Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke finne noen tråd om årets Idol. Slett denne hvis det eksisterer en fra før..

Ja, hva synes dere? Litt tamt så langt egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cecilia L

Jeg synes Idol er bra underholdning. Og at det er såkalt "snille-Idol" er helt greit for meg. Det er vakkert å se på mennesker som mestrer noe og som lykkes. :) Det er høyt nivå på deltagerne i år, kontra andre år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært kult med nordisk/skandinavisk idol?

Med en dommer fra hvert land og audition i hovedstedene ++

Tror det hadde vært kult :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom han Werner videre likevel? (han som ble beskyldt for å etterligne Tom Jones og Elvis)

Kjenner noen som kjenner han og de sa han kom videre til topp 40. Det står på Facebook også (fra tidligere i vår når han var der)

Noe jeg har gått glipp av? Syns så tydelig det var enstemmig nei i juryen i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom ikke videre nei, dommerne virket veldig tydelige på at han hørtes for mye ut som en Elvis-imitator. Snodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom ikke videre nei, dommerne virket veldig tydelige på at han hørtes for mye ut som en Elvis-imitator. Snodig.

Jeg er enig med dommerne der. Syntes det hørtes mer ut som han prøvde å få til noe som ikke kom naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Hvor gammel er Marion Ravn? Er hun fortsatt bare 16 år? For det virker slik.

"Det var chæmpefint altså, chikkelig bra, chæmpefin stemme"

Det er jo alt hun sier jo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Ræva program. Selvfølgelig er det noen få flinke der, men skjønner ikke hvorfor de melder seg på. Synge dødskjedelige låter alle har hørt før og om de flinke nok kommer de til finalen og får sin egen begredelige "hitlåt". Wohooo

Nei, alle som er flinke og har litt vett spiller i band.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til nå syns jeg nivået er veldig lavt i år.. har ikke sett mange som jeg har fått gusehud av å høre til nå hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det har vært flere som har fin stemme, men det blir for kjedelig. Det er ingen som skiller seg ut da. Ja mange synger fint, men som sagt som blir det for kjedelig og for vanlig liksom. Gjesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ræva program. Selvfølgelig er det noen få flinke der, men skjønner ikke hvorfor de melder seg på. Synge dødskjedelige låter alle har hørt før og om de flinke nok kommer de til finalen og får sin egen begredelige "hitlåt". Wohooo

Nei, alle som er flinke og har litt vett spiller i band.

This.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle som er flinke og har litt vett spiller i band.

Dette er litt off topic, men samme det.

Synes den kommentaren der var litt drøy og unødvendig. Man kan da vel ha vett til tusen og være knallflink selv om man er soloartist UTEN band..? Selv om man deltar i Idol er man ikke talentløs og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Jeg liker bare å se raringene. De helt normale jentene og guttene i jeans og hvite topper og halvlangt hår med helt normal A4-stemme bryr jeg meg fint lite om. De som stammer når de prater, eller har autisme som nevnt over her, eller som har litt funky rød hårfarge, eller har litt hippiaktig stil eller som har en helt unik stemme, de digger jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...