Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det ble Jenny og Vegard gitt.

Svarte, svarte, svarte... Unnskyld!

Men jeg klarte ikke la være å bli sikkert snurt over at Vegard gikk videre. Booooooring......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte, svarte, svarte... Unnskyld!

Men jeg klarte ikke la være å bli sikkert snurt over at Vegard gikk videre. Booooooring......

Jeg ble også litt snurt over det. Nå blir det ingen spennende finale - for nå MÅ jo Jenny vinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny hadde vunnet over Isac uansett, så akkurat det har da ikke noe å si.

Joda, Jenny vinner nok, bare det at jeg ikke synes Vegard bør bli nummer 2. Han er platt og kjedelig, synes Isak er friskere og det ville blitt en bedre finale.

Neste fredag gidder jeg ikke se finalen en gang. Jeg er ikke fan av Jennys stil, men hun bør vinne. Og Vegard har vært en plage i flere uker, så nå blir det frigjort tid til juleforberedelser neste fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Vegard, og jeg syns dommerene har hakket mye ufortjent på han.

I dag sang han noe kjedelig sanger, i hvertfall Öppna din dör.

Isak kan komme tilbake om noen år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuffet over at Vegard gikk til finalen. Likte godt Dear God-framførelsen hans i dag, men han er så kjedelig og uengasjert. Virker ikke som han VIL dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble veldig glad for at vegard gikk videre jeg da, isak er jo kjedlig, det var spennende å høre den type stemme de ti første gangene, nå er det bare kjedlig. i tillegg har jeg heiet litt på han som bare ville spille på bar siden begynnelsen. :)

så håper dette går veien for vegard jeg, jenny kommer til å klare seg like greit, uansett om hun havner på første eller andreplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes Isak sang Dirty Edna og ikke Dirty Diana i refrenget? :skratte:

Det synes jeg også!! Døli-ennaaaaaaaaaaa ååååååå, døli-ennaaaaaaaaa ååå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig om Vegard vant da ;) "Norge har talt." Heia på Marlen, jeg. Hun hadde en enorm stemme, men ble fremstilt veldig merkelig av dommerene.

(Jeg heier på Jenny nå alstå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Synes Vegard danket ut Jenny i første runden både på sangvalg og fremføring. Blir spennende å se om dommernes ganske åpenlyse partiskhet i favør Jenny får noe å si for avstemningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Vegard ser skikkelig ukomfortabel ut.

Ser ikke ut som han har det gøy i det hele tatt, men synger bare for å bli ferdig. Syns nesten synd på han der han sto.

Håper Jenny gjør det bedre.

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idol-låta var virkelig ikke noe å skryte av. Synes nesten synd på den som skal lanseres med denne som sin store hit. Og jeg gruer meg til å høre den omatt og omattatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny må vinne!

Jeg sitter og tenker på at sporty-Spice har alle klisjé-tatoveringene: kinesiske tegn, "bord" rundt armen, kors og stjerne, drage på leggen - vedder på hun har noe på korsryggen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...