Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #462 Skrevet 10. november 2011 Og du kaller meg sexfiksert, billig, dum og horete, fordi du ser hva? Det eneste jeg har skrevet om deg er at du kan gi inntrykket av å være sexfiksert. Fordi jeg ser det du skriver her.
Suzy Skrevet 10. november 2011 #463 Skrevet 10. november 2011 Jeg har altså ikke ødelagt noe ekteskap. Noe jeg sannsynligvis kunne ha trumfet igjennom hvis jeg hadde vært kynisk (og uansvarlig) nok. Tror du virkelig det??? 1
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #464 Skrevet 10. november 2011 Det eneste jeg har skrevet om deg er at du kan gi inntrykket av å være sexfiksert. Fordi jeg ser det du skriver her. Nei, det er ikke det eneste du har skrevet nei. Og jeg har til det kjedssommelige prøvd å forklare deg viktigheten av god sex i et forhold. Det ignorere du. Det at jeg i det hele tatt skriver om sex, kaller du sexfiksert, noe som sier mer om din mangel på libido, enn min sexfiksering.
Bachata Skrevet 10. november 2011 #465 Skrevet 10. november 2011 Kanskje jeg burde satse på å ha henne som venninne istedet da? Tror du eventuelle nye kvinner vil sette pris på det? Er det ikke artig med folk som tror de kan låne penger uten å betale dem tilbake igjen? Jeg tror nok at ei ny dame ville sette STOR pris på at jeg har ei slik venninne; tror ikke dere også det? Så siden noen forblir venn med noen de har hatt ett GODT forhold til, kanskje i flere år, før følelsene sklir over og de ikke passer som annet en venner, så mener du at ditt liksom-forhold til Kvinnen Nordpå kan sammenlignes? En mann som ikke evner å finne annet en dårlige venner som snylter på dem og lyver, vil ikke ligge så mye bedre an en en som ikke evner å kjenne kvinner i det hele tatt. Du kunne finne på å komme deg over Kvinnen i Nord, og være som en normal mann mot nye kvinner som kommer på din vei, så hadde du ikke trengt å være venn med idioter, men faktisk vunnet på å treffe nye venner, og kanskje en kvinne. Men det er ikke bra, da kan det jo hende du må slutte å synes synd på deg selv. ække bra å ikke ha noe å klage over heller!
Suzy Skrevet 10. november 2011 #466 Skrevet 10. november 2011 Det eneste jeg har skrevet om deg er at du kan gi inntrykket av å være sexfiksert. Fordi jeg ser det du skriver her. Merkelig at du først så det etter at du ikke hadde sjans.... 1
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #467 Skrevet 10. november 2011 Så siden noen forblir venn med noen de har hatt ett GODT forhold til, kanskje i flere år, før følelsene sklir over og de ikke passer som annet en venner, så mener du at ditt liksom-forhold til Kvinnen Nordpå kan sammenlignes? En mann som ikke evner å finne annet en dårlige venner som snylter på dem og lyver, vil ikke ligge så mye bedre an en en som ikke evner å kjenne kvinner i det hele tatt. Du kunne finne på å komme deg over Kvinnen i Nord, og være som en normal mann mot nye kvinner som kommer på din vei, så hadde du ikke trengt å være venn med idioter, men faktisk vunnet på å treffe nye venner, og kanskje en kvinne. Men det er ikke bra, da kan det jo hende du må slutte å synes synd på deg selv. ække bra å ikke ha noe å klage over heller! Alle trenger en periode til å syns synd på seg selv.
Suzy Skrevet 10. november 2011 #468 Skrevet 10. november 2011 Alle trenger en periode til å syns synd på seg selv. Tre år er ikke en periode - det er en livsstil. 1
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #469 Skrevet 10. november 2011 Tre år er ikke en periode - det er en livsstil. Det har faktisk bare gått noen uker.
Suzy Skrevet 10. november 2011 #470 Skrevet 10. november 2011 (endret) Det har faktisk bare gått noen uker. Jassågitt - visste at tiden flyr, men at det bare er et par uker siden 2008 var nytt for meg. Endret 10. november 2011 av Suzy 4
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #471 Skrevet 10. november 2011 Det har faktisk bare gått noen uker. Aha, selvsagt 52 uker x 3 år, det blir jo bare 156 uker det. Det er jo ikke så mange. 2
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #472 Skrevet 10. november 2011 Nei, det er ikke det eneste du har skrevet nei. Du har kritisert mitt valg av venner, mine valg av partnere, mine valg av klær, mine valg av ord, beskylder meg stadig for å lyve... Og jeg har til det kjedssommelige prøvd å forklare deg viktigheten av god sex i et forhold. Det ignorere du. Det at jeg i det hele tatt skriver om sex, kaller du sexfiksert, noe som sier mer om din mangel på libido, enn min sexfiksering.
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #473 Skrevet 10. november 2011 Aha, selvsagt 52 uker x 3 år, det blir jo bare 156 uker det. Det er jo ikke så mange. Det har bare gått noen uker siden det har vært klart at det ikke kommer til å skje noe mer. At det da har gått så lang tid totalt sett er altså noe jeg mener hovedsaklig er hennes skyld.
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #474 Skrevet 10. november 2011 Nei, det er ikke det eneste du har skrevet nei. Du har kritisert mitt valg av venner, mine valg av partnere, mine valg av klær, mine valg av ord, beskylder meg stadig for å lyve... Og jeg har til det kjedssommelige prøvd å forklare deg viktigheten av god sex i et forhold. Det ignorere du. Det at jeg i det hele tatt skriver om sex, kaller du sexfiksert, noe som sier mer om din mangel på libido, enn min sexfiksering.
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #475 Skrevet 10. november 2011 (endret) Nei, det er ikke det eneste du har skrevet nei. Du har kritisert mitt valg av venner, mine valg av partnere, mine valg av klær, mine valg av ord, beskylder meg stadig for å lyve... Og jeg har til det kjedssommelige prøvd å forklare deg viktigheten av god sex i et forhold. Det ignorere du. Det at jeg i det hele tatt skriver om sex, kaller du sexfiksert, noe som sier mer om din mangel på libido, enn min sexfiksering. Jeg mener at det å ha venner av det annet kjønn og ekser som venner, er ufornuftig samme hvem det gjelder for. Ellers kan du ha en noe merkelig måte å formulere deg på her, det er sant. Men det påstår jo forsåvidt en del om meg også Endret 10. november 2011 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #476 Skrevet 10. november 2011 Men du klarer ikke å se at det er hets, og at det startet etter det jeg nevnte tidligere. Det er din manglende evne til å trekke logiske konklusjoner som gjør deg helt umulig å diksutere med. Rett og slett.
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #477 Skrevet 10. november 2011 Men du klarer ikke å se at det er hets, og at det startet etter det jeg nevnte tidligere. Det er din manglende evne til å trekke logiske konklusjoner som gjør deg helt umulig å diksutere med. Rett og slett. Jeg er alltid logisk.
Gjest Eurodice Skrevet 10. november 2011 #479 Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg leier en leilighet hos en ung mann. Jeg har bodd her i 6 år. Huseieren og jeg er begge single, er gode venner og har en hyggelig, til tider fleipete tone, kommer an på situasjonen. Vi har begge husnøkkel til den andre. Det er betryggende for oss begge i tilfelle noe skulle skje, blant annet var det en lekkasje for noen år siden. Hva synes du jeg skal gjøre, Steinar? Skal jeg si opp kontrakten og flytte et annet sted? Vi er jo forskjellig kjønn. Ovenstående spurte jeg deg om for noen dager siden, men du har vel hatt det for travelt til å svare. Så jeg spør igjen, hva synes du jeg skal gjøre? Du er ekspert på alle slags forhold og vet hva som er best for alle. For tiden er jeg ganske syk av lungebetennelse, orker ikke så mye. Jeg har ingen samboer som kan stelle med meg, lage til mat osv. Er det greit at jeg kan be en venn, selvom det er en mann, om han kan handle for meg ting jeg trenger? Endret 12. november 2011 av Belladonna
Bachata Skrevet 10. november 2011 #480 Skrevet 10. november 2011 Alle trenger en periode til å syns synd på seg selv. du har syntes synd på deg selv pga situasjonen du har satt deg i med denne kvinne i mye lenger en noen uker kjære Steinar. Som Suzy sier; når vi er oppe i 3 års tid med å syntes synd på seg selv pga samme menneske, så er det en livsstil, ikke en periode. Det har bare gått noen uker siden det har vært klart at det ikke kommer til å skje noe mer. At det da har gått så lang tid totalt sett er altså noe jeg mener hovedsaklig er hennes skyld. Hvem sin skyld det er ikke poenget, du har syntes synd på deg selv i hele denne tiden, og velger å fortsette å fokusere på hvor forferdelig du har det pga dette kvinnemennesket. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå