Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Consensio

Uff, klarte bare å se på det i to minutter.

Men, er det 4-5 semifinaler med forskjellige mennesker og så en finale? Så kjipt da!! Liker det best når man får fölge alle hver fredag, hvor en etter en blir stemt ut frem mot finalen. Morsomt å se utviklingen liksom.

Men de aller fleste suger jo uansett, så kanskje like greit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cecilia L

Uff, klarte bare å se på det i to minutter.

Men, er det 4-5 semifinaler med forskjellige mennesker og så en finale? Så kjipt da!! Liker det best når man får fölge alle hver fredag, hvor en etter en blir stemt ut frem mot finalen. Morsomt å se utviklingen liksom.

Men de aller fleste suger jo uansett, så kanskje like greit....

Tror prinsippet er det samme som før. Altså; finale med 10 (?) deltagere, hvor én og én blir stemt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, klarte bare å se på det i to minutter.

Men, er det 4-5 semifinaler med forskjellige mennesker og så en finale? Så kjipt da!! Liker det best når man får fölge alle hver fredag, hvor en etter en blir stemt ut frem mot finalen. Morsomt å se utviklingen liksom.

Men de aller fleste suger jo uansett, så kanskje like greit....

Neida, det blir først fem semifinaler sånn som denne, to kommer videre fra hver, og da er det ti igjen som blir til ni programmer - inkludert finalen til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror prinsippet er det samme som før. Altså; finale med 10 (?) deltagere, hvor én og én blir stemt ut. :)

Hm, blir det ikke 20 stk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Neida, det blir først fem semifinaler sånn som denne, to kommer videre fra hver, og da er det ti igjen som blir til ni programmer - inkludert finalen til slutt.

Okey, da blir det jo litt bedre. Trodde det skulle bli samme greie som norske talenter osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, det er jo så SYYYYYKT høyt nivå i år! Hvordan i heite skal man velge?

:kjefte:

Klage på at folk er for flinke, jada :fnise: Uff

Anyway, fælt med så mange fantastisk flinke folk som ikke får bli med videre :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trekker tilbake at Alf var flinkest i kveld, for når jeg hørte ham på nytt kom jeg på at han sang ganske så surt... Men han har vært flink før, da.

Vegard reddet seg bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, idag blir det ikke enkelt. Jeg skulle gjerne sett både Alf, Karen, Malene og Vegard videre. Er alle semifinalene like bra mon tro?

Men, blir det ikke litt urettferdig at to av dem sang etter nyhetene? Det har jo vært veldig knappt med tid å stemme på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke i år, men liksom ikke så mange som skilte seg ut? Han med håret kunne det jo vært artig å se videre, men falt liksom ikke pladask.

Vegard var flink, men litt kjedelig.

Marlen og Karen var veldig flinke, men det ble litt too much.

Men ja, folka kan virkelig synge i år!

Edit: er det sånn at de setter de flinkeste til sist, eller trekker de rekkefølgen på de som skal synge?

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trekker tilbake at Alf var flinkest i kveld, for når jeg hørte ham på nytt kom jeg på at han sang ganske så surt... Men han har vært flink før, da.