Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Jenny må vinne!

Jeg sitter og tenker på at sporty-Spice har alle klisjé-tatoveringene: kinesiske tegn, "bord" rundt armen, kors og stjerne, drage på leggen - vedder på hun har noe på korsryggen også ;)

De tatoveringene hennes er så griseharry. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

De tatoveringene hennes er så griseharry. :P

Veldig. Syns det er bedre med en stor tattoo i stedet for mange små. Og de så veldig vilkårlig plassert ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ærlig talt, hvis Vegard vinner nå synes jeg det er urettferdig. Han er veldig flink han også, men Jenny er noen hakk bedre enn ham, og ikke minst virker det som hun vil dette mer enn Vegard. Jeg synes han ser veldig uinspirert ut på scenen. Men det kan jo være det bare er sånn han ser ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenny er sinnsykt flink og jeg digger henne! Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvem jeg ønsker at skal vinne.. Det er fordi Vegard har en slik stemme som rører noe inni meg, jeg kjenner hele meg blir "rolig" på en måte, når han synger...

Så.. Heia heia, begge to! Synd bare en kan vinne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvis Vegard vinner, så dauer jeg! :daane: Som har blitt sagt, så virker det som Jenny vil dette mer enn Vegard. Jenny synger bedre enn han å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny er artist. Hun har en spennende artist i seg. Jeg kan se for meg en magisk konsert med henne på Rockefeller. Vegard synger fint, men han er ikke en person jeg hadde vært så gira på å oppleve live. Tror ikke jeg hadde kjøpt skriva hans en gang. Det går mange på dusinet av Vegard. Men for all del, han kan synge, ingenting å si på det. Men Jenny gjør mer enn å synge, hun skaper magi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelig at Jenny sang samme sangen som forrige fredag.

Hun har sunget den tidligere ja, men det var ikke sist gang.

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kjedelig at Jenny sang samme sangen som forrige fredag.

Jeg tror det var sånn at de skulle synge en sang de har sunget tidligere :) Vegard sang jo den første han sang på audition:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Jeg klarer ikke å slappe av når jeg hører Jenny, hun anstrenger seg sånn når hun synger og det høres på stemmen. Men Vegard er kjedelig. Så bryr meg ikke om hvem som vinner, ingen av dem burde vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skrudde over på TV2 nå, for jeg skal se håndballkamp. Ikke set idol overhodet. Men hun der kan gjøre det bra, hun var jo gørrstøgg. Nett som Kurt Nilsen. Bra stemme, men støgg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Skrudde over på TV2 nå, for jeg skal se håndballkamp. Ikke set idol overhodet. Men hun der kan gjøre det bra, hun var jo gørrstøgg. Nett som Kurt Nilsen. Bra stemme, men støgg!

Hahaha. Lo godt når jeg leste dette. Synes forresten hun er ganske pen jeg.

Endret av Thessie!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny avslutter showet med å fremføre vinnerlåta for publikum i salen, men ikke for tv-seerne. Ja det haster visst veldig med reklamen, selv under egenproduserte livesendinger :fnise:

"Hei, vi er TV2 og vi er amatører."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...