Gå til innhold

Spennende tider!


Selma_

Anbefalte innlegg

:klemmer: Dagene er nok litt smålange kan jeg se for meg. Utrolig bra at du klarer å være så positiv til å gå over terminen, det må jeg si. :) Når er det du skal på kontroll?

Vet om maaange som har gått over termindato, og det gjelder ikke bare førstegangsfødende så det er nok meget vanlig. Men så kjedelig.. Skulle ønske det var en måte å vite om når fødselen starter, hadde vært så mye enklere da. Ventetiden blir lang når en er sliten og veldig klar for at babyen skal komme. Om du enda ikke har født før kontroll, vil du da bruke muligheten til å bli satt i gang eller vil du det skal skje naturlig?

Stor klem til deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemor ble født midt på dagen i går!! 4 dager over termin. Ei lita, perfekt jente på 2700 g. :rodmer:

Det ble naturlig vannfødsel på oss, og det var en veldig fin, men også slitsom fødsel.

Nå koser vi på barsel :)

Endret av Selma_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :klemmer:

Kos dere masse med lillefrøkna!

(og grattis som førstemann :ler: Du får sende over litt fødelykke denne veien.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!! Jeg kjenner jeg får både tårer og frysninger her! Endelig er du blitt mamma!! :rodmer: Kos dere masse!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen! Vesla har nå rukket å bli en uke gammel :rodmer: det er veldig annerledes og koselig med en ny sjef i huset!

Håper alt er bra med alle dere fine! Blir ikke mye KG på meg for tiden, dagene flyr av gårde til amming, bleieskift og visitter.. Men vil prøve å titte innom i ny og ne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Tusen takk alle sammen! Vesla har nå rukket å bli en uke gammel :rodmer: det er veldig annerledes og koselig med en ny sjef i huset!

Håper alt er bra med alle dere fine! Blir ikke mye KG på meg for tiden, dagene flyr av gårde til amming, bleieskift og visitter.. Men vil prøve å titte innom i ny og ne :)

Kos dere med den lille sjefen! :klemmer: Plutselig er hun dobbelt så stor! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vokser veldig fort! Lille er snart 4 uker - kjennes ut som om han har vært her alltid! Kos dere masse, og pass på å ikke ta imot for mye besøk! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

De vokser veldig fort! Lille er snart 4 uker - kjennes ut som om han har vært her alltid! Kos dere masse, og pass på å ikke ta imot for mye besøk! ;)

Signerer dette! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på at tiden flyr! Plutselig er den bittelille babyen vår både lengre, tyngre og eldre. Men det er så kos å følge med på utviklingen! Skjer mye fra uke til uke :jepp:

Kos dere masse og nyt dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...