei, vi visste det alle sammen. Alle tegnene var tilstede, det var absolutt null og niks som indikerte en happy ending. Alle kunne se det, det var så åpenbart at det var en av de enklere sakene å vurdere. Rett og slett. Det er nemlig ikke slik et godt, lovende forhold ser ut i startgropen. 2
Suzy Skrevet 13. november 2011 #724 Skrevet 13. november 2011 Greit. Da er vi enige om at jeg kan gi det inntrykket du får her. Og at KateW kan gi det inntrykket som jeg får her. Er vi da ferdig med å diskutere akkurat dette? Det kan vi godt si - jeg syns dog at det er litt rart at du ikke klarer å underbygge det du hevder, mens jeg kan vise til helt konkrete og veletablerte sannheter som støtter mine meninger. Rart at dine såkalte sannheter er så vanskelige å bevise når de i følge deg er så åpenbare. 2
QueenPenelope Skrevet 13. november 2011 #725 Skrevet 13. november 2011 (endret) Men en fornuftig og intelligent person med så mye moral som du hevder å ha, tar da virkelig ikke del i utroskap. Så du er kanskje ikke så fornuftig, intelligent, og full av moral likevel? Det er noe helt annet når det gjelder Steinar skjønner du. Eller, det vil si... utroskapet hans kan forsvares fordi han hadde forhåpninger om å få til noe fornuftig med denne dama. Og bare hensiktene er gode nok, kan selv utroskap forsvares... Fritt gjengitt fra tidligere forklaringer på samme spørsmål. Endret 13. november 2011 av QueenPenelope 2
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #726 Skrevet 13. november 2011 Nei, jeg tar det ikke personlig, jeg ber deg komme med et konkret eksempel som kan underbygge påstandene dine. Suzy kommer til og med med vitenskaplige artikler og underbygger sitt inntrykk. Du klarer ikke komme med et eksempel. Du er altså full av løgn, stemmer det? Jeg juger aldri. Men hvis du slipper kjøttbeinet i noen sekunder så kan du få høre på en kul sang i stedet vettu hehe http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MwIxUuyPNR8
Gjest KateW Skrevet 13. november 2011 #727 Skrevet 13. november 2011 Jeg juger aldri. Men hvis du slipper kjøttbeinet i noen sekunder så kan du få høre på en kul sang i stedet vettu hehe http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=MwIxUuyPNR8 Så du klarer ikke komme med et eneste eksempel for å underbygge dine påstander?
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #728 Skrevet 13. november 2011 Det er noe helt annet når det gjelder Steinar skjønner du. Eller, det vil si... utroskapet hans kan forsvares fordi han hadde forhåpninger om å få til noe fornuftig med denne dama. Og bare hensiktene er gode nok, kan selv utroskap forsvares... Fritt gjengitt fra tidligere forklaringer på samme spørsmål. Det er ihvertfall mulig å rasjonalisere på denne måten, ja.
Gjest KateW Skrevet 13. november 2011 #729 Skrevet 13. november 2011 Det er ihvertfall mulig å rasjonalisere på denne måten, ja. Alle andre vil kalle det ansvarsfraskrivelse... 1
2shy Skrevet 13. november 2011 #730 Skrevet 13. november 2011 Det er ihvertfall mulig å rasjonalisere på denne måten, ja. Tuller du? Du er faen meg ikke god, du er full av hykleri og idioti. 2
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #731 Skrevet 13. november 2011 Så du klarer ikke komme med et eneste eksempel for å underbygge dine påstander? Hvordan mener du at jeg skal kunne finne tilbake til enkelte innlegg her?
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #732 Skrevet 13. november 2011 Alle andre vil kalle det ansvarsfraskrivelse... Tuller du? Du er faen meg ikke god, du er full av hykleri og idioti. Noen vil påstå at alt er lov i kjærlighet.
