Azalea Skrevet 2. juli 2012 #741 Del Skrevet 2. juli 2012 Dagene er nok litt smålange kan jeg se for meg. Utrolig bra at du klarer å være så positiv til å gå over terminen, det må jeg si. Når er det du skal på kontroll? Vet om maaange som har gått over termindato, og det gjelder ikke bare førstegangsfødende så det er nok meget vanlig. Men så kjedelig.. Skulle ønske det var en måte å vite om når fødselen starter, hadde vært så mye enklere da. Ventetiden blir lang når en er sliten og veldig klar for at babyen skal komme. Om du enda ikke har født før kontroll, vil du da bruke muligheten til å bli satt i gang eller vil du det skal skje naturlig? Stor klem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 2. juli 2012 #742 Del Skrevet 2. juli 2012 Tålmodige sjel!!! Hun kommer nok snart skal du se - og da blir hun nok verdt ventetiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #743 Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Lillemor ble født midt på dagen i går!! 4 dager over termin. Ei lita, perfekt jente på 2700 g. Det ble naturlig vannfødsel på oss, og det var en veldig fin, men også slitsom fødsel. Nå koser vi på barsel Endret 3. juli 2012 av Selma_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. juli 2012 #744 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer Selma Kos deg med veslejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 3. juli 2012 #745 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer så mye! Kos dere masse med lillefrøkna! (og grattis som førstemann Du får sende over litt fødelykke denne veien.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 3. juli 2012 #746 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. juli 2012 #747 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer så mye!!! Jeg kjenner jeg får både tårer og frysninger her! Endelig er du blitt mamma!! Kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. juli 2012 #748 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer så mye, Selma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. juli 2012 #749 Del Skrevet 3. juli 2012 Å, gratulerer Selma!! Det var plutselig! Kos dere masse sammen med veslejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. juli 2012 #750 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer så mye med lille jenta! Håper dere har det supert alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PurpleLady Skrevet 3. juli 2012 #751 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer så mye Selma! Kos dere masse, masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rhubarb Skrevet 3. juli 2012 #752 Del Skrevet 3. juli 2012 Gratulerer så mye! Hurra hurra (Jeg tror jeg tippet riktig, også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frufly Skrevet 4. juli 2012 #753 Del Skrevet 4. juli 2012 Gratulera så masse Selma!! Nyt tiden sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singing cow Skrevet 7. juli 2012 #754 Del Skrevet 7. juli 2012 Gratulere med lille nurket^^, kose dere masse i tiden framover:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kommode Skrevet 8. juli 2012 #755 Del Skrevet 8. juli 2012 Gratulerer, Selma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #756 Del Skrevet 9. juli 2012 Tusen takk alle sammen! Vesla har nå rukket å bli en uke gammel det er veldig annerledes og koselig med en ny sjef i huset! Håper alt er bra med alle dere fine! Blir ikke mye KG på meg for tiden, dagene flyr av gårde til amming, bleieskift og visitter.. Men vil prøve å titte innom i ny og ne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. juli 2012 #757 Del Skrevet 9. juli 2012 Tusen takk alle sammen! Vesla har nå rukket å bli en uke gammel det er veldig annerledes og koselig med en ny sjef i huset! Håper alt er bra med alle dere fine! Blir ikke mye KG på meg for tiden, dagene flyr av gårde til amming, bleieskift og visitter.. Men vil prøve å titte innom i ny og ne Kos dere med den lille sjefen! Plutselig er hun dobbelt så stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 9. juli 2012 #758 Del Skrevet 9. juli 2012 De vokser veldig fort! Lille er snart 4 uker - kjennes ut som om han har vært her alltid! Kos dere masse, og pass på å ikke ta imot for mye besøk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. juli 2012 #759 Del Skrevet 9. juli 2012 De vokser veldig fort! Lille er snart 4 uker - kjennes ut som om han har vært her alltid! Kos dere masse, og pass på å ikke ta imot for mye besøk! Signerer dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 9. juli 2012 #760 Del Skrevet 9. juli 2012 Signerer på at tiden flyr! Plutselig er den bittelille babyen vår både lengre, tyngre og eldre. Men det er så kos å følge med på utviklingen! Skjer mye fra uke til uke Kos dere masse og nyt dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå