Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes det er litt rart at det ikke informeres i programmet at dette er en cover som finnes fra før? Jeg fikk i allefall litt inntrykk av at den var selvlaget? Ikke meningen å kritisere noen, kanskje det bare var jeg som gikk glipp av den inormasjonen?

Hva mener du nå? Hey Ya med Outcast var superpopulær for noen år siden, trodde "alle" visste at det var de som hadde laget den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du nå? Hey Ya med Outcast var superpopulær for noen år siden, trodde "alle" visste at det var de som hadde laget den.

Ja selvsagt, jeg mente bare at det allerede eksisterer enn nesten lik cover, og at den som har laget den kanskje burde nevnes? Men,men..sikkert ikke noen stor sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Det blir litt dumt å covre en en låt når man covrer den på samme måte som gjort tidligere.

En av deltakerne i årets svenske Idol covret også denne låten, men etter hva jeg har klart å finne ut av så har hun klart å gjøre den til sin egen.

Syns de norske deltakerne er for kjedelige rett og slett. Jeg tok det opp, men endte opp med å nok en gang bare spole meg gjennom hele programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Maria som musikklærer, og hun er råbra! Håper hun velger noen bra låter fremover sånn at hun virkelig viser det hun er god på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har ikke fått sett på på noen uker, men i dag "oppdaget" jeg Jenny :) Har ikke lagt merke til henne før i det hele tatt, men hun liker jeg.

Spent på Isak... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått sett på på noen uker, men i dag "oppdaget" jeg Jenny :) Har ikke lagt merke til henne før i det hele tatt, men hun liker jeg.

Samme her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, Isak var ikke så ille. Synes han startet dårlig og sleit litt, men han avsluttet bra. Men jeg tror vel ikke lenger at han kommer til å vinne. Hadde vært gøy med en jente som vant i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synnes isak skulle heller ha prøvd seg når han har vokset ferdig.. Hører jo på han som f*** at han er i puberteten og det er lite fint!

Helt grusomt at de faktisk gir ros til han og kritikk til vegard som sang kjempe bra iforhold til ham! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAn som sang nå, hjerteknuser. Søt liten gutt. Han ser jo pitteliten ut. Hvor gammel er han?

11.

Neida, men kan se sånn ut:p Han er vel 15.. snart 16(utrolig nok). :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hvor mange sesonger av Idol, X-factor og norske talenter det faktisk kommer til å komme.. Finnes det ikke noen grense på antall skjulte superstjerner i norge? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange sesonger av Idol, X-factor og norske talenter det faktisk kommer til å komme.. Finnes det ikke noen grense på antall skjulte superstjerner i norge? :sukk:

Det er jo stadig nye ungdommer som blir gamle nok til å melde seg på, så man går ikke "tom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skjønner seriøst ikke hva fredrik og isak gjør blant topp ti.

HEIA VEGARD!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...