Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Vel, noen er nok litt for desperate også, tenker jeg.

På seg selv kjenner man andre.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har latt meg fascinere av denne kverulerende, innstendig påtrengende, avvisende, syrlig spissformulerende og tildels hormonelle tråden - som tidvis er full av interne selvmotsigelser. Er det bare jeg som lurer på hva det er som ligger bak at dere tydeligvis bruker så mye tid på dette?

Har noen av dere damer hatt et forhold til Steinar, og fullfører krangelen bak et psedonym på nett, eller er det andre grunner til at dere lar dere slukes av dette? Og stemmer det at denne diskusjonen egentlig har foregått i flere år? Bør jeg la meg bevege av kjærlighetshistorien, eller er dette mennesker som har en helt egen agenda som de pleier på privaten og trenger nettet for å få utløp for?

Jeg undres...

Skrevet (endret)

Btw, skjønte du egentlig hva jeg mente med dette utsagnet?

Har du hørt om et uttryk som heter : "skyte seg selv i foten" eller

"sitte i glasshus" ?????!!!!

Du er snever,forbitret over kvinner,forvirret og nokså usikker der du sitter......det blir mer og mer patetisk det du argumenterer med her....

Endret av MissStiles
  • Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har latt meg fascinere av denne kverulerende, innstendig påtrengende, avvisende, syrlig spissformulerende og tildels hormonelle tråden - som tidvis er full av interne selvmotsigelser. Er det bare jeg som lurer på hva det er som ligger bak at dere tydeligvis bruker så mye tid på dette?

Har noen av dere damer hatt et forhold til Steinar, og fullfører krangelen bak et psedonym på nett, eller er det andre grunner til at dere lar dere slukes av dette? Og stemmer det at denne diskusjonen egentlig har foregått i flere år? Bør jeg la meg bevege av kjærlighetshistorien, eller er dette mennesker som har en helt egen agenda som de pleier på privaten og trenger nettet for å få utløp for?

Jeg undres...

Søk, og du skal finne... ;)

Jeg kan i hvert fall på det sterkeste avkrefte at jeg har hatt noe forhold til TS!

Skrevet

Jeg undres...

Han har prøvd seg på meg på PM og da jeg avviste ham begynte han sjikane på åpent forum. Dette samtidig som han holdt på med den gifte kvinnen i nord,

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Jeg må - nok en gang - gi meg over, gjenta meg selv og med mildest talt ambivalente vibber gi kudos til Steinar40 for hans eventyrlige evner til å engasjere kvinner med sitt usammenhengende, unnvikende, kverulerende pjatt i tråd etter tråd. Disse trådene blir eksplosivt lange på en måte selv den mest flittige edderkopp ville beundret.

Det skal du faen meg ha Steinar40, om ikke annet :5:

Men jeg begriper det altså ikke, bare så det er sagt i samme slengen.

• Liker 6
Skrevet

Jeg undres...

Herregud - fordi det er morsomt vel :ler:

Snakker om konspirasjonsteorier :roll:

• Liker 1
Skrevet

Jeg undres...

Jeg kan se hvordan du tenker, men det er faktisk bare her det har vært noe samkvem - for å si det sånn.

Skrevet

Han har prøvd seg på meg på PM og da jeg avviste ham begynte han sjikane på åpent forum. Dette samtidig som han holdt på med den gifte kvinnen i nord,

Dream on, baby! :smoke: hehe

Skrevet (endret)

Jeg må - nok en gang - gi meg over, gjenta meg selv og med mildest talt ambivalente vibber gi kudos til Steinar40 for hans eventyrlige evner til å engasjere kvinner med sitt usammenhengende, unnvikende, kverulerende pjatt i tråd etter tråd. Disse trådene blir eksplosivt lange på en måte selv den mest flittige edderkopp ville beundret.

Det skal du faen meg ha Steinar40, om ikke annet :5:

Men jeg begriper det altså ikke, bare så det er sagt i samme slengen.

Nei, jeg begriper det ikke jeg heller :ler:

Kvinnfolk er noen rare dyr ;)

Endret av Steinar40
Skrevet

Ja, selvfølgelig stiller ikke hun like intelligente spørsmål som meg.

Og da blir det jo lett vettu :smoke: hehe

Nå var det JEG som stillte DEG et spørsmål, og refererte til svaret DU ga.

:blink:

Skrevet

Dream on, baby! :smoke: hehe

Jeg kan godt skrive det uten å være anonym også, Steinar. Parallelt med kvinnen fra nord, har du kontaktet meg på PM og lurt på om vi kunne passe sammen. Da jeg sa nei begynte omtalen av meg som billig osv på åpent forum.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan godt skrive det uten å være anonym også, Steinar. Parallelt med kvinnen fra nord, har du kontaktet meg på PM og lurt på om vi kunne passe sammen. Da jeg sa nei begynte omtalen av meg som billig osv på åpent forum.

Ja gud hjelpe meg, det overrasker ikke.

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Greit nok. Men jeg er ikke akkurat det eneste mannfolket i denne verden.

Hva slags svar er det der?

Gjest Eurodice
Skrevet

...Jaså, er det flere som har åpnet bankkontoen sin for denne kvinnen?

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare jeg som har ødelagt kvinnfolk, betyr det!

Skrevet

Nei, jeg begriper det ikke jeg heller :ler:

Kvinnfolk er noen rare dyr ;)

Da jeg leste innlegget ditt først Steinar, før du hadde redigert det, så tenkte jeg: "åj, et trivelig, vennligsinnet svar. Men det ligner riktignok ikke ham å ikke avslutte med noe som kan tenkes å provosere". Og så kom det jo en redigert utgave etter hvert (tråden kan jo ikke stoppe her!). Tipper du er god og snill du Steinar, at du kjeder deg litt innimellom, og da gjør du det du kan best: fyrer løs en liten kommentar som kan gi deg mange morsomme innlegg som du kan avvise på nytt. Du er morsom du! Jeg tar meg en sig og humrer lett :smoke:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er ikke bare jeg som har ødelagt kvinnfolk, betyr det!

:sjokk: At det var?

Tidenes logiske slutning Steinar40? Mannfolk er synonymt med å ødelegge kvinnfolk?

Jaja, da takker jeg for meg og betakker meg i samme vaset.

Du er mer dust enn jeg fryktet gitt.

• Liker 1
Skrevet

Da jeg leste innlegget ditt først Steinar, før du hadde redigert det, så tenkte jeg: "åj, et trivelig, vennligsinnet svar. Men det ligner riktignok ikke ham å ikke avslutte med noe som kan tenkes å provosere". Og så kom det jo en redigert utgave etter hvert (tråden kan jo ikke stoppe her!). Tipper du er god og snill du Steinar, at du kjeder deg litt innimellom, og da gjør du det du kan best: fyrer løs en liten kommentar som kan gi deg mange morsomme innlegg som du kan avvise på nytt. Du er morsom du! Jeg tar meg en sig og humrer lett :smoke:

Ja, jeg er ihvertfall ikke slem :)

Skrevet

:sjokk: At det var?

Tidenes logiske slutning Steinar40? Mannfolk er synonymt med å ødelegge kvinnfolk?

Jaja, da takker jeg for meg og betakker meg i samme vaset.

Du er mer dust enn jeg fryktet gitt.

Det jeg mener er at desperate mannfolks oppførsel ødelegger en del kvinners oppførsel.

De blir kravstore og bortskjemte av siklende mannfolk. Som ikke er sunt. Og det er jævla irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...