Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En skam at ikke Eirik gikk videre.

Isak ser ut som en 11-åring og jeg forstår virkelig ikke hvorfor han gikk videre. Var ikke spesielt flink å synge.

Helt enig! Skjønner virkelig ikke hva som er så fantastisk med Isak jeg?! Han var flink den første audition, men etter det har han ikke vært bra i det hele tatt. Men han har vel en hel herskare av smeltende fjortishjerter som vil ha han med videre så... Dessverre!

Eirik sang jo kjempebra, og det har han gjort hele tiden. Så var skikkelig dumt at han ikke gikk videre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Hun første som sang i dag ble rost opp i skyene pga sangprestasjonene, men jeg syns hun var helt grusom! Kunne jo ikke uttale ordene engang, bare mumlet de.

Mens Hilde som ser ut som et Idol og sang bra, fikk kritikk.

Sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også Hilde var flink! Syns hun er best til nå.

Silje: uff.. jeg syns det ble for vanskelig sang for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, for en stemme nr 6 Kirsti har. Sanger med stor S!

Første gang i mitt liv at jeg har vært enig i slagordet "stem rødt" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Jenny. For å ta i bruk en idol-klisjé: det var sjel i den fremføringa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kirsti er faktisk den eneste som jeg mener kan gjøre det bra internasjonalt. Flere av de andre synger helt fint og hva skjer med at de valgte sanger som de ikke klarte å synge? greit nok du har Beyonce som forbilde, men du skal være temmlig flink for å klare å synge en Beyonce sang bra. Noe hun blonde (husker ikke navn) ikke gjorde.

Nei jeg synes det blir for kjedelig og for vanlig. De synger fint, men de mangler det lille ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles ikke forstått dette med stemmefordelingen, og hvordan det kan bli rettferdig siden nummer en får lengst tid til å sanke stemmer osv.

Forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^Det er faktisk ikke en fordel å være først. Mange tv-seere slår på tv'en midt i programmet og begynner å følge med derifra. Tror det var i forbindelse med melodi grand prix man fant ut at det var best å være nr. 6, 7 eller 8 av totalt 8 sanger. Både Guri Schanke og Maria Haukås Mittet vant som siste sang to år på rad, Alexander Rybak va nr 6, og Didrik Solli-Tangen var nr. 7 og Stella Mwangi var nr. 6. Det har også litt med at mange ikke stemmer før de ha hørt alle opptre, og da husker man jo best de som var sist. Så en ev. fordel med å kunne stemme tidlig jevner seg ut med at man husker mye bedre de som sang som de siste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fremdeles ikke forstått dette med stemmefordelingen, og hvordan det kan bli rettferdig siden nummer en får lengst tid til å sanke stemmer osv.

Forklaring?

Men veldig ofte så er det jo de som synger til slutt som får mest stemmer. Utrolig sjelden at den som er førstemann ut går videre i talentprogram. Hvordan forklarer dere den da?

Jeg tror egentlig at mange har bestemt seg på forhånd hva de skal stemme, så da finner de startnr på nett og stemmer deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cecilia L

Henrik må da være laget av gull? For en fantastisk nydelig gutt. Og han synger til gull også. :)

Endret av Cecilia L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Han kurderen synger jo helt j-æ-v-l-i-g???

Nei?? Han var blant de flinkeste! Heier på de tre siste :)

Edit: skrivefeil

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som synes flere sang surt i går? Spesielt han som som sang først. Han var grusom!!

Jeg har sett på idol og X-factor fra USA og nivået er MYE høyere der. De som er med i finalen her i Norge hadde ikke kommet videre fra audition en gang. Det er nesten ingen som skiller seg ut og ingen hadde klart å gjøre det bra internasjonalt. Det blir for kjedelig. Jeg blir nesten flau jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg synes heller ikke han Rodeo er noe flink. Skjønner ikke hvorfor dommerene roser han opp i skyene. Han er flinkere enn noen av de andre da, men han er ikke sånn kjempe flink nei.

I går visste jeg hvilken 2 som gikk videre. Ingen bombe at han Christopher gikk videre i hvert fall. Tipper det var mange fjortis jenter som stemte på han ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...