Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes både Maria og Vegard er kjempekjedelige. Hørt det tusen ganger før, vi trenger noen som kan skille seg ut litt synes jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes både Maria og Vegard er kjempekjedelige. Hørt det tusen ganger før, vi trenger noen som kan skille seg ut litt synes jeg!

Men vi har jo ingen... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da røk Fredrik. Det er med andre ord kun Jenny igjen som har noe interessant ved seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi har jo ingen... :lete:

Jenny er jo kjempeflink og særegen! :)

Fredrik hadde sine øyeblikk han også, pluss at han var flink til å lage show, kunne spille masse instrumenter, og sånt liker jeg. Er mange som skulle ha røket før han.

Endret av Mononoke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

Kjipt at Fredrik røk ut. Han var min favoritt og helt klart den kuleste der. Nå håper jeg Henrik vinner. Han har utviklet seg veldig i positiv retning de siste gangene. Han sang fantastisk bra idag. Først likte jeg han ikke og syntes har var skikkelig gay, men nå liker jeg han bare bedre og bedre. Også er han så søt! Selvom han kunne spart seg for den sminken. Han minner sånn om en jeg jobbet sammen med for mange år siden. Vi hang sammen som erteris. Tror faktisk han også het Henrik.

Endret av Borghild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med Fredrik, men samtidig er han en artist som Hubba Bubba-konseptet Idol ikke når til knærne, så vi hører nok snart mer fra den karen. :Nikke:

HEIA JENNY ! Eneste gjenværende som virkelig har noe unikt å fare med. Go girl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Borghild

Haha, Hubba Bubba-konsept. :D Hører nok mer til han, ja. Liker Jenny også, men Henrik har noe eget ved seg. Håper på de to i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er aktive i denne tråden.. Stemmer dere?

At Fredrik gikk ut er jo ingen bombe, i og med at flesteparten som stemmer er 14 år gamle hønsehjerner som kommer til å sørge for at babyIsak vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik er den eneste av deltakerene jeg har lagt merke til, så syns det var veldig synd at han gikk ut. De andre skiller seg ikke ut i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandale at Fredrik røk ut!!

Han var den beste og jeg synes dette vitner om at det bare er fjortisser som stemmer på de søte guttene som feks Isak og Vegard.

(Men jeg kan egentlig ikke klage, har jo ikke stemt selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik fortjente IKKE å gå ut. Hva er det folk tenker med? Herregud! :daane:

Dommerene virker også sjokkerte noe jeg godt kan forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Borghild

Ja, Marion bare måpte over at han gikk ut. Jeg kan vel ikke klage siden jeg ikke stemte selv, men syns det er en skandale at han gikk ut. Men sånn er det når bare fjortiser stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd han røyk. Jeg liker best Jenny nå. Håper ikke hun vinner, tror hun kan få bedre karriere uten Idolvinner-stempelet. Samme med Fredrik, han gjør det nok bra på egenhånd nå.

Vegard og Maria er verdens kjedeligste. Hvem kunne tenkt seg en cd av dem liksom? :filer: Maria lager alle freshe sanger kjedelige og i sovetempo. Vegard er anonym til tusen, minner meg om Glenn Lyse. Bra stemme, men ingenting mer.

Da han sist gang sa han sang sangen til kjæresten sin var jeg sikker på at fjortissene skulle bli "sjalu" og ikke stemme, men den gang ei :fnise: Skjønner ikke helt greia med han, han er jo ikke spesielt kjekk? Sånn i seg selv, hvis man ser bort fra stylingen og at han er "så kul som får være med i Idol".

Isak er jo søt og velger kjekke sanger, koste meg under Hjerteknuser. Henrik, blæææh, syns han overdriver. Flink å synge, men kan ikke fordra det "jeg er homofil og må sminke meg og være følsom azz".

Syns Isak kan vinne, han passer best til konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Henrik eller Bianca må ut i dag. Henrik er superdupermegadramaqueendeluxe som spiller på aaaltfor mye på det "det er vanskelig å være seg selv når man er homofil". Og Bianca er er som en Disneyfilm gone wrong :redd:

oh my god, nå lo jeg faktisk høyt for meg selv her! :ler: mon tro hva naboene tenker... :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

oh my god, nå lo jeg faktisk høyt for meg selv her! :ler: mon tro hva naboene tenker... :redd:

og jeg glemte å legge til at jeg er helt enig, jeg ble rett og slett irritert hver gang jeg så det greinet der opptre, forferdelig både å se og høre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny får god kritikk uansett hva hun gjør. Hun fikk relativt mye oppmerksomhet i forkant, er modellpen og "slemme"-Tor Milde (tydeligvis en autoritet på Idol) har bestemt for lenge siden at hun skal vinne.

Isak er vel den av deltakerne som fikk mest publisitet på forhånd. Er skreddersydd for den delen av seerne som gidder og stemme (regner med at det er mange som ennå ikke er tenåringer).

Tror at en av disse vinner, og med "jenter må stemme på jenter"-kampanjen, virker det jo som det er ønskelig at det er Jenny.

Vegard har en høy "allsang-etter-et-par-pils-på-byen" faktor man ikke skal kimse av. Virker som han er den av deltakerne dommerne helst vil ha ut? En (mye) yngre utgave av Glenn Lyse. Folkelig - og det liker nordmenn. I den grad voksne mennesker stemmer, tror jeg det er mye på ham.

Henrik; en følsom, emosjonell type mange jenter vil ha som bestevenn. Sånn "du har opplevd noe vondt og jeg skal trøste deg". Sympatistemmer. Sammen med Isak den som sangmessig er svakest, synes jeg.

Kirsti er den av deltakerne som fikk minst oppmerksomhet før semifinalerundene, tror jeg. Flott stemme, men kanskje ikke en person primærmålgruppen spinner drømmer rundt, og som vil pryde plakater fra TOPP. Misset på et par sangvalg.

Maria tror jeg blir for gammel for de som stemmer i Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Fredrik røk, nå er det bare middelmådige sangere igjen, dessverre. Skandale at han røk.

det ble vel litt for sært for kidsa da. Og så er det en ulempe å synge først tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...