Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har forsatt ikkje forstått hva som er så spesielt med Isak, Synst rett og slett at det var grusomt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isak ødelegger en av mine favorittsanger!!! :kjefte:

Helt enig! Elsker den sangen, men blir stusslig når Isak synger den..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Elsker den sangen, men blir stusslig når Isak synger den..........

Sang nr 2 gikk en smule bedre for Isak.

Men tror Vegard ryker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

I alle dager! Få ut Vegard!! :kjefte:

Fatter ikke hvem som sitter og stemmer på han. Skulle ikke forundre meg om han vant hele greia :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at Isak vinner selv om han suger.Det er jo sånn i Idol at det ikke nødvendigvis er den som har mest talent som vinner,men heller den som alle(les:fjortisene) liker.

Ingen av de andre fortjener å vinne heller egentlig syns jeg.Ganske kjedelige alle sammen :sovne: Syns heller ikke at "favoritten" Jenny er noe flink heller.Stiv og kjedelig på scenen og lite imponerende stemme..

Endelig noen andre og som mener dette, trodde jeg var aleine jeg

Men se det ferdig det må jeg jo :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvem som sitter og stemmer på han. Skulle ikke forundre meg om han vant hele greia :kjefte:

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvem som stemmer på Vegard. Det var tre gutter i kveld, en er homo og den andre ser ut som han er 12år - og da er det en gutt med sjarm og et bra utseende igjen. Alle jentene vel!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegard er ingen unik artist med en helt utrolig stemme. Han er en helt vanlig fyr, en typisk pubsanger, men det er det jeg synes er så OK med han. Han prøver ikke å være noe annet enn seg selv, han gjør ikke alt i sin makt for å prøve å skille seg ut. Han vet at han ikke er Norges neste Kurt, liksom.

Det at han bare er seg selv og koser seg, i tillegg til at det sjelden er fælt å høre på han synge, er grunnen til at jeg liker han nest best av de tre finalistene. Det er nesten litt morsom at en så middelmådig vokalist har kommet til topp 3, det sier litt om nivået...

Jenny er min soleklare favoritt, men jeg frykter at Idolhatten kan skade særpreget hennes. Forhåpentligvis gjør det ikke det, men hun er en sånn artist som hadde klart seg (muligens mye bedre) uten Idol. Selv om jeg håper Jenny vinner fordi hun antageligvis ønsker det (og fortjener det), begynner jeg ikke å gråte hvis Vegard vinner. Kommer til å sitte å le i sofaen hvis det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke Vegard virkelig vil dette, Tror kanskje dommerne er så på han pga holdningen hans. Tenk på alle de som virkelig brenner for dette og kommer til å jobbe knallhardt for å lykkes! Han virker altfor laidback til hele greia. Tror det irriterte dommerne allerede fra audition nr 1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne hvem som stemmer på Vegard. Det var tre gutter i kveld, en er homo og den andre ser ut som han er 12år - og da er det en gutt med sjarm og et bra utseende igjen. Alle jentene vel!

I know. Men han er jo ikke såååå kjekk da! men så er ikke jeg 14 heller, så hva vet vel jeg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si.. Liker alle tre godt jeg! Men Isak har en svææær tilhengerskare bestående av fjortisjenter, så han kommer nok videre.

Vegard er dritgod, helt rå stemme! Samme med Jenny! Og Isak har jo også veldig bra stemme. Men dårligst av de tre er nok Isak, synes jeg. Selv om han er veldig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...