Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #361 Skrevet 8. november 2011 Vel, noen er nok litt for desperate også, tenker jeg. På seg selv kjenner man andre. 1
Nabokona Skrevet 8. november 2011 #362 Skrevet 8. november 2011 Jeg har latt meg fascinere av denne kverulerende, innstendig påtrengende, avvisende, syrlig spissformulerende og tildels hormonelle tråden - som tidvis er full av interne selvmotsigelser. Er det bare jeg som lurer på hva det er som ligger bak at dere tydeligvis bruker så mye tid på dette? Har noen av dere damer hatt et forhold til Steinar, og fullfører krangelen bak et psedonym på nett, eller er det andre grunner til at dere lar dere slukes av dette? Og stemmer det at denne diskusjonen egentlig har foregått i flere år? Bør jeg la meg bevege av kjærlighetshistorien, eller er dette mennesker som har en helt egen agenda som de pleier på privaten og trenger nettet for å få utløp for? Jeg undres...
Cannavaro Skrevet 8. november 2011 #363 Skrevet 8. november 2011 (endret) Btw, skjønte du egentlig hva jeg mente med dette utsagnet? Har du hørt om et uttryk som heter : "skyte seg selv i foten" eller "sitte i glasshus" ?????!!!! Du er snever,forbitret over kvinner,forvirret og nokså usikker der du sitter......det blir mer og mer patetisk det du argumenterer med her.... Endret 18. november 2011 av MissStiles 2
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #364 Skrevet 8. november 2011 Jeg har latt meg fascinere av denne kverulerende, innstendig påtrengende, avvisende, syrlig spissformulerende og tildels hormonelle tråden - som tidvis er full av interne selvmotsigelser. Er det bare jeg som lurer på hva det er som ligger bak at dere tydeligvis bruker så mye tid på dette? Har noen av dere damer hatt et forhold til Steinar, og fullfører krangelen bak et psedonym på nett, eller er det andre grunner til at dere lar dere slukes av dette? Og stemmer det at denne diskusjonen egentlig har foregått i flere år? Bør jeg la meg bevege av kjærlighetshistorien, eller er dette mennesker som har en helt egen agenda som de pleier på privaten og trenger nettet for å få utløp for? Jeg undres... Søk, og du skal finne... Jeg kan i hvert fall på det sterkeste avkrefte at jeg har hatt noe forhold til TS!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #365 Skrevet 8. november 2011 Jeg har latt meg fascinere av denne kverulerende, innstendig påtrengende, avvisende, syrlig spissformulerende og tildels hormonelle tråden - som tidvis er full av interne selvmotsigelser. Er det bare jeg som lurer på hva det er som ligger bak at dere tydeligvis bruker så mye tid på dette? Har noen av dere damer hatt et forhold til Steinar, og fullfører krangelen bak et psedonym på nett, eller er det andre grunner til at dere lar dere slukes av dette? Og stemmer det at denne diskusjonen egentlig har foregått i flere år? Bør jeg la meg bevege av kjærlighetshistorien, eller er dette mennesker som har en helt egen agenda som de pleier på privaten og trenger nettet for å få utløp for? Jeg undres... Han har prøvd seg på meg på PM og da jeg avviste ham begynte han sjikane på åpent forum. Dette samtidig som han holdt på med den gifte kvinnen i nord,
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. november 2011 #366 Skrevet 8. november 2011 Jeg må - nok en gang - gi meg over, gjenta meg selv og med mildest talt ambivalente vibber gi kudos til Steinar40 for hans eventyrlige evner til å engasjere kvinner med sitt usammenhengende, unnvikende, kverulerende pjatt i tråd etter tråd. Disse trådene blir eksplosivt lange på en måte selv den mest flittige edderkopp ville beundret. Det skal du faen meg ha Steinar40, om ikke annet Men jeg begriper det altså ikke, bare så det er sagt i samme slengen. 6
Suzy Skrevet 8. november 2011 #367 Skrevet 8. november 2011 Jeg har latt meg fascinere av denne kverulerende, innstendig påtrengende, avvisende, syrlig spissformulerende og tildels hormonelle tråden - som tidvis er full av interne selvmotsigelser. Er det bare jeg som lurer på hva det er som ligger bak at dere tydeligvis bruker så mye tid på dette? Har noen av dere damer hatt et forhold til Steinar, og fullfører krangelen bak et psedonym på nett, eller er det andre grunner til at dere lar dere slukes av dette? Og stemmer det at denne diskusjonen egentlig har foregått i flere år? Bør jeg la meg bevege av kjærlighetshistorien, eller er dette mennesker som har en helt egen agenda som de pleier på privaten og trenger nettet for å få utløp for? Jeg undres... Herregud - fordi det er morsomt vel Snakker om konspirasjonsteorier 1
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #368 Skrevet 8. november 2011 Jeg har latt meg fascinere av denne kverulerende, innstendig påtrengende, avvisende, syrlig spissformulerende og tildels hormonelle tråden - som tidvis er full av interne selvmotsigelser. Er det bare jeg som lurer på hva det er som ligger bak at dere tydeligvis bruker så mye tid på dette? Har noen av dere damer hatt et forhold til Steinar, og fullfører krangelen bak et psedonym på nett, eller er det andre grunner til at dere lar dere slukes av dette? Og stemmer det at denne diskusjonen egentlig har foregått i flere år? Bør jeg la meg bevege av kjærlighetshistorien, eller er dette mennesker som har en helt egen agenda som de pleier på privaten og trenger nettet for å få utløp for? Jeg undres... Jeg kan se hvordan du tenker, men det er faktisk bare her det har vært noe samkvem - for å si det sånn.
