Gå til innhold

Spennende tider!


Selma_

Anbefalte innlegg

Gjest Alabama

Heisann. :klem: Høres ut som litt slitsomme dager. Håper det går seg til med magen. Uff, stakkars frøkna. :(

Jeg er innom og leser i de fleste dagbøker en gang i blant, men har ikke tid til å skrive så mye. Blir mest i terminklubben eller om jeg lar meg provosere av et eller annet i gravid/spedbarnstråden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hei hei! Bare innom for å si at vi har det bra, nyter lillemor, familielivet og adventstiden :) Blir fremdeles ikke særlig tid til KG, så ikke bli bekymret om det ikke kommer noe fra meg her ;)

Håper det går bra med alle dere også! Og at barna vokser og trives :)

Lillemor har jo alt blitt 5 mnd gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å "se" deg igjen! :) Tiden flyr grusomt fort - tenk at det er 5 måneder siden allerede!! :hoppe: Mye å gjøre med disse små, og lite tid til andre ting! Høres kjent ut... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Håper dere har hatt en fantastisk julefeiring og håper det nye året som står for døren vil gi alt dere måtte ønske!

:hjerte:

Og gratulerer med snuppelura som er et halvt år allerede!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Og snart er hun plutselig ett år!! :sjokkert:

Angel-A, ara, Mayami, Pusilus: :klemmer:

Vi har det veldig bra! Gleder oss over at sommeren er i anmarsj. Snuppa krabber rundt som et olja lyn, "skravler" og babler, og går bortetter bordet. Blir vel kanskje noen skritt i løpet av sommeren...?

Moren hennes gleder seg alt til nummer to! Ikke at det er noen på vei, men jeg gleder meg sånn til et nytt svangerskap, og en ny herlig liten baby! :gravid: Kan nesten ikke vente :fnise:

Meeen, er i jobbsøkermodus, og tenker også på å ta litt studier til høsten. Må jo komme meg litt videre, og studier frister veldig. Samtidig som det ikke frister for økonomien ;) hehe. *gruble gruble*

Nei, nå våknet frøkna i vognen sin, så da ble det med denne oppdateringen for nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at dere har det så bra! :) Mye som skjer i løpet av et år ja! Fristende med studier her også, men ny jobb satte en stopper for de planene, så kanskje når alle ungene blir store! ;) Gleder meg til nestemann jeg også - selv om det også fortsatt er på planleggingsstadiet! Kos dere videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at de snart er ett år ja :daane: Jeg har såvidt begynt med litt innkjøp til feiringen.

Kjekt å se at det er flere som er på planlefgingstadiet på nestemann ;)

Er i jobbsøkermodus jeg også, leter og leter etter noe relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Håper det går bra med dere! :) Og gratulerer med 1åringen! :klemmer:

Takk du! :klemmer: Her går det stort sett fint! Og med deg og lillemann? Er det sommerferie på dere, eller er du i gang med jobb?

Her er det ikke lenge til barnehagestart, og må si jeg er spent! Vesla har blitt så ekstremt mammadalt! Blir jo nesten gal, hun skal være på meg heele tiden. Og blir sur om jeg går forbi uten å ta henne opp. Og så er hun så kosete! Kan bli tøft å levere henne fra seg. Men vet også at hun har det veldig bra uten meg til stede, og er stort sett blid og fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :) Du, her går det veldig bra. Han vokser og trives han, går ikke enda da. Tørr ikke helt å slippe taket enda, hehe. Jeg er hjemme i ulønnet permisjon. Fikk tilbud om en barnehageplass vi viiirkelig ikke ville ha, så da blir jeg hjemme med W. Kjenner jeg er glad for akkurat nå, selv om lommeboka sier noe annet. ;)

Huff, skjønner godt det blir rart. Her er vi ikke klar for å sende han i barnehagen enda, så han blir som sagt hjemme. Men det er stor forskjell på barna og tror mange har veldig godt av å være i barnehagen. :) Det kommer nok til å gå kjempebra!

Er sikkert en fase det der, for her er min veldig mammadalt også. Prøver så godt jeg kan på å inkludere pappaen også, men er ikke så enkelt i disse tider. Men det går vel fort over som mye annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! :) Du, her går det veldig bra. Han vokser og trives han, går ikke enda da. Tørr ikke helt å slippe taket enda, hehe. Jeg er hjemme i ulønnet permisjon. Fikk tilbud om en barnehageplass vi viiirkelig ikke ville ha, så da blir jeg hjemme med W. Kjenner jeg er glad for akkurat nå, selv om lommeboka sier noe annet. ;)

Huff, skjønner godt det blir rart. Her er vi ikke klar for å sende han i barnehagen enda, så han blir som sagt hjemme. Men det er stor forskjell på barna og tror mange har veldig godt av å være i barnehagen. :) Det kommer nok til å gå kjempebra!

Er sikkert en fase det der, for her er min veldig mammadalt også. Prøver så godt jeg kan på å inkludere pappaen også, men er ikke så enkelt i disse tider. Men det går vel fort over som mye annet. :)

Så bra dere har det fint! Hvor lenge skal du gå hjemme med han? Jeg skulle også gjerne gått hjemme med frøkna en stund til, til nyttår kanskje. Men jobben og økonomien krever sitt... Og som sagt tror jeg frøkna mi får godt av å gå i barnehagen, de klarer nok å aktivisere henne på en annen måte enn jeg gjør hjemme.

I det siste har hun sluppet taket masse, står og svaier, men tør ikke helt å ta det første skrittet ;) men det kommer tidsnok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir i hvert fall hjemme med han til over nyttår, så får vi se om det blir barnehageplass fra neste opptak. Får vi tilbud i en super barnehage vil vi nok ta deltid om vi ikke går for heltid. Jeg kommer til å ta med W på åpen barnehage osv. ukentlig, og se om vi finner på noe annet moro.

Går hun nå? Min går ikke enda, bare slipper seg og står alene. Spennende å se når det skjer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er ikke så mange oppdateringene fra denne kanten for tiden, men her er BIG NEWS:

Jeg er gravid igjen! :danse:
:gravid:

Fant det ut i går, og det kom faktisk som en stor overraskelse. Men barnet er ønsket, selv om vi hadde planlagt å vente med prøvingen på nestemann til nyttår.. Det var så rart når mensen aldri kom, jeg var stuptrøtt på ettermiddagene den siste uka og jeg fikk det plutselig for meg at jeg måtte ta en test. Så måtte vi venne oss til tanken, og vips - så var vi helt klar for at det kommer en lillebror/lillesøster i april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...