2shy Skrevet 13. november 2011 #733 Skrevet 13. november 2011 Hvordan mener du at jeg skal kunne finne tilbake til enkelte innlegg her? Det er bare å bruke litt tid det. Noen vil påstå at alt er lov i kjærlighet. Den som påstår det er en idiot som ikke tar ansvar for sine egne handlinger. Hvordan våger du å belære andre i moral når du selv begår utroskap? 1
Gjest KateW Skrevet 13. november 2011 #734 Skrevet 13. november 2011 Hvordan mener du at jeg skal kunne finne tilbake til enkelte innlegg her? Dersom du sitter med et generelt inntrykk, som du så fint skriver, om at jeg er aggresiv, vanskelig og kravstor, så kan du vel skrive hva som gir deg det generelle inntrykket?
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #735 Skrevet 13. november 2011 Den som påstår det er en idiot som ikke tar ansvar for sine egne handlinger. Hvordan våger du å belære andre i moral når du selv begår utroskap? Vel, teknisk sett har ikke jeg begått noe utroskap. Men sånn i ettertid så skulle jeg selvfølgelig ikke ha gjort det jeg har gjort. Uansett hindrer ikke det meg ifra å kalle en spade for en spade. At jeg har gjort noe galt selv betyr ikke at jeg ikke kan se når andre gjør noe galt.
2shy Skrevet 13. november 2011 #736 Skrevet 13. november 2011 Vel, teknisk sett har ikke jeg begått noe utroskap. Men sånn i ettertid så skulle jeg selvfølgelig ikke ha gjort det jeg har gjort. Uansett hindrer ikke det meg ifra å kalle en spade for en spade. At jeg har gjort noe galt selv betyr ikke at jeg ikke kan se når andre gjør noe galt. Jo du har det, det skal nemlig TO til for å begå et utroskap. Det er greit å være etterpåklok, men jeg syns ikke du skal belære andre i denne tråden her om "kvinner og svake mennesker". Get real! 1
Steinar40 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #737 Skrevet 13. november 2011 Dersom du sitter med et generelt inntrykk, som du så fint skriver, om at jeg er aggresiv, vanskelig og kravstor, så kan du vel skrive hva som gir deg det generelle inntrykket? Jeg har sagt det før, men jeg kan sikkert gjenta det. Du virker litt for sex-fiksert i det du skriver innimellom. Som jeg syns er vulgært. Og så tar du saker og ting jeg skriver her veldig personlig selv om det er ment generelt sett ifra min side. Du lager litt for mye drama ut av det etter min smak. Lurer på åssen du hadde tatt det hvis folk beskyldte deg for å ha Aspergers syndrom. DA hadde det blitt drama da tenker jeg!
Gjest KateW Skrevet 13. november 2011 #738 Skrevet 13. november 2011 Jeg har sagt det før, men jeg kan sikkert gjenta det. Du virker litt for sex-fiksert i det du skriver innimellom. Som jeg syns er vulgært. Og så tar du saker og ting jeg skriver her veldig personlig selv om det er ment generelt sett ifra min side. Du lager litt for mye drama ut av det etter min smak. Lurer på åssen du hadde tatt det hvis folk beskyldte deg for å ha Aspergers syndrom. DA hadde det blitt drama da tenker jeg! Nope, dersom de hadde kunnet underbygge påstandene så hadde jeg tatt det til meg. Hvorfor syns du det er vulgært å like sex med kjæresten sin? OG kravstor og vanskelig?
2shy Skrevet 13. november 2011 #739 Skrevet 13. november 2011 Nope, dersom de hadde kunnet underbygge påstandene så hadde jeg tatt det til meg. Hvorfor syns du det er vulgært å like sex med kjæresten sin? OG kravstor og vanskelig? Kvinner skal ikke snakke om sex skal du vite, det gjorde de nemlig ikke i gamle dager
Suzy Skrevet 13. november 2011 #740 Skrevet 13. november 2011 Lurer på åssen du hadde tatt det hvis folk beskyldte deg for å ha Aspergers syndrom. DA hadde det blitt drama da tenker jeg! Viktig presisering - jeg har ikke beskyldt deg for noe annet enn å uttrykke deg på en måte som gir inntrykk av at du er autist. Om det stemmer er jo umulig for meg å vite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå