Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dæven. Han var utrolig flink! (Og stakkars - han, som alle andre på den alderen, fryser jo av skrekk når han blir spurt om leg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han siste var bra ja. Tror han skiller seg veldig ut og, fordi han så så liten og søt ut. Fikk litt Bieber-følelse av han :)

Syns synd på han Elvis, tror det han trenger er en psykolog, ikke deltakelse i Idol. Heldigvis var dommerne enig.

Og hun der Jenny var knallflink og spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Amen for svenska idol som begynte i dag.

Der sier dommerne hva de virkelig mener, sender ikke folk videre bare for å fylle opp og gi dem falske håp - kun de som VIRKELIG kan synge.

No more Norsk Idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han siste var bra ja. Tror han skiller seg veldig ut og, fordi han så så liten og søt ut. Fikk litt Bieber-følelse av han :)

Syns synd på han Elvis, tror det han trenger er en psykolog, ikke deltakelse i Idol. Heldigvis var dommerne enig.

Og hun der Jenny var knallflink og spesiell.

Hvis vi snakker om samme Jenny (hun fra Toten), så er jeg helt enig! Lagde en tråd om henne her på KG, jeg har nemlig funnet litt av henne på youtube. :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=586783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster
:daane: jeeeeez, mange tragiske "sangfugler" idag altså! de som virkelig- jeg mener virkeliiig ikke kan synge-måååå jo bare ha blitt innleid for å lage "god" tv!?! jeg har virkelig ikke noe tro på at enkelte av disse deltakerne kan tro at de synger pent. :klaske:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amen for svenska idol som begynte i dag.

Der sier dommerne hva de virkelig mener, sender ikke folk videre bare for å fylle opp og gi dem falske håp - kun de som VIRKELIG kan synge.

No more Norsk Idol.

Kan man se det på nettet ett sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Ivar er vel litt glad i oppmerksomhet. :fnise:

Edit: Og der gikk han ikke videre.

Endret av MissStiles
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Kan man se det på nettet ett sted?

Tror ikke det. Kan se enkelte klipp på youtube sånn etterhvert, men tror ikke det går å se det på tv4.no når man er utenfor Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, det er mange flinke med i år. Virker som det er flere som tør å "ta'n helt ut" når de synger, og er mindre redde for å stole på egne evner og vise hva de kan. Kult!

Men det blir jo mye vanskeligere å velge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble GUnnar irritert!!

Gutten som synger har lyst til å synge på pub men HAN synger jo BRA!! :popcorn:

Skjønner godt at gunnar ble forbanna jeg!

En deltaker som vil synge på pub hører ikke hjemme i IDOL!

Da får han heller dra ned på den lokale puben å synge der når det er karaoke.

De andre deltakerene har faktisk skikkelige mål!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner godt at gunnar ble forbanna jeg!

En deltaker som vil synge på pub hører ikke hjemme i IDOL!

Da får han heller dra ned på den lokale puben å synge der når det er karaoke.

De andre deltakerene har faktisk skikkelige mål!

En deltaker som er flink, hører hjemme i Idol.

Gunnar lærte en lekse; ikke døm unge mennesker ut fra det de nervøst stotrer frem foran en skummel jury.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En deltaker som er flink, hører hjemme i Idol.

Gunnar lærte en lekse; ikke døm unge mennesker ut fra det de nervøst stotrer frem foran en skummel jury.

Han sa det jo før audition også. "Jeg har meldt meg på for å liksom ha det kjekt. Jeg har egentlig ikke så store forhåpninger. Men ja, jeg tenkte det var en sjanse til å møte nye folk og ha det kjekt. Spille litt og. Det er ikke så viktig for meg å gå videre, det er bare en bonus." Det er mange som hadde fortjent den semifinaleplassen MYE mer enn Vegard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa det jo før audition også. "Jeg har meldt meg på for å liksom ha det kjekt. Jeg har egentlig ikke så store forhåpninger. Men ja, jeg tenkte det var en sjanse til å møte nye folk og ha det kjekt. Spille litt og. Det er ikke så viktig for meg å gå videre, det er bare en bonus." Det er mange som hadde fortjent den semifinaleplassen MYE mer enn Vegard.

Det trenger ikke du å bekymre deg for. Hadde de vært flinkere enn ham, så hadde de fått plassen istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at gunnar ble forbanna jeg!

En deltaker som vil synge på pub hører ikke hjemme i IDOL!

Da får han heller dra ned på den lokale puben å synge der når det er karaoke.

De andre deltakerene har faktisk skikkelige mål!

Idol er faktisk en talentkonkurranse. Det er ikke en konkurranse i hvem som har de mest innøvde flokslene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...