Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Drodlebrura

Ingen som var spesielt flinke i dag i mine øyne. Heller ingen dårlige. Midt på treet hele rukla!

Orker ikke Drama-Henrik, så han må gjerne ryke for min del.

Heia Fredrik, Bianca, Kirsti, Vegard og Jenny!!! :romeo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh? Hva het han som vant x-factor? Erlend Bratland?

Henrik har den dårligste stemmen og bør ryke av den grunn.

Helt enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drodlebrura

Eh? Hva het han som vant x-factor? Erlend Bratland?

Henrik har den dårligste stemmen og bør ryke av den grunn.

Enig. Har ingenting med jantelov eller ikke-lov-å-skille-seg-ut-i-Norge.

Personlig synes jeg hele typen er veldig teatralsk, og ikke spesielt flink til å synge på denne måten. Han hadde vært topp i en musikal!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Eh? Hva het han som vant x-factor? Erlend Bratland?

Henrik har den dårligste stemmen og bør ryke av den grunn.

Ja, det er sant. Med Erlend Bratland. Men har var samtidig temmelig folkelig, om du skjønner hva jeg mener.

Henrik dårlig stemme??? Det har ikke jeg hørt... Dessuten er ikke stemme alt. Utstråling, varme, personlighet spiller inn. Han derre Vegard som sang sist har jo en bra stemme, men så sjelløst at jeg håper for hans del at han ikke vinner. Han har ingenting i en musikkbransje å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant. Med Erlend Bratland. Men har var samtidig temmelig folkelig, om du skjønner hva jeg mener.

Henrik dårlig stemme??? Det har ikke jeg hørt... Dessuten er ikke stemme alt. Utstråling, varme, personlighet spiller inn. Han derre Vegard som sang sist har jo en bra stemme, men så sjelløst at jeg håper for hans del at han ikke vinner. Han har ingenting i en musikkbransje å gjøre.

Det var vel strengt tatt han som fikk mest refs av dommerne i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dessverre Henrik ryker. Det er ikke lov å skille seg ut og blinge litt i dette landet. Helst skal vi være fotballkjekk eller en hobbit.

Da du skrev dette tenkte jeg stikk motsatt. Man SKAL helst skille seg ut. Gjerne ha en trist historie som vekker sympati, og så er det meste i boks.

Jaja. Jeg er snart 40 og bør ikke bry meg. Whatever floats your boat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenny var super!

Syns alle var flinke jeg, men liker minst Henrik, Christoffer og Maria.

Henrik er så påtatt dramatisk og følsom.

Christoffer er kjedelig vestkantsgutt å se til, kjedelig og safe sang.

Maria er bare dødskjedelig, alle freshe sanger gjør hun om til noe roooolig og kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Da du skrev dette tenkte jeg stikk motsatt. Man SKAL helst skille seg ut. Gjerne ha en trist historie som vekker sympati, og så er det meste i boks.

Jaja. Jeg er snart 40 og bør ikke bry meg. Whatever floats your boat ;)

He he ;) Samme alder her. Men man skal da ikke løse verdensproblemer hele tiden på KG heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kunne ikke han Christoffer holdt seg til sånn han var i starten? Han var mye mer sjarmerende før han ble så "glatt"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bianca hadde et perfekt låtvalg til stemmen sin?" Seriøst? Jeg syns hun valgte helt feil og ble skikkelig skuffa. Hun har altfor sart stemme til å synge en sang som det skal være trøkk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bianca hadde et perfekt låtvalg til stemmen sin?" Seriøst? Jeg syns hun valgte helt feil og ble skikkelig skuffa. Hun har altfor sart stemme til å synge en sang som det skal være trøkk i.

Synes hun sang den sangen kjempebra jeg :) Selv om jeg egentlig ikke er så stor fan av henne.

Maria sin versjon av "take on me" var jo råbra! Aldri likt den sangen, men nå ble den jo faktisk bra:p

Edit: Må bare legge til: Hva i alle dager har Vegard gjort med håret sitt??? Det så ikke bra ut i hele tatt!

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria sin versjon av "take on me" var jo råbra! Aldri likt den sangen, men nå ble den jo faktisk bra:p

Mhm! Hun og Fredrik var superråe i dag :skya:

Jeg syns Henrik eller Bianca må ut i dag. Henrik er superdupermegadramaqueendeluxe som spiller på aaaltfor mye på det "det er vanskelig å være seg selv når man er homofil". Og Bianca er er som en Disneyfilm gone wrong :redd:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste som kan synge er Kirsti og Henrik

De andre har jo ikke stemme og synger så falskt at håra reiser seg og magen brekker seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var ikke fan av jenny i begynnelsen, men liker henne bedre og bedre for hver gang nå. :romeo: Synes (eller "sunes" som marion sier) jenny var knall i dag! Tror Marlen eller dramaqueen-Henrik ryker i kveld! :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt rart at det ikke informeres i programmet at dette er en cover som finnes fra før? Jeg fikk i allefall litt inntrykk av at den var selvlaget? Ikke meningen å kritisere noen, kanskje det bare var jeg som gikk glipp av den inormasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg synes det var trist at Bianca røk ut.

Synes Marlen og Maria var dårligst, og at han siste var best. Også ble jeg positivt overrasket over Isak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...