Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du syns altså ikke at kvinner skal ha at noen andre enn deg? leser jeg deg rett?

Men altså du kan pule ei gift dame, ødelegge forholdet hennes og når du ikke får henne er du en nobel lengtende mann som ikke får kvinnen i ditt liv... Forstår jeg deg rett? Men en kvinne som har en eks eller to som hun klarer å oppføre seg hyggelig og sivilt mot, er ufornuftig og ei hore?

Dama skal selvfølgelig ikke trenge noe annet mannfolk enn meg, nei.

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

At jeg har vært svak etc. selv ... hvorfor skulle det hindre meg i å fortelle andre sannheten?

Er det mulig? :roll:

Hva er sannheten? Hvem avgjør hva som er sant? Hvem døde og gjorde deg til Kongen av sannhet?

Hørt om å kaste stein i glasshus?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ødelegger du kvinnfolk da Steinar??

PS: Forøvrig godt du bekrefter selv at du ødelegger damer. Du er jo giften selv sånn som du skal herse og bestemme alt over dama.

Jeg ødelegger ingen. Prøver faktisk alltid å finne den beste løsningen. Selv om det kan ta sykt lang tid å finne ut av.

Skrevet

Er det mulig? :roll:

Hva er sannheten? Hvem avgjør hva som er sant? Hvem døde og gjorde deg til Kongen av sannhet?

Hørt om å kaste stein i glasshus?

Selvfølgelig. Og jeg forstår at det tar seg dårlig ut. Men det hindrer ikke meg ifra å si min mening.

Skrevet

Ja, men det er faktisk ikke alltid mulig å føre noen konstruktiv og vettig samtale med selve individet.

Og da havnet jeg altså her istedet.

Du mener at dialogen du fører her er konstruktiv?

• Liker 3
Skrevet

Du mener at dialogen du fører her er konstruktiv?

Det har vel vært litt konstruktivt også innimellom.

Som regel er jo reven i hønsehuset her :smoke: hehe

Men innimellom er det noen bra dialoger også :)

Skrevet

Så du er reven og vi er hønsene?

Skrevet

Så du er reven og vi er hønsene?

Det var dine ord ;):ler:

Skrevet

Hva mener du med dette?

Skrevet

Hva mener du med dette?

At det er interessant å se kvinner i flokk ;)

Skrevet

Det har vel vært litt konstruktivt også innimellom.

Men innimellom er det noen bra dialoger også :)

Dialogen du fører og måten du kommuniserer på her inne er alt annet enn konstruktivt. Du svarer unnvikende og lite presist, og evner ikke ta til deg kritikk eller informasjon.

Tja, hva hun syns det aner jeg faktisk ikke.

Fordi det har vært fullstendig umulig å få til noen konstruktiv dialog med henne.

Tro meg, hadde hun syns du var The Man, så hadde hun vært i dine armer for flere år siden.

Noe sier meg at det ikke er hennes evne til konstruktiv dialog som er problemet her.

• Liker 5
Skrevet

Tro meg, hadde hun syns du var The Man, så hadde hun vært i dine armer for flere år siden.

Noe sier meg at det ikke er hennes evne til konstruktiv dialog som er problemet her.

Ikke fullt så enkel denne situasjonen vi klarte å surre oss oppi.

Tro meg.

Mange ulike kompliserende faktorer. Og da hjelper det ikke akkurat; når hun i tillegg ikke klarer å diskutere på en konstruktiv måte.

Tro meg igjen.

Skrevet

Tro meg.

Mange ulike kompliserende faktorer. Og da hjelper det ikke akkurat; når hun i tillegg ikke klarer å diskutere på en konstruktiv måte.

Tro meg igjen.

Nå snakker jeg om hvordan DU kommuniserer og fører dialog her på KG. Hvorfor forstår du ikke det når jeg sier det så stort og tydelig, likevel må du legge skylden over på henne?

Skrevet

Tro meg.

Tro meg igjen.

:sukk:

Hun vil ikke ha noen konstruktiv dialog fordi hun ikke vil ha deg. Vanskeligere er det faktisk ikke.

Vi kvinner er ikke SÅ mystiske vettu. Vil vi ha en mann, og vi vet at han vil ha oss også, så legger vi ikke skjul på det - også blir det romantikk. Enkelt og greit.

Manglende dialog, vingling og uklare svar er kun et resultat av at hun absolutt, definitivt, ikke vil ha deg.

Og grunnen til at hun ikke sier det rett ut, er enten at hun er feig og ikke vil såre, eller at hun har noen fordeler (les: penger) av å holde deg sånn passe lunken. Og hvilken av de to alternativene som er rett, er egentlig uinteressant, for resultatet er det samme.

Det trengs ikke 1673 sider med diskusjon om dette, for det kan summeres korrekt og presist i 2 setninger.

Så er det jo ene og alene ditt valg, at du sitter der som en dørmatte og venter på noe som aldri vil skje.

Det er jo bare du som mister livet ditt over grunnløse drømmer. Ikke vi som har prøvd 100 måter å få deg til å innse fakta, og heller ikke hun, som lever et normalt familieliv med ektemannen og barna sine.

• Liker 5
Skrevet

Tro meg.

Tro meg igjen.

Forøvrig er det ingen som "surrer" seg opp i slike situasjoner. Det er ansvarsfraskrivelse.

Ting skjer som et resultat av noen tilfeldigheter, men også til syvende sist, et bevisst valg. Og bevisste valg bør man være mann nok til å stå for!

• Liker 1
Skrevet

Det jeg vil at du skal svare på Steinar, er hvordan du kan mene at en kvinne ikke skal ha kontakt med andre menn, når du selv har vært delaktig i utroskap. Ser du ikke hvor hyklersk og dumt det er?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Forøvrig er det ingen som "surrer" seg opp i slike situasjoner. Det er ansvarsfraskrivelse.

Ting skjer som et resultat av noen tilfeldigheter, men også til syvende sist, et bevisst valg. Og bevisste valg bør man være mann nok til å stå for!

Å nei Penny - Steinar snublet tilfeldigvis med buksene nede og stiv kuk oppå denne damen, helt tilfeldig, en dag hun lå med beina fra hverandre og hadde glemt trusene sine - men selvsagt var det ikke galt eller med vilje noe av dette :ler:

Det er alle andre som er umoralske og ufornuftige, tross alt :nigo:

Endret av Suzy
  • Liker 3
Skrevet

Bør man da ikke også være kvinne nok til å stå for det man faktisk sier?

Gjest Eurodice
Skrevet

Det jeg vil at du skal svare på Steinar, er hvordan du kan mene at en kvinne ikke skal ha kontakt med andre menn, når du selv har vært delaktig i utroskap. Ser du ikke hvor hyklersk og dumt det er?

Sitat fra skapelseshistorien i Bibelen: "Kvinnen fristet meg, og jeg åt".

Med andre ord, ansvarsfraskrivelse.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg har sett at det ikke er fornuftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...