Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skikkelig høyt nivå på flere i kveld. Synd at bare to kunne gå videre.

Vil tro at et par av de som ikke gikk videre likevel vil klare seg bra som artister fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener jeg har lest at det ikke blir noen wildcards i år. Men husker ikke hvor jeg leste det, så kan ikke linke.

Det sto på Vg.no igår. Men jeg tror det ikke før jeg får se det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente1990:)

Jeg synes egentlig det ikke er noe særlig å skryte av altså. ja de er synger fint, men det er liksom ikke så mange som skiller seg ut da. Jeg synes det blir kjedelig rett og slett. :Gjesp:

Å lurer på hvor mange ganger Marion har sagt "dette var kjempe fint eller du synger kjempe bra" i løpet av X-factor og idol.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk INGEN, med unntak av hun som sang nest sist, sang noe bra i går. At han Fredrik som gikk videre fikk så mye skryt fatter jeg bare ikke. Enten har jeg overfølsom hørsel, eller så er halve norges befolkning tonedøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Nå har ikke jeg giddet å sett alle episodene, men jeg er enig i at det ikke er mange som faktisk skiller seg ut og som har noe spesielt ved seg. Synes det blir litt kleint og kjedelig. Å hva skjer med at publikum buer hver gang de får litt kritikk av dommerne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns de aller fleste synger så grusomt kjedelige sanger.

Også er det typisk latterlig at enkelte nærmest får slakt fordi de har valgt en sang av en artist som en av dommerene virkelig ikke liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier fortsatt på Isak, men redd han kommer til å tabbe seg ut. Han har jo ikke vært så god de siste gangene, men jeg falt helt pladask for ham på audition :)

Noen som vet hvem som skal synge i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De velger så kjedelige sanger :filer: Sovner av alle de "fine rolige" sangene. Gi meg noe med litt trøkk i!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så? Hvem tror dere går videre i dag?

Jeg synes Hallgrim gjorde det greit, men man må liksom ha like særegen stemme som Damien Rice for å gjøre en Damien Rice-låt bra.

Jeg håper vel på Bianca og Kjersti (bare at hun må putte den hånda i lomma).

Men jeg tror det blir Isak og Bianca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Bianca er så langt i Idol den eneste som har lokket frem en tåre i øyekroken min (og det til tross for at jeg synes låten hun valgte er gørrkjedelig). Men hun har en så nydelig utstråling og innlevelse. Tror hun vil klare å beholde seg selv og sitt særpreg også gjennom konkurransen.

Og lille Isak presterte bra han også. Får bare ikke håper han tar av og mister seg selv i kaoset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte Kjersti veldig godt, men var jo ikke mye håp om å få henne videre når enkelte forhåndspromoteres på den måten de gjør. Men for all del - både Isak og Bianca er jo flinke og søte og sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også Kjersti.

Syns det var mange flinke i denne omgangen, syns bare 2 kunne gå videre.

Likte også Tønni og han nr 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urettferdig at det er så mange som får my PR før de skal opptre, mens andre har man nesten ikke sett noe av. Det er jo klart at mange har fått sine favoritter allerede, og da har man favoritter man har sett mye av. Dermed blir det mye lettere for feks Isak å komme til finalen, som har fått mange fans allerede, mens det for feks Kjersti blir mye verre i og med at man ikke har sett så mye av hun, og folk har ikke lagt merke til hvor bra hun egentlig er. Når de opptrer er det for sent å bevise det, da folk flest allerede har gjort opp en mening om hvem de skal stemme på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bianca fortjente å gå videre, men Eirik(?) burde gått videre fremfor Isak mener jeg. Synes ikke Isak er noe spesielt bra, litt overvurdert etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Eirik og Kjersti, jeg. Sistnevnte sang litt småsurt, men jeg likte henne allikevel. Har ALDRI hørt henne før, og lurer på hvor de har gjemt henne.

Og hva er det med disse to siste som går på i hver runde? Er det dommernes favoritter? Og hva med stemmene? Tenker at de som går sist har mulighet til å hanke ferre stemmer enn de som går på først???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

En skam at ikke Eirik gikk videre.

Isak ser ut som en 11-åring og jeg forstår virkelig ikke hvorfor han gikk videre. Var ikke spesielt flink å synge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Har enda ikke sett/hørt en eneste en som kommer til å være kjent om to år.

Alle disse kommer til å bli glemt...

Og hun Bianca - gud bedre for en løs nakke hun må ha siden hodet nikket fremover hele tiden og hun hadde skuldrene oppunder øra for å holde ting på plass.

Nei usj.... Spoler meg kjapt gjennom Idol bare for å få det med meg...skjønner ikke hvorfor jeg gjør det engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...