Gå til innhold

Spennende tider!


Selma_

Anbefalte innlegg

Gratulerer Selma :) Dette blir spennende.

Takk pusilus! :) Håper alt er bra med deg og lille frøkna!

Gratulerer! :blomst:

Hvor gammel er den forrige? :)

Tusen takk! :) Førstemann er 13 mnd, kom i juli i fjor.

Gratulerer ;)

Takk takk :)

Har jo lyst til å rope det ut til hele verden! Gleder meg sååå til å fortelle det til venner og familie :) (ja, jeg har blitt fort vant til tanken ;) ) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med oss går det bra, første barnehagedag i dag med en fornøyd jente. Har din begynt i bhg?

Ja, hun har gått i bhg et par uker nå, og det går veldig fint :) virker som hun trives godt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Gratulerer så mye! :klemmer: Blir da grei aldersforskjell det! :jepp:

Vet ikke om du har sett det. ;):fnise:

Hvor langt er du på vei nå da? Og hvordan er formen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst litt treg til å få med meg ting for tiden, men gratulerer så masse! Kjempekoselig med en liten søster eller bror til jenta deres da :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen? :)

Hei! Formen er grei foreløpig :) ikke kvalm som sist, men ekstremt trøtt og sliten! Og oppblåst. Blir nok vanskelig å skjule det flere uker fremover, synes nesten magen er synlig allerede.. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har sett det. ;):fnise:

Hvor langt er du på vei nå da? Og hvordan er formen? :)

Å nei, det så jeg ikke! Men takk søte du :)

Nå er jeg 5+4 tror jeg, så er fremdeles tidlig.. Men krysser fingrene for at alt går bra! (Svarer ang formen over her)

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst litt treg til å få med meg ting for tiden, men gratulerer så masse! Kjempekoselig med en liten søster eller bror til jenta deres da :blomst:

Takk for det! Blir veldi koselig, og jeg gleder meg sånn!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gratulerer!! Veldig koselig overraskelse da! :)

Takk! Jaaa, er nok den koseligere overraskelsen jeg har fått i mitt liv ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, det så jeg ikke! Men takk søte du :)

Nå er jeg 5+4 tror jeg, så er fremdeles tidlig.. Men krysser fingrene for at alt går bra! (Svarer ang formen over her)

Hvordan går det med deg da?

Ingen fare, ville bare ikke at du skulle tro jeg ikke gratulerte. :fnise: Krysser fingrene for at dette går bare bra. :)

Her går det bra, ikke så veldig mye nytt som skjer egentlig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

God kveld! Hvordan går det med magen? :gravid:

Hei!

Det går veldig bra med magen :) straks 12 uker, og gleder meg til privat ul på fredag! :D formen er fin, men er veldig sliten og trøtt. Tyngre å være gravid med en liten, krevende 1-årig i hus.. Men er glad jeg har sluppet kvalmen :)

Hvordan går det med deg og vesla da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

En liten oppdatering:

Straks 22 uker, trøttheten har vært der hele svangerskapet, men begynner å avta litt nå. Mye hodepine har jeg også hatt, håper det gir seg snart. Slitsomt på jobb med hodepine og dataskjerm... Ellers er formen fin! Og magen er stor!

Var på OUL for noen uker siden, og der fikk vi hilse på en frisk liten gutt! :) det var jo veldig hyggelig :D

Eneste forskjellen hittil på dette svangerskapet og svangerskapet med frøkna er at jeg ikke liker kaffe i det hele tatt lenger, og er mer hekta på sjokolade.. Sist var det omtrent omvendt! Merkelig det der.

Ellers er vi straks klare for juleferie. Kvalitetstid med familien er det beste som finnes <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...