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #369 Skrevet 8. november 2011 Han har prøvd seg på meg på PM og da jeg avviste ham begynte han sjikane på åpent forum. Dette samtidig som han holdt på med den gifte kvinnen i nord, Dream on, baby! hehe
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #370 Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg må - nok en gang - gi meg over, gjenta meg selv og med mildest talt ambivalente vibber gi kudos til Steinar40 for hans eventyrlige evner til å engasjere kvinner med sitt usammenhengende, unnvikende, kverulerende pjatt i tråd etter tråd. Disse trådene blir eksplosivt lange på en måte selv den mest flittige edderkopp ville beundret. Det skal du faen meg ha Steinar40, om ikke annet Men jeg begriper det altså ikke, bare så det er sagt i samme slengen. Nei, jeg begriper det ikke jeg heller Kvinnfolk er noen rare dyr Endret 8. november 2011 av Steinar40
2shy Skrevet 8. november 2011 #371 Skrevet 8. november 2011 Ja, selvfølgelig stiller ikke hun like intelligente spørsmål som meg. Og da blir det jo lett vettu hehe Nå var det JEG som stillte DEG et spørsmål, og refererte til svaret DU ga.
Gjest KateW Skrevet 8. november 2011 #372 Skrevet 8. november 2011 Dream on, baby! hehe Jeg kan godt skrive det uten å være anonym også, Steinar. Parallelt med kvinnen fra nord, har du kontaktet meg på PM og lurt på om vi kunne passe sammen. Da jeg sa nei begynte omtalen av meg som billig osv på åpent forum. 4
Nabokona Skrevet 8. november 2011 #373 Skrevet 8. november 2011 Jeg kan godt skrive det uten å være anonym også, Steinar. Parallelt med kvinnen fra nord, har du kontaktet meg på PM og lurt på om vi kunne passe sammen. Da jeg sa nei begynte omtalen av meg som billig osv på åpent forum. Ja gud hjelpe meg, det overrasker ikke. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #374 Skrevet 8. november 2011 Greit nok. Men jeg er ikke akkurat det eneste mannfolket i denne verden. Hva slags svar er det der?
Gjest Eurodice Skrevet 8. november 2011 #375 Skrevet 8. november 2011 Greit nok. Men jeg er ikke akkurat det eneste mannfolket i denne verden. ...Jaså, er det flere som har åpnet bankkontoen sin for denne kvinnen? 1
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #376 Skrevet 8. november 2011 Hva slags svar er det der? Det er ikke bare jeg som har ødelagt kvinnfolk, betyr det!
Nabokona Skrevet 8. november 2011 #377 Skrevet 8. november 2011 Nei, jeg begriper det ikke jeg heller Kvinnfolk er noen rare dyr Da jeg leste innlegget ditt først Steinar, før du hadde redigert det, så tenkte jeg: "åj, et trivelig, vennligsinnet svar. Men det ligner riktignok ikke ham å ikke avslutte med noe som kan tenkes å provosere". Og så kom det jo en redigert utgave etter hvert (tråden kan jo ikke stoppe her!). Tipper du er god og snill du Steinar, at du kjeder deg litt innimellom, og da gjør du det du kan best: fyrer løs en liten kommentar som kan gi deg mange morsomme innlegg som du kan avvise på nytt. Du er morsom du! Jeg tar meg en sig og humrer lett
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. november 2011 #378 Skrevet 8. november 2011 Greit nok. Men jeg er ikke akkurat det eneste mannfolket i denne verden. Hva slags svar er det der? Det er ikke bare jeg som har ødelagt kvinnfolk, betyr det! At det var? Tidenes logiske slutning Steinar40? Mannfolk er synonymt med å ødelegge kvinnfolk? Jaja, da takker jeg for meg og betakker meg i samme vaset. Du er mer dust enn jeg fryktet gitt. 1
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #379 Skrevet 8. november 2011 Da jeg leste innlegget ditt først Steinar, før du hadde redigert det, så tenkte jeg: "åj, et trivelig, vennligsinnet svar. Men det ligner riktignok ikke ham å ikke avslutte med noe som kan tenkes å provosere". Og så kom det jo en redigert utgave etter hvert (tråden kan jo ikke stoppe her!). Tipper du er god og snill du Steinar, at du kjeder deg litt innimellom, og da gjør du det du kan best: fyrer løs en liten kommentar som kan gi deg mange morsomme innlegg som du kan avvise på nytt. Du er morsom du! Jeg tar meg en sig og humrer lett Ja, jeg er ihvertfall ikke slem
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #380 Skrevet 8. november 2011 At det var? Tidenes logiske slutning Steinar40? Mannfolk er synonymt med å ødelegge kvinnfolk? Jaja, da takker jeg for meg og betakker meg i samme vaset. Du er mer dust enn jeg fryktet gitt. Det jeg mener er at desperate mannfolks oppførsel ødelegger en del kvinners oppførsel. De blir kravstore og bortskjemte av siklende mannfolk. Som ikke er sunt. Og det er jævla irriterende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå