Gjest KateW Skrevet 8. november 2011 #321 Skrevet 8. november 2011 Kan du gi meg en rasjonell grunn til hvorfor du åpenbart samler på ekser? Nei, det kan du ikke. Svaret er det er svakhet og ingenting annet. Hva? Jeg skrev at TO av eksene mine har jeg et vennskaplig forhold til, og når vi tilfeldigvis møtes, gjennom felles bekjente eller annet, så er det hyggelig, ikke noe mer. Kan du forklare meg hvordan det er en svaket, og ikke minst hvordan det er å SPARE på ekser? Skremmer det deg fordi det betyr at jeg har pult minst to menn?
Gjest KateW Skrevet 8. november 2011 #322 Skrevet 8. november 2011 Jeg kan heller spørre deg om din mening. Syns du at jeg skulle ha denne kvinnen som min venninne? Det nemlig særdeles sannsynlig at det er akkurat det hun vil. Nei, det syns jeg ikke du skulle. Dårlige mennesker er man ikke venner med. 1
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #323 Skrevet 8. november 2011 Nei, det syns jeg ikke du skulle. Dårlige mennesker er man ikke venner med. Hun har sine gode og dårlige sider som alle oss andre. Hovedproblemet er bare det at jeg ikke har nok fordeler av hennes gode sider. Bør vi fortsette å være venner da?
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #324 Skrevet 8. november 2011 Jeg er svært ubesluttsom, men det er fordi jeg er så redd for å velge feil og at ting dermed ender opp med å ikke være helt perfekt. Da må jeg dessverre bare skuffe deg; fordi ingenting er perfekt i dette livet.
Gjest Eurodice Skrevet 8. november 2011 #325 Skrevet 8. november 2011 Da må jeg dessverre bare skuffe deg; fordi ingenting er perfekt i dette livet. Jo, det er én ting: DU er perfekt 1
Gjest KateW Skrevet 8. november 2011 #326 Skrevet 8. november 2011 Hun har sine gode og dårlige sider som alle oss andre. Hovedproblemet er bare det at jeg ikke har nok fordeler av hennes gode sider. Bør vi fortsette å være venner da? Venner er folk som beriker livet ditt på ulike nivåer, så da må jo du klare å finne ut om denne kvinnen gjør det eller ikke. Såpass må du jo klare å finne ut på egenhånd. 1
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #327 Skrevet 8. november 2011 Venner er folk som beriker livet ditt på ulike nivåer, så da må jo du klare å finne ut om denne kvinnen gjør det eller ikke. Såpass må du jo klare å finne ut på egenhånd. På lik linje med at du/dere burde klare å forstå at en eks er en eks? Med andre ord historie.
Gjest Eurodice Skrevet 8. november 2011 #328 Skrevet 8. november 2011 Hun har sine gode og dårlige sider som alle oss andre. Hovedproblemet er bare det at jeg ikke har nok fordeler av hennes gode sider. Bør vi fortsette å være venner da? Du er det mest egoistiske, smalsporede menneske jeg noensinne har støtt på. Fordeler, fordeler, fordeler. Jeg, jeg, jeg. 3
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #329 Skrevet 8. november 2011 (endret) Du er det mest egoistiske, smalsporede menneske jeg noensinne har støtt på. Fordeler, fordeler, fordeler. Jeg, jeg, jeg. Ja, hvem tror du at jeg er? Er jeg meg eller henne? Det dreier seg om gjensidighet. Man må få noe for å kunne gi. Faktisk! Endret 8. november 2011 av Steinar40
Gjest KateW Skrevet 8. november 2011 #330 Skrevet 8. november 2011 På lik linje med at du/dere burde klare å forstå at en eks er en eks? Med andre ord historie. Du leste ikke det jeg skrev over her, skjønner jeg.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #331 Skrevet 8. november 2011 (endret) Jeg kan heller spørre deg om din mening. Syns du at jeg skulle ha denne kvinnen som min venninne? Det er nemlig særdeles sannsynlig at det er akkurat det hun vil. På lik linje med alle dere andre sprøe kvinnfolk. Jeg vil ha meg frabedt å bli satt i bås med dette kvinnemennesket. Det er en direkte fornærmelse. Jeg har aldri oppført meg sånn mot noen, og kommer heller ikke til å gjøre det. Dessuten kommer det jo tydelig frem hva slags kvinnesyn du har med denne uttalelsen. Alle kvinnfolk er sprø. Du snakker om å være nedlatende og generaliserende. Endret 18. november 2011 av MissStiles 2
Gjest Eurodice Skrevet 8. november 2011 #332 Skrevet 8. november 2011 På lik linje med at du/dere burde klare å forstå at en eks er en eks? Med andre ord historie. Du er alvorlig forstyrret når du for ramme alvor kan mene at du har løsningen på alt og at du ikke viser respekt for andre mennesker. Hva har du å vise til av erfaringer? Du har noe erfaring med én dame, dårlig erfaring. Hun var gift, du skulle holdt deg unna henne, men gjorde du det? Neida, du lå med henne og var dermed delaktig i utroskap. Allikevel tar du deg retten til å moralisere, refse og heve deg over alle andre. Du har ikke vett nok til å innse at det ikke er alle andre det er noe feil med, det er du som er fastlåst! 1
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #333 Skrevet 8. november 2011 Kan du gi meg en rasjonell grunn til hvorfor du åpenbart samler på ekser? Nei, det kan du ikke. Svaret er det er svakhet og ingenting annet. Den O`så store guru og allviter som vet svaret på alt. Det har ikke slått deg at det er et tegn på styrke og respekt å kunne være venner med en eks? Det er jo et eksempel til etterfølgelse å kunne oppføre seg sivilisert mot noen man faktisk har vært veldig nær. En ser jo nok av tråder her inne hvor folk rakker ned på eksen og ønsker tips til hevn når ting går galt. Er det liksom en bedre egenskap?
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #334 Skrevet 8. november 2011 Den O`så store guru og allviter som vet svaret på alt. Det har ikke slått deg at det er et tegn på styrke og respekt å kunne være venner med en eks? Det er jo et eksempel til etterfølgelse å kunne oppføre seg sivilisert mot noen man faktisk har vært veldig nær. En ser jo nok av tråder her inne hvor folk rakker ned på eksen og ønsker tips til hevn når ting går galt. Er det liksom en bedre egenskap? Oppføre seg sivilisert, og det å være venner, er to helt ulike ting. Det første er fornuftig så langt mulig; mens det andre er direkte ufornuftig.
Gjest Eurodice Skrevet 8. november 2011 #335 Skrevet 8. november 2011 (endret) Joda, det er mye kvinner forsøker å fortelle meg her på KG. Sånne saker som at det er helt naturlig for alle kvinner å ha diverse ekser som "venner, flest mulig mannlige "kompiser", at kvinner liker å gjøre akkurat som de selv vil, og at penger ikke betyr noe for dem osv. Og hva tror du jeg tenker da? Var dette alt du greide å lese utifra Cannavaros dyptgående innlegg? Det forteller mye om hvor innskrenket du er. Endret 8. november 2011 av Belladonna 2
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #336 Skrevet 8. november 2011 Oppføre seg sivilisert, og det å være venner, er to helt ulike ting. Det første er fornuftig så langt mulig; mens det andre er direkte ufornuftig. Jeg skulle virkelig ønske at du var i stand til å nyansere deg bittelitt. DU mener at det er direkte ufornuftig, du kan slutte å legge det fram som en fasit, all den tid mange mener noe annet.
Gjest Purple Haze Skrevet 8. november 2011 #337 Skrevet 8. november 2011 Det er bare trist at hun ikke forstår hvordan hun burde oppføre seg. Og jeg kan bare håpe at mange kvinner har bedre vett! Dette blir jo bare for dumt. Hun er sikkert veldig fornøyd med tilværelsen og oppførselen sin. Den eneste som lider under hennes manglende "oppførsel" er deg. Du må forstå at voksne mennesker er ferdig oppdratt, det er ikke din oppgave å forme dem etter dine verdier. Det finnes mange vettuge kvinnfolk rundt omkring. Omtrent alle kvinner jeg omgås er det.
Gjest KateW Skrevet 8. november 2011 #338 Skrevet 8. november 2011 Oppføre seg sivilisert, og det å være venner, er to helt ulike ting. Det første er fornuftig så langt mulig; mens det andre er direkte ufornuftig. Jeg vil gjerne ha et svar på hvorfor du mener at jeg SAMLER på ekser?
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #339 Skrevet 8. november 2011 Dette blir jo bare for dumt. Hun er sikkert veldig fornøyd med tilværelsen og oppførselen sin. Den eneste som lider under hennes manglende "oppførsel" er deg. Du må forstå at voksne mennesker er ferdig oppdratt, det er ikke din oppgave å forme dem etter dine verdier. Ikke når jeg ikke har noe med dem å gjøre, nei. Og mange er forøvrig ikke oppdratt i det hele tatt.
Steinar40 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #340 Skrevet 8. november 2011 Jeg vil gjerne ha et svar på hvorfor du mener at jeg SAMLER på ekser? Du har jo ikke avskrevet dem som historie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå