Bachata Skrevet 10. november 2011 #441 Skrevet 10. november 2011 Det er jo DU som isåfall er EGO. men det ER han jo, han er jo mann og har lov til å være det. Det er vi kvinner som er noen utysker om vi er det samme. Er ikke alle som er for likestilling, og steinar har vel aldri påstått at han står på noen barrikade for likestilling og kvinners mulighet til å leve ett like selvstendig og selvvalgt liv som menn i hans øyne har. 1
Gjest Passing by Skrevet 10. november 2011 #442 Skrevet 10. november 2011 Det begynner å bli en stund siden jeg var her inne og i løpet av den tiden har livet gått fremover for meg, mens det ser ut til å ha stått stille for noen her inne Jeg tror ikke vi kvinner er svakere eller mer vinglete enn menn, det finnes ubestemmelige og svake personer av begge kjønn og det er sikkert frustrerende for den personen som roter seg bort i et sådant individ. Ingen mann trenger å være i tvil om min interesse, jeg vingler ikke og jeg gidder ikke å leke "sier nei når jeg mener ja"-leken. Det kunne aldri falt meg inn å opptre på samme måten som Steinars "drømmedame" i nord gjør, og jeg hadde kuttet ut en mann ganske så kjapt hvis jeg hadde truffet på en mann som samsvarer med dama i nord. Steinars verden og Wacos verden er noe jeg ikke gjenkjenner fra min egen verden, men det betyr ikke at de ikke har opplevd det de prater om. Det er bare fjernt fra hva jeg ser i min omgangskrets og hva jeg hører og ser av andres omgangskretser. Det jeg får av komplimenter får jeg fra perifere menn som jeg ikke omgås med til vanlig. Det er lite med festing og alkohol i min verden, noe er det men sjelden det involverer uhemmet omgang med andre menn enn våre egne menn. Jeg er ikke uvenner med mine ekser, det er ikke så mange av dem og vi treffes i enkelte sammehenger da vi bor i samme by og noen av oss er fortsatt i samme vennekrets. Vi er ikke omgangsvenner, men vi kan slå av en prat når vi møtes. Jeg føler ikke at det er å samle på ekser. (Ellers ble jeg meget overrasket over å høre at man har forsøkt seg på en person som man i klare ordelag har uttrykt er for vulgær - det ligger tydeligvis litt spenning der likevel Fascinerende ... og en smule dobbeltmoralsk? Noen som snakket om å stå for det man mener, ikke vingle, eller svake mennesker..) 5
2shy Skrevet 10. november 2011 #443 Skrevet 10. november 2011 Ikke irriter deg over denne herremannen... Det går ikke an å snakke fornuft med han.. det har han ettertrykkelig bevist i denne tråden Du har rett, det er lettere å snakke fornuft til gråstein men det ER han jo, han er jo mann og har lov til å være det. Det er vi kvinner som er noen utysker om vi er det samme. Er ikke alle som er for likestilling, og steinar har vel aldri påstått at han står på noen barrikade for likestilling og kvinners mulighet til å leve ett like selvstendig og selvvalgt liv som menn i hans øyne har. Likestilling er èn ting, en annen ting er undertrykkelse og generalisering. Han er ikke riktig navla, rart han ikke ser det selv? Eller, det er jo egentlig ikke rart, tror det finnes diagnoser han burde hatt.
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #444 Skrevet 10. november 2011 Det er øynene som ser vettu. Men jeg hoppet altså av alt annet når hun kom inn i bildet igjen. Hoppet av? hehe... OG hun kom vel aldri inn i bildet igjen, Steinar? 3
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #445 Skrevet 10. november 2011 Ja, jeg har sett at det ikke er så veldig smart for kvinner å ha såkalte kompiser av det annet kjønn. Og dermed tenker jeg å lære av det. Og det har du sett fordi du og hun var venner, også ramlet hun oppå den stive kuken din, helt uten at det var din feil? Så da er det slik alle venner av motsatt kjønn gjør? 2
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #446 Skrevet 10. november 2011 Generalisering som vanlig. Jeg har spurt flere ganger, hvor mange damer har du hatt befatning med? Du velter deg i negative beskrivelser, har ikke noe positivt å si om oss i det hele tatt. Du har erfaring med EN dame. Hvordan kan du si at alle kvinner er bitcher? Trodde en stund Steinar var homo, jeg. Men så fant jeg ut at homofile menn har respekt for kvinner. 4
Obelix Skrevet 10. november 2011 #447 Skrevet 10. november 2011 hehe... 5 plusser levert i rask rekkefølge
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #448 Skrevet 10. november 2011 (Ellers ble jeg meget overrasket over å høre at man har forsøkt seg på en person som man i klare ordelag har uttrykt er for vulgær - det ligger tydeligvis litt spenning der likevel Fascinerende ... og en smule dobbeltmoralsk? Noen som snakket om å stå for det man mener, ikke vingle, eller svake mennesker..) Jeg ble vulgær, sexfiksert, billig og ludrete ETTERPÅ selvsagt, og det ble jeg på åpent forum.
Suzy Skrevet 10. november 2011 #449 Skrevet 10. november 2011 Ellers ble jeg meget overrasket over å høre at man har forsøkt seg på en person som man i klare ordelag har uttrykt er for vulgær - det ligger tydeligvis litt spenning der likevel Fascinerende ... og en smule dobbeltmoralsk? Noen som snakket om å stå for det man mener, ikke vingle, eller svake mennesker..) Jeg ble vulgær, sexfiksert, billig og ludrete ETTERPÅ selvsagt, og det ble jeg på åpent forum. Logikken er vel åpenbar - når han ble avvist så begynte han å hetse Kate her. Skikkelig lavmål. 1
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #450 Skrevet 10. november 2011 Logikken er vel åpenbar - når han ble avvist så begynte han å hetse Kate her. Skikkelig lavmål. Men det var nok ikke hans feil, altså. Det bare skjedde, og han kunne jo ikke vite at jeg var et billig, ludrete, horete kvinnfolk som ikke hater alle eksene mine. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #451 Skrevet 10. november 2011 Det å klare å bestemme seg (selv) er et klassisk problem. For alle. Spesielt innenfor en rimelig tid. Da er det selvfølgelig lettere når man ikke har/får noe valg (lenger). Og noen ganger dreier det seg om å ombestemme seg igjen. Som kan være like vanskelig. Du har jo et valg. Du velger å la deg utnytte gang på gang på gang - det er et helt bevisst valg. Og ombestemme...? Du har jo ikke noe å ombestemme for du har jo ikke bestemt deg
Suzy Skrevet 10. november 2011 #452 Skrevet 10. november 2011 Du har jo et valg. Du velger å la deg utnytte gang på gang på gang - det er et helt bevisst valg. Og ombestemme...? Du har jo ikke noe å ombestemme for du har jo ikke bestemt deg Men det er helt sikkert ikke Steinar sin skyld det heller
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #453 Skrevet 10. november 2011 (endret) Du skriver senere at du ALDRI har sagt at du mener hun har all skyld, bare mere skyld en deg.... søtt! Du vet at det er akkurat dette som viser alvorlig ansvarsfraskrivelse? Ansvar og skyld vil aldri være likt fordelt. Begge har skyld men altså ikke like stor. Så DU skal kunne kakle ivei om din feilslåtte kjærlighet til Kvinnen Nordpå til evt nye kvinner, de skal vise interesse for din bom i kjærlighetslivet, høre på dine bekymringer og din bitterhet ovenfor hva denne kvinnen lot deg gjennomgå staaakars, og evne å bry seg om deg og sikkert også trøste deg over denne grusomme fortiden du har. Mens HUN, hun skal droppe barndomsvenner av hankjønn, aldri noensinn SE i retning en eks, og aller helst ikke ha noen andre menn verken i tanker, historie eller bekjentskapskrets!! Kanskje jeg burde satse på å ha henne som venninne istedet da? Tror du eventuelle nye kvinner vil sette pris på det? Er det ikke artig med folk som tror de kan låne penger uten å betale dem tilbake igjen? Jeg tror nok at ei ny dame ville sette STOR pris på at jeg har ei slik venninne; tror ikke dere også det? Endret 10. november 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #454 Skrevet 10. november 2011 En kvinne er ikke EGO fordi hun ikke vil ha deg, det betyr at hun har egen vilje. Herregud, du er så blottet for allmenn kunnskap om mennesker og sosiale antenner at det er jo en helt dødfødt debatt. Forstår du egentlig norsk? "Hun skal ikke trenge noen annen mann i livet sitt enn meg". Det er jo DU som isåfall er EGO. Hvorfor skulle hun trenge noen annen mann enn meg?
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #455 Skrevet 10. november 2011 Trodde en stund Steinar var homo, jeg. Men så fant jeg ut at homofile menn har respekt for kvinner. Ja, det er rart det der gitt. Viser man ikke nok interesse for ei kvinne så er man selvfølgelig homo. Sikkert et godt forsvar det der 1
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #456 Skrevet 10. november 2011 Logikken er vel åpenbar - når han ble avvist så begynte han å hetse Kate her. Skikkelig lavmål. Det gikk aldri så langt at det var aktuelt å bli avvist engang. Som sagt, da var hun tilbake i bildet igjen. Og jeg forholder meg alltid til en av gangen.
Steinar40 Skrevet 10. november 2011 Forfatter #457 Skrevet 10. november 2011 Så du bare hetser Kate helt uten grunn? Jeg hetser ingen. Jeg bare sier det som jeg ser det.
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #458 Skrevet 10. november 2011 Fordi jeg kunne ha vært mye verre enn jeg har vært. Hva er verre i forholdssammenheng enn å ødelegge andres ekteskap, tenker du?
Suzy Skrevet 10. november 2011 #459 Skrevet 10. november 2011 Jeg hetser ingen. Jeg bare sier det som jeg ser det. Etter at hun sa hun ikke var interessert i deg... Right... Har faktisk ikke sett deg kalle noen andre her for sexgal, pervers, eller løsaktig. Og om ikke det er hets så vet ikke jeg. 1
Gjest KateW Skrevet 10. november 2011 #460 Skrevet 10. november 2011 Jeg hetser ingen. Jeg bare sier det som jeg ser det. Og du kaller meg sexfiksert, billig, dum og horete, fordi du ser hva?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå