Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #261 Skrevet 7. november 2011 Som sagt, en mann som aldri har hatt venner eller sosial omgang med noen, ville ikke passe sammen med meg. Det var snakk om såkalte kompiser av det annet kjønn.
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #262 Skrevet 7. november 2011 Jaha`? kan du komme med et konkret eksempel? Barn.
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2011 #263 Skrevet 7. november 2011 Jeg mener at man ikke skal gå bak ryggen. Det skal skje i full åpenhet. Altså at Purple Haze informerer om hva hun foretar seg. Sier du at Purple Haze går bak ryggen til sin nye partner? Hvordan får du til å forvrenge ting slik?
Gjest KateW Skrevet 7. november 2011 #264 Skrevet 7. november 2011 Det var snakk om såkalte kompiser av det annet kjønn. Jeg har ingen såkalte kompiser. Jeg har kompiser. Du bruker begrepet såkalte helt feil. Jeg har kompiser av samme kjønn og motsatt kjønn, og jeg ville ikke hatt en partner som ikke hadde venner av motsatt kjønn. Kan man ikke sosialisere med kvinner,vil man være en slett partner. Det sier seg selv. Det er sunn fornuft. 2
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #265 Skrevet 7. november 2011 ` Hvorfor i alle dager er det det, begrepet EKS burde i seg selv være nok. En eks er altså ikke noen man er interessert i et forhold til, da hadde man fortsatt vært sammen. Den mentaliteten din om at så snart en mann og en kvinne er alene i et rom sammen, så puler de som pungrotter, er det kun du som forstår. Vi har fri vilje, denne frie viljen gjør at vi kan la være når vi ikke har lyst. Jeg har ikke lyst på eksene mine. Begrepet EKS burde i seg selv være nok til at man forstår at man skal ha minst mulig med hverandre å gjøre, ja.
Gjest KateW Skrevet 7. november 2011 #266 Skrevet 7. november 2011 Barn. Mine venner som har barn, har jeg akkurat samme forhold til som før de fikk barn. 1
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #267 Skrevet 7. november 2011 Jeg har ingen såkalte kompiser. Jeg har kompiser. Du bruker begrepet såkalte helt feil. Jeg har kompiser av samme kjønn og motsatt kjønn, og jeg ville ikke hatt en partner som ikke hadde venner av motsatt kjønn. Kan man ikke sosialisere med kvinner,vil man være en slett partner. Det sier seg selv. Det er sunn fornuft. Feil. Det som betyr noe er hvordan paret sosialiserer med hverandre. Alle andre er sekundære i sammenhengen.
Gjest KateW Skrevet 7. november 2011 #268 Skrevet 7. november 2011 Begrepet EKS burde i seg selv være nok til at man forstår at man skal ha minst mulig med hverandre å gjøre, ja. Hvorfor det? Kan du heller svare på det jeg spurte om? Hvorfor tror du at så snart to mennesker av motsatt kjønn oppholder seg alene sammen, så puler de som pungrotter? Er det slik du oppfører deg? 1
2shy Skrevet 7. november 2011 #269 Skrevet 7. november 2011 Begrepet EKS burde i seg selv være nok til at man forstår at man skal ha minst mulig med hverandre å gjøre, ja. Begrepet EKS er to mennesker som har bestemt at de ikke skal være kjærester lenger. Kanskje kommer de fortsatt veldig godt overens, men har ingen romantiske følelser for hverandre. Så da skal de slutte å ha kontakt? 1
Gjest KateW Skrevet 7. november 2011 #270 Skrevet 7. november 2011 Feil. Det som betyr noe er hvordan paret sosialiserer med hverandre. Alle andre er sekundære i sammenhengen. ` Feil. Det som betyr noe er sosial intelligens og hvordan man kommuniserer med andre, det viser hvordan man kan forventes å være som partner. 2
2shy Skrevet 7. november 2011 #271 Skrevet 7. november 2011 Det var snakk om såkalte kompiser av det annet kjønn. Det har vi skjønt for lenge siden, det er jo det som debatteres her.
2shy Skrevet 7. november 2011 #272 Skrevet 7. november 2011 Dere er kvinner og jeg er mann. Forteller det deg noe da? Jeg kan garantere deg at menn ville vært sterkt uenig i holdningene dine også. Jeg kjenner ingen menn som tenker som deg. 1
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2011 #273 Skrevet 7. november 2011 Dere er kvinner og jeg er mann. Forteller det deg noe da? Det finnes menn som har svart deg også, men de går vel lei. Det er absolutt ingen her, hverken kvinner eller menn, som har noen forståelse for ditt syn. Sier ikke det deg noe? Den "Jeg alene vite"-holdningen din er motbydelig. 2
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #274 Skrevet 7. november 2011 (endret) Begrepet EKS er to mennesker som har bestemt at de ikke skal være kjærester lenger. Kanskje kommer de fortsatt veldig godt overens, men har ingen romantiske følelser for hverandre. Så da skal de slutte å ha kontakt? Ja. Jeg har ikke bruk for noen eks. Endret 7. november 2011 av Steinar40
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #275 Skrevet 7. november 2011 Hvorfor det? Kan du heller svare på det jeg spurte om? Hvorfor tror du at så snart to mennesker av motsatt kjønn oppholder seg alene sammen, så puler de som pungrotter? Er det slik du oppfører deg? Nei.
KikiEco Skrevet 7. november 2011 #276 Skrevet 7. november 2011 Lite fornuftig. Når det har skjedd før så kan det lett skje igjen. Dere er kvinner og jeg er mann. Forteller det deg noe da? Om du mener at du får de svarene du får fordi vi er kvinner og du er mann, utfordrer jeg deg til å ta med deg meningene dine på et forum domninert av menn. Hold oss oppdatert, lurer på hva slags respons holdningene dine ville få...
Gjest Eurodice Skrevet 7. november 2011 #277 Skrevet 7. november 2011 Jeg har ikke bruk for noen eks. Du har vel ikke akkurat noen vrimmel av ekser, om noen i det hele tatt
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #278 Skrevet 7. november 2011 Om du mener at du får de svarene du får fordi vi er kvinner og du er mann, utfordrer jeg deg til å ta med deg meningene dine på et forum domninert av menn. Hold oss oppdatert, lurer på hva slags respons holdningene dine ville få... Folk svarer det som er i deres egen egoistiske interesse. Så det kommer helt an på hvilken interesse de har av det selv.
Gjest KateW Skrevet 7. november 2011 #279 Skrevet 7. november 2011 (endret) Nei. Og da er problemet med kompiser av motsatt kjønn, hva da? Endret 7. november 2011 av KateW 1
Steinar40 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #280 Skrevet 7. november 2011 Og hva er problemet med kompiser av motsatt kjønn, hva da? Det er en uting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå