Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, men det er ikke naturlig å bruke pc, se på tv, gå med klær, osv heller, men vi gjør det likevel hver dag. Det kalles utvikling.

Ja, men all utvikling er ikke positiv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les det jeg skriver. Jeg skriver at jeg kan vel ikke finne på å besøke venninner som har partnere, nå som jeg selv er singel. Det var ment ironisk. Tenker du virkelig så lavt om folk at de ser på venners partnere som seksuelle objekter?

Du vet sikkert også at når det blir samlivsbrudd i ett av to vennepar, så blir det plutselig veldig mye mer komplisert dem i mellom.

Gjest Eurodice
Skrevet

Du vet sikkert også at når det blir samlivsbrudd i ett av to vennepar, så blir det plutselig veldig mye mer komplisert dem i mellom.

Dette må du forklare, for det skjønte jeg ikke.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke kvinnlige venner selv, sikkert noenlunde slik som Steinar.

Kjenner mange kvinner da, sånn løst. Var i service yrket i mange år. Traff hundrevis av folk kvar dag.

Men synes denne er artig

hehe Ja, stakkars oss mannfolk :ler:

Du kjenner vel til The Golden Rule?

Whoever has the Gold Rules :smoke:

Redd det er noe i det - tilogmed i kvinnenes verden ;)

Skrevet

Da var vi tilbake på plass ja - nå har Steinar endelig fått nevnt at alle kvinner er grådige golddiggere også. Tråden er komplett.

• Liker 5
Skrevet

Dette må du forklare, for det skjønte jeg ikke.

Du er ikke like poppis hos et par når du er singel.

Skrevet

Da var vi tilbake på plass ja - nå har Steinar endelig fått nevnt at alle kvinner er grådige golddiggere også. Tråden er komplett.

Jeg sier; "Redd det er noe i det" og det tolker du da som at jeg mener at alle kvinner er grådige golddiggere? :klo:

Herlighet.

Skrevet

Jeg sier; "Redd det er noe i det" og det tolker du da som at jeg mener at alle kvinner er grådige golddiggere? :klo:

Herlighet.

Din (begrensede) erfaring tilsier vel at det er slik - og du har hevdet det mange ganger tidligere. Har du endret mening?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Du er ikke like poppis hos et par når du er singel.

Hvorfor skulle jeg ikke være det?

Dette spørsmålet fikk jeg ikke svar på.

Endret av Belladonna
  • Liker 1
Skrevet

Ja, men all utvikling er ikke positiv.

Nøyaktig hva er det som er negativt hvis en singel kvinne har en guttekompis? Og omvendt? Tror du ikke det er større sjanse for at begge kjønn har bedre forståelse hvor hverandre jo mer de omgåes, og ikke motsatt?

• Liker 1
Skrevet

Din (begrensede) erfaring tilsier vel at det er slik - og du har hevdet det mange ganger tidligere. Har du endret mening?

Kvinner har fått med seg poenget med penger. Ingen tvil om det.

Med det er ikke det samme som at alle kvinner er grådige golddiggere.

Skrevet

Nøyaktig hva er det som er negativt hvis en singel kvinne har en guttekompis? Og omvendt? Tror du ikke det er større sjanse for at begge kjønn har bedre forståelse hvor hverandre jo mer de omgåes, og ikke motsatt?

Problemene oppstår først når hun ikke er singel lenger.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Består livet ditt av annet enn problemer? Eller potensielle problemer?

• Liker 5
Skrevet

Består livet ditt av annet enn problemer? Eller potensielle problemer?

Om mulig så lønner det seg å være føre var.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Om mulig så lønner det seg å være føre var.

Tenk så stusselig å bruke hele livet på å gardere seg mot ting som KAN gå galt, og glemme helt å leve. Når du blir veldig gammel og (fortsatt) sitter der alene, kommer du til å angre på det du har gjort eller det du ikke gjorde?

• Liker 5
Skrevet

Nøyaktig hvilke problemer oppstår da?

• Liker 1
Skrevet

Tenk så stusselig å bruke hele livet på å gardere seg mot ting som KAN gå galt, og glemme helt å leve. Når du blir veldig gammel og (fortsatt) sitter der alene, kommer du til å angre på det du har gjort eller det du ikke gjorde?

Det er umulig å forutsi hva man kan komme til å angre på.

Skrevet

Tja, hun kan jo surre seg borti en fyr som ikke liker at hun har mannlige venner.

Skrevet

Tja, hun kan jo surre seg borti en fyr som ikke liker at hun har mannlige venner.

Kan du vær så snill gi et ordentlig svar?

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Det skulle jeg også gjerne vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...