Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kurderen kan ikke synge i det hele tatt. Han kan hvert fall ikke synge eye of the tiger. Hallo i luken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg synes heller ikke Rodao var flink, det hørtes ut som han sang skikkelig falskt. Skjønner ikke hvorfor de absolutt ville ha ham videre.

Tror egentlig ikke jeg har noen skikkelig favoritter i år, synes alle virker veldig vanlige. Ingen som har skilt seg veldig ut synes jeg. Men det var en semifinale jeg ikke fikk sett, så det kan jo hende det var med en der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som synes flere sang surt i går? Spesielt han som som sang først. Han var grusom!!

Jeg har sett på idol og X-factor fra USA og nivået er MYE høyere der. De som er med i finalen her i Norge hadde ikke kommet videre fra audition en gang. Det er nesten ingen som skiller seg ut og ingen hadde klart å gjøre det bra internasjonalt. Det blir for kjedelig. Jeg blir nesten flau jeg.

USA har vel et par flere mennesker å ta av en vi har her i Norge, så det blir nesten litt merkelig å sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er høyt nivå, mange flinke :)

Er ikke veldig fan av han Henrik merker jeg. Føler han er litt sånn som smisker med jenter. Vanskelig å forklare, men tenåringsjenter liker homofile gutter med sminke og triste historier (spiseforstyrrelse og Utøya-venninna, bare som jeg har fått med meg).

For noen år siden hadde garantert han kapret hjertet mitt fordi han treffer på alle punktene til en tenåring som digger å like det "utenom det vanlige". Føler han bevisst spiller på dette :fnise:

Har bare en rar følelse ang han:p Lillesøsteren min er superfan av han, og det er ikke tilfeldig. Er noe med at han treffer tenåringsjenter. Er han homifil foressten? Tenkte automatisk det pga sminken og stilen. Ikke noe gale i det altså, men tenkte om han faktisk er det eller bare spiller på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cecilia L

Jeg syns det er høyt nivå, mange flinke :)

Er ikke veldig fan av han Henrik merker jeg. Føler han er litt sånn som smisker med jenter. Vanskelig å forklare, men tenåringsjenter liker homofile gutter med sminke og triste historier (spiseforstyrrelse og Utøya-venninna, bare som jeg har fått med meg).

For noen år siden hadde garantert han kapret hjertet mitt fordi han treffer på alle punktene til en tenåring som digger å like det "utenom det vanlige". Føler han bevisst spiller på dette :fnise:

Har bare en rar følelse ang han:p Lillesøsteren min er superfan av han, og det er ikke tilfeldig. Er noe med at han treffer tenåringsjenter. Er han homifil foressten? Tenkte automatisk det pga sminken og stilen. Ikke noe gale i det altså, men tenkte om han faktisk er det eller bare spiller på det.

Uenig. Jeg synes han virker veldig ekte og åpen. Og jeg er ingen tenåringsjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik, er det han med håret, han musikalfyren? (om dere skjønner?) Isåfall er jeg enig med AB #126. Liker han ikke og synes ikke han er flink i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik, er det han med håret, han musikalfyren? (om dere skjønner?) Isåfall er jeg enig med AB #126. Liker han ikke og synes ikke han er flink i det hele tatt..

Nei, det er ikke han. Henrik er han fra nord-norge. veldig tynn, mørkt hår og av og til sminke på. Han kom vidre nå i siste sending og er i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er høyt nivå, mange flinke :)

Er ikke veldig fan av han Henrik merker jeg. Føler han er litt sånn som smisker med jenter. Vanskelig å forklare, men tenåringsjenter liker homofile gutter med sminke og triste historier (spiseforstyrrelse og Utøya-venninna, bare som jeg har fått med meg).

For noen år siden hadde garantert han kapret hjertet mitt fordi han treffer på alle punktene til en tenåring som digger å like det "utenom det vanlige". Føler han bevisst spiller på dette :fnise:

Har bare en rar følelse ang han:p Lillesøsteren min er superfan av han, og det er ikke tilfeldig. Er noe med at han treffer tenåringsjenter. Er han homifil foressten? Tenkte automatisk det pga sminken og stilen. Ikke noe gale i det altså, men tenkte om han faktisk er det eller bare spiller på det.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg får følelsen av at han spiller litt. Jeg hadde også elsket ham hvis jeg var 16-17, han minner meg om mange av vennene mine på dramalinja på videregående... Nå får jeg mer en følelse av en overdramatiserende, hysterisk følsom fyr. Men det er jo sånn man er i den alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Vegard har beste stemmen i min mening, men har ikke hørt alle idag da pga jobb :((( får vell høre de straks :D

Endret av nabie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Tror dessverre Henrik ryker. Det er ikke lov å skille seg ut og blinge litt i dette landet. Helst skal vi være fotballkjekk eller en hobbit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre Henrik ryker. Det er ikke lov å skille seg ut og blinge litt i dette landet. Helst skal vi være fotballkjekk eller en hobbit.

Eh? Hva het han som vant x-factor? Erlend Bratland?

Henrik har den dårligste stemmen og bør ryke av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...