Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger skal jeg gjenta det?

Til du har forklart hvilke sammenhenger jeg ikke klarer å se? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Jeg har faktisk tenkt til å lære av mine feil. Det kaller jeg sunn fornuft.

:popcorn:

:smoke:

Endret av Purple Haze
  • Liker 1
Skrevet

Feil?

Joda, jeg vet faktisk hva jeg gjør "feil" jeg også. Jeg er for ærlig og redelig.

Ærlighet varer lengst fordi den blir så lite brukt :smoke:

Det er sant og da er det sannelig rart du har så mye mot den :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Som sagt tidligere også; du overdriver betydningen av sex i seg.

Jeg er rimelig sikker på at mannen hennes syns den sexen du hadde med henne var temmelig betydningsfull....

• Liker 2
Skrevet

For meg var det vesentlige om hun var den rette (eller ikke).

Som sagt tidligere også; du overdriver betydningen av sex i seg.

Hvordan mener du jeg overdriver betydningen av sex? Jeg mener at å ha sex med en annen manns kone er noe av det skammeligste du kan gjøre.Og en gift kvinne er ALDRI den rette.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan mener du jeg overdriver betydningen av sex? Jeg mener at å ha sex med en annen manns kone er noe av det skammeligste du kan gjøre.Og en gift kvinne er ALDRI den rette.

Ikke så lenge hun er gift, nei. Og derfor ville hun skille seg. Selv om hun ikke klarte å gjennomføre det.

Svake mennesker og alt der vettu.

Skrevet

Nei, han var visstnok ikke det.

Og du klarer ikke å se den logiske sammenhengen her at du var katalysatoren som ødela forholdet deres?

Gjest Eurodice
Skrevet

Nei, han var visstnok ikke det.

Var hun ærlig og fortalte hvorfor hun ville separeres og flytte? Dere har oppført dere skammelig begge to. Du er ikke det grann bedre enn henne.

• Liker 2
Skrevet

Og du klarer ikke å se den logiske sammenhengen her at du var katalysatoren som ødela forholdet deres?

Hva de velger å gjøre fremover det aner jeg ikke noe om. Men det er mye mulig at de holder ut sammen til barna er store nok.

Skrevet

Til du har forklart hvilke sammenhenger jeg ikke klarer å se? ;)

Vi har forklart deg utallige ganger hvordan kvinner fungerer, at det er totalt urealistisk og forlange at en kvinne skal kvitte seg med sine mannlige venner, at hun ikke får velge sitt eget yrke, at hun bestemmer over sitt eget liv (man har faktisk sitt eget liv selv om man er i parforhold). Vi har forklart deg uttallige ganger at vi aldri har fysisk kontakt med mannlige venner, men at det er 100% platonisk. Vi har forklart deg det om og om og om igjen, men du evner ikke å forstå et kvekk av det,

Det er greit å ha sine egne overbevisninger, men når det kjønn du omtaler her, forteller deg at du aldri vil få deg en kvinne med de kravene du har, og du står fast ved dine overbevisninger, og ikke en gang klarer å svare utdypende på spørsmål, så vitner det helt klart om total mangel på sosialt samspill. Selv mennene her er uenige med deg, men selv det sier deg ikke noe.

• Liker 3
Skrevet

Hvordan overdriver jeg betydningen av sex, mener du?

Det finnes mange andre saker og ting som er minst like viktig i et forhold.

Skrevet

Vi har forklart deg utallige ganger hvordan kvinner fungerer, at det er totalt urealistisk og forlange at en kvinne skal kvitte seg med sine mannlige venner, at hun ikke får velge sitt eget yrke, at hun bestemmer over sitt eget liv (man har faktisk sitt eget liv selv om man er i parforhold). Vi har forklart deg uttallige ganger at vi aldri har fysisk kontakt med mannlige venner, men at det er 100% platonisk. Vi har forklart deg det om og om og om igjen, men du evner ikke å forstå et kvekk av det,

Det er greit å ha sine egne overbevisninger, men når det kjønn du omtaler her, forteller deg at du aldri vil få deg en kvinne med de kravene du har, og du står fast ved dine overbevisninger, og ikke en gang klarer å svare utdypende på spørsmål, så vitner det helt klart om total mangel på sosialt samspill. Selv mennene her er uenige med deg, men selv det sier deg ikke noe.

Og jeg vil altså ha ei dame som har omtanke og vett nok til ikke å tråkke over mine grenser.

Skrevet

Men når den ene parten i et forhold har sex med noen utenfor det forholdet, så er faktisk sex ganske viktig.

• Liker 7
Skrevet

Og jeg vil altså ha ei dame som har omtanke og vett nok til ikke å tråkke over mine grenser.

Og vi vil ha en mann som har omtanke og vett nok til ikke å tråkke over våre grenser.

Jeg synes ikke Kate overdriver betydningen av sex i et forhold. Velfungerende og god sex er kjempeviktig! Men det merker man nesten ikke, før den ikke fungerer så bra.

Sex er nettopp noe av det mest sentrale som skiller partner fra venner. Partner har man sex med, venner ikke. Derfor er sex viktig, og det er jo viktig at begge er fornøyd med sexen også.

Personlig likte jeg veldig godt avslutningen på farsdagen i går! :lur::Hehe:

( :lete: var jeg vulgær nå?)

• Liker 2
Skrevet

Hva de velger å gjøre fremover det aner jeg ikke noe om. Men det er mye mulig at de holder ut sammen til barna er store nok.

Så du klarer ikke se at du er katalysatoren som gjorde at hun flyttet fra mannen sin?

Skrevet

Akkurat, så sex er så lite viktig at om man har det med noen utenfor forholdet man er i så betyr det ikke noe? Er det det du mener?

Skrevet

Akkurat, så sex er så lite viktig at om man har det med noen utenfor forholdet man er i så betyr det ikke noe? Er det det du mener?

Bare når han er den som har sex, ikke den som sitter igjen hjemme og passer barna mens fruen har seg med noen andre. Tydeligvis. :biggrin:

• Liker 6
Skrevet

I mine forhold har jeg hatt en bra karriere og tjent godt, jeg har reist på ferier med veninner, jeg har lagt meg når jeg selv ønsket det, jeg har gått på kafe med guttevenner, alt uten å be om lov. Kjæresten minhar gjort det samme. Likevel, så har vi vist masse omtanke for hverandre, i tilleg til kjærlighet, respekt, og ikke minst - tillit.

Du skjønner det (eller du skjønner jo for faen ikke), at det er fullt mulig å vise omtanke selv om man ikke går hjemme i løpestreng og lar seg diktere slik du insinuerer.

Du er psyk.

• Liker 4
Skrevet

Og vi vil ha en mann som har omtanke og vett nok til ikke å tråkke over våre grenser.

Nemlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...