Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #401 Skrevet 9. november 2011 Du syns altså ikke at kvinner skal ha at noen andre enn deg? leser jeg deg rett? Men altså du kan pule ei gift dame, ødelegge forholdet hennes og når du ikke får henne er du en nobel lengtende mann som ikke får kvinnen i ditt liv... Forstår jeg deg rett? Men en kvinne som har en eks eller to som hun klarer å oppføre seg hyggelig og sivilt mot, er ufornuftig og ei hore? Dama skal selvfølgelig ikke trenge noe annet mannfolk enn meg, nei.
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2011 #402 Skrevet 9. november 2011 At jeg har vært svak etc. selv ... hvorfor skulle det hindre meg i å fortelle andre sannheten? Er det mulig? Hva er sannheten? Hvem avgjør hva som er sant? Hvem døde og gjorde deg til Kongen av sannhet? Hørt om å kaste stein i glasshus? 1
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #403 Skrevet 9. november 2011 Hvorfor ødelegger du kvinnfolk da Steinar?? PS: Forøvrig godt du bekrefter selv at du ødelegger damer. Du er jo giften selv sånn som du skal herse og bestemme alt over dama. Jeg ødelegger ingen. Prøver faktisk alltid å finne den beste løsningen. Selv om det kan ta sykt lang tid å finne ut av.
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #404 Skrevet 9. november 2011 Er det mulig? Hva er sannheten? Hvem avgjør hva som er sant? Hvem døde og gjorde deg til Kongen av sannhet? Hørt om å kaste stein i glasshus? Selvfølgelig. Og jeg forstår at det tar seg dårlig ut. Men det hindrer ikke meg ifra å si min mening.
2shy Skrevet 9. november 2011 #405 Skrevet 9. november 2011 Ja, men det er faktisk ikke alltid mulig å føre noen konstruktiv og vettig samtale med selve individet. Og da havnet jeg altså her istedet. Du mener at dialogen du fører her er konstruktiv? 3
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #406 Skrevet 9. november 2011 Du mener at dialogen du fører her er konstruktiv? Det har vel vært litt konstruktivt også innimellom. Som regel er jo reven i hønsehuset her hehe Men innimellom er det noen bra dialoger også
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #407 Skrevet 9. november 2011 Som regel er jo reven i hønsehuset her hehe Så du er reven og vi er hønsene?
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #408 Skrevet 9. november 2011 Så du er reven og vi er hønsene? Det var dine ord
pøbelsara Skrevet 9. november 2011 #409 Skrevet 9. november 2011 Som regel er jo reven i hønsehuset her hehe Hva mener du med dette?
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #410 Skrevet 9. november 2011 Hva mener du med dette? At det er interessant å se kvinner i flokk
2shy Skrevet 9. november 2011 #411 Skrevet 9. november 2011 Det har vel vært litt konstruktivt også innimellom. Som regel er jo reven i hønsehuset her hehe Men innimellom er det noen bra dialoger også Dialogen du fører og måten du kommuniserer på her inne er alt annet enn konstruktivt. Du svarer unnvikende og lite presist, og evner ikke ta til deg kritikk eller informasjon. Tja, hva hun syns det aner jeg faktisk ikke. Fordi det har vært fullstendig umulig å få til noen konstruktiv dialog med henne. Tro meg, hadde hun syns du var The Man, så hadde hun vært i dine armer for flere år siden. Noe sier meg at det ikke er hennes evne til konstruktiv dialog som er problemet her. 5
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #412 Skrevet 9. november 2011 Tro meg, hadde hun syns du var The Man, så hadde hun vært i dine armer for flere år siden. Noe sier meg at det ikke er hennes evne til konstruktiv dialog som er problemet her. Ikke fullt så enkel denne situasjonen vi klarte å surre oss oppi. Tro meg. Mange ulike kompliserende faktorer. Og da hjelper det ikke akkurat; når hun i tillegg ikke klarer å diskutere på en konstruktiv måte. Tro meg igjen.
2shy Skrevet 9. november 2011 #413 Skrevet 9. november 2011 Ikke fullt så enkel denne situasjonen vi klarte å surre oss oppi. Tro meg. Mange ulike kompliserende faktorer. Og da hjelper det ikke akkurat; når hun i tillegg ikke klarer å diskutere på en konstruktiv måte. Tro meg igjen. Nå snakker jeg om hvordan DU kommuniserer og fører dialog her på KG. Hvorfor forstår du ikke det når jeg sier det så stort og tydelig, likevel må du legge skylden over på henne?
QueenPenelope Skrevet 9. november 2011 #414 Skrevet 9. november 2011 Ikke fullt så enkel denne situasjonen vi klarte å surre oss oppi. Tro meg. Mange ulike kompliserende faktorer. Og da hjelper det ikke akkurat; når hun i tillegg ikke klarer å diskutere på en konstruktiv måte. Tro meg igjen. Hun vil ikke ha noen konstruktiv dialog fordi hun ikke vil ha deg. Vanskeligere er det faktisk ikke. Vi kvinner er ikke SÅ mystiske vettu. Vil vi ha en mann, og vi vet at han vil ha oss også, så legger vi ikke skjul på det - også blir det romantikk. Enkelt og greit. Manglende dialog, vingling og uklare svar er kun et resultat av at hun absolutt, definitivt, ikke vil ha deg. Og grunnen til at hun ikke sier det rett ut, er enten at hun er feig og ikke vil såre, eller at hun har noen fordeler (les: penger) av å holde deg sånn passe lunken. Og hvilken av de to alternativene som er rett, er egentlig uinteressant, for resultatet er det samme. Det trengs ikke 1673 sider med diskusjon om dette, for det kan summeres korrekt og presist i 2 setninger. Så er det jo ene og alene ditt valg, at du sitter der som en dørmatte og venter på noe som aldri vil skje. Det er jo bare du som mister livet ditt over grunnløse drømmer. Ikke vi som har prøvd 100 måter å få deg til å innse fakta, og heller ikke hun, som lever et normalt familieliv med ektemannen og barna sine. 5
QueenPenelope Skrevet 9. november 2011 #415 Skrevet 9. november 2011 Ikke fullt så enkel denne situasjonen vi klarte å surre oss oppi. Tro meg. Mange ulike kompliserende faktorer. Og da hjelper det ikke akkurat; når hun i tillegg ikke klarer å diskutere på en konstruktiv måte. Tro meg igjen. Forøvrig er det ingen som "surrer" seg opp i slike situasjoner. Det er ansvarsfraskrivelse. Ting skjer som et resultat av noen tilfeldigheter, men også til syvende sist, et bevisst valg. Og bevisste valg bør man være mann nok til å stå for! 1
2shy Skrevet 9. november 2011 #416 Skrevet 9. november 2011 Det jeg vil at du skal svare på Steinar, er hvordan du kan mene at en kvinne ikke skal ha kontakt med andre menn, når du selv har vært delaktig i utroskap. Ser du ikke hvor hyklersk og dumt det er? 2
Suzy Skrevet 9. november 2011 #417 Skrevet 9. november 2011 (endret) Forøvrig er det ingen som "surrer" seg opp i slike situasjoner. Det er ansvarsfraskrivelse. Ting skjer som et resultat av noen tilfeldigheter, men også til syvende sist, et bevisst valg. Og bevisste valg bør man være mann nok til å stå for! Å nei Penny - Steinar snublet tilfeldigvis med buksene nede og stiv kuk oppå denne damen, helt tilfeldig, en dag hun lå med beina fra hverandre og hadde glemt trusene sine - men selvsagt var det ikke galt eller med vilje noe av dette Det er alle andre som er umoralske og ufornuftige, tross alt Endret 9. november 2011 av Suzy 3
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #418 Skrevet 9. november 2011 Forøvrig er det ingen som "surrer" seg opp i slike situasjoner. Det er ansvarsfraskrivelse. Ting skjer som et resultat av noen tilfeldigheter, men også til syvende sist, et bevisst valg. Og bevisste valg bør man være mann nok til å stå for! Bør man da ikke også være kvinne nok til å stå for det man faktisk sier?
Gjest Eurodice Skrevet 9. november 2011 #419 Skrevet 9. november 2011 Det jeg vil at du skal svare på Steinar, er hvordan du kan mene at en kvinne ikke skal ha kontakt med andre menn, når du selv har vært delaktig i utroskap. Ser du ikke hvor hyklersk og dumt det er? Sitat fra skapelseshistorien i Bibelen: "Kvinnen fristet meg, og jeg åt". Med andre ord, ansvarsfraskrivelse. 2
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #420 Skrevet 9. november 2011 Det jeg vil at du skal svare på Steinar, er hvordan du kan mene at en kvinne ikke skal ha kontakt med andre menn, når du selv har vært delaktig i utroskap. Ser du ikke hvor hyklersk og dumt det er? Fordi jeg har sett at det ikke er fornuftig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå