Gjest Eurodice Skrevet 8. november 2011 #381 Skrevet 8. november 2011 Det jeg mener er at desperate mannfolks oppførsel ødelegger en del kvinners oppførsel. De blir kravstore og bortskjemte av siklende mannfolk. Som ikke er sunt. Og det er jævla irriterende! Hvor mange slike kvinner kjenner du egentlig, Steinar? Er det flere enn den ene? 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #382 Skrevet 8. november 2011 Det skal ikke være lett. En av de tingene du spør om i startinnlegget er hvorfor kvinner gjør som de gjør og har dette noe med usikkerhet å gjøre? På seg selv kjenner man andre og din usikkerhet kommer ekstremt godt frem her Steinar. Det er sikkert en uting for dama di å ha god kontakt med eksen sin, når du ikke har noen ekser du kan "ta hevn med". og det at du er såret er vel ingen grunn til å hive alle kvinner i en boks og stemple dem? Du skriver at det viktigste er kommunikasjon mellom paret og at samtale med individet ikke med individets kjønn. HALLO! Velkommen til KVINNEGUIDEN!.... 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #383 Skrevet 8. november 2011 Jeg synes denne tråden var veldig trist Skjønner ikke hvorfor du misliker kvinner så sterkt, Steinar40. Håper du en dag finner en kvinne som kan få deg til å forstå.
Nabokona Skrevet 8. november 2011 #384 Skrevet 8. november 2011 Jeg synes denne tråden var veldig trist Skjønner ikke hvorfor du misliker kvinner så sterkt, Steinar40. Håper du en dag finner en kvinne som kan få deg til å forstå. Da tror jeg du har lest tråden litt feil. Steinar misliker ikke kvinner - han elsker dem. Men vil gjerne bruke denne tråden til å forstå dem litt bedre. Hvis han hadde mislikt kvinner så hadde han brukt energien sin et annet sted enn på KG. Steinar er en stødig mann, med evne til å undres og til å skape (be)undring hos mange.
Gjest Eurodice Skrevet 8. november 2011 #385 Skrevet 8. november 2011 Da tror jeg du har lest tråden litt feil. Steinar misliker ikke kvinner - han elsker dem. Men vil gjerne bruke denne tråden til å forstå dem litt bedre. Hvis han hadde mislikt kvinner så hadde han brukt energien sin et annet sted enn på KG. Steinar er en stødig mann, med evne til å undres og til å skape (be)undring hos mange. Glemte du ironismileyen eller mener du dette seriøst? 2
Obelix Skrevet 9. november 2011 #386 Skrevet 9. november 2011 Vel, jeg kan ikke akkurat si jeg helt husker din versjon av dette. Jeg har en Evinrude på opplag i garasjen...eller holder det med de årene du har??
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #387 Skrevet 9. november 2011 Det skal ikke være lett. En av de tingene du spør om i startinnlegget er hvorfor kvinner gjør som de gjør og har dette noe med usikkerhet å gjøre? På seg selv kjenner man andre og din usikkerhet kommer ekstremt godt frem her Steinar. Det er sikkert en uting for dama di å ha god kontakt med eksen sin, når du ikke har noen ekser du kan "ta hevn med". og det at du er såret er vel ingen grunn til å hive alle kvinner i en boks og stemple dem? Du skriver at det viktigste er kommunikasjon mellom paret og at samtale med individet ikke med individets kjønn. HALLO! Velkommen til KVINNEGUIDEN!.... Ja, men det er faktisk ikke alltid mulig å føre noen konstruktiv og vettig samtale med selve individet. Og da havnet jeg altså her istedet.
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #388 Skrevet 9. november 2011 (endret) Da tror jeg du har lest tråden litt feil. Steinar misliker ikke kvinner - han elsker dem. Men vil gjerne bruke denne tråden til å forstå dem litt bedre. Hvis han hadde mislikt kvinner så hadde han brukt energien sin et annet sted enn på KG. Steinar er en stødig mann, med evne til å undres og til å skape (be)undring hos mange. Kvinner kan være interessante, ja. Og man kan virkelig bli forundret Endret 9. november 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #389 Skrevet 9. november 2011 Jaha? Og du tror man med vitende vilje går inn i dårlige forhold? Du syns altså ikke at kvinner skal ha at noen andre enn deg? leser jeg deg rett? Men altså du kan pule ei gift dame, ødelegge forholdet hennes og når du ikke får henne er du en nobel lengtende mann som ikke får kvinnen i ditt liv... Forstår jeg deg rett? Men en kvinne som har en eks eller to som hun klarer å oppføre seg hyggelig og sivilt mot, er ufornuftig og ei hore? Det blir kanskje litt drøyt å påstå at jeg har ødelagt forholdet hennes når hun selv velger å fortsette i ekteskapet?
Obelix Skrevet 9. november 2011 #390 Skrevet 9. november 2011 Hmmm..... du svarer sjelden på det du blir spurt om.. og kommer med regelrett svada i de flestes øyne.. hmmmm.... Bastesen????
Gjest Purple Haze Skrevet 9. november 2011 #391 Skrevet 9. november 2011 Det blir kanskje litt drøyt å påstå at jeg har ødelagt forholdet hennes når hun selv velger å fortsette i ekteskapet? Nei, ekteskapet hennes hadde sikkert godt av at du ble delaktig i det Du begår jo så mange av de feilene som du selv dømmer andre for at det er helt utrolig. Hva med å se litt på seg selv før man kaller andre svake, billige, løse og whatnot? 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #392 Skrevet 9. november 2011 Da tror jeg du har lest tråden litt feil. Steinar misliker ikke kvinner - han elsker dem. Men vil gjerne bruke denne tråden til å forstå dem litt bedre. Hvis han hadde mislikt kvinner så hadde han brukt energien sin et annet sted enn på KG. Steinar er en stødig mann, med evne til å undres og til å skape (be)undring hos mange. Jeg synes det lyser hat mot kvinner gjennom det han skriver. Men om jeg tar feil er det selvsagt bare positivt.
2shy Skrevet 9. november 2011 #393 Skrevet 9. november 2011 I går bestemte jeg meg for at jeg ikke orker å lese flere innlegg fra Steinar, for det er jo som å diskutere med en meitemark delt i to. Men det er som en alvorlig ulykke, man klarer rett og slett ikke la være å se den skadde.. 4
Gjest KateW Skrevet 9. november 2011 #394 Skrevet 9. november 2011 Vel, jeg kan ikke akkurat si jeg helt husker din versjon av dette. Det som imidlertid stemmer er at hun var ute av bildet i en periode etter at jeg regga meg her. Men så var hun tilbake igjen helt plutselig. Og det gikk jo som det gikk. Så når du og jeg husker dette helt forskjellig, hvem av oss har rett da?
Obelix Skrevet 9. november 2011 #395 Skrevet 9. november 2011 I går bestemte jeg meg for at jeg ikke orker å lese flere innlegg fra Steinar, for det er jo som å diskutere med en meitemark delt i to. Men det er som en alvorlig ulykke, man klarer rett og slett ikke la være å se den skadde.. jepp... må liksom bare sjekke hva som har prellet av denne gang.. 1
Gjest KateW Skrevet 9. november 2011 #396 Skrevet 9. november 2011 Du syns altså ikke at kvinner skal ha at noen andre enn deg? leser jeg deg rett? Men altså du kan pule ei gift dame, ødelegge forholdet hennes og når du ikke får henne er du en nobel lengtende mann som ikke får kvinnen i ditt liv... Forstår jeg deg rett? Men en kvinne som har en eks eller to som hun klarer å oppføre seg hyggelig og sivilt mot, er ufornuftig og ei hore? 1
Gjest KateW Skrevet 9. november 2011 #397 Skrevet 9. november 2011 Det blir kanskje litt drøyt å påstå at jeg har ødelagt forholdet hennes når hun selv velger å fortsette i ekteskapet? Så du syns det er helt greit å ha sex med en kvinne som er gift med en annen, så lenge hun blir i ekteskapet? Hun flyttet fra mannen sin, gjorde hun ikke? Hva tror du det gjorde med barna og den generelle familiesituasjonen? Happy days? 3
2shy Skrevet 9. november 2011 #398 Skrevet 9. november 2011 Hvorfor ødelegger du kvinnfolk da Steinar?? PS: Forøvrig godt du bekrefter selv at du ødelegger damer. Du er jo giften selv sånn som du skal herse og bestemme alt over dama. Jeg klarer ikke se for meg at Steinar ødelegger damer. Jeg klarer ikke se for meg at damer blir værende lenge nok i livet hans til at det kan skje. Steinar ødelegger nok heller seg selv. 3
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #399 Skrevet 9. november 2011 Nei, ekteskapet hennes hadde sikkert godt av at du ble delaktig i det Du begår jo så mange av de feilene som du selv dømmer andre for at det er helt utrolig. Hva med å se litt på seg selv før man kaller andre svake, billige, løse og whatnot? At jeg har vært svak etc. selv ... hvorfor skulle det hindre meg i å fortelle andre sannheten?
Steinar40 Skrevet 9. november 2011 Forfatter #400 Skrevet 9. november 2011 Så når du og jeg husker dette helt forskjellig, hvem av oss har rett da? Det er øynene som ser vettu. Men jeg hoppet altså av alt annet når hun kom inn i bildet igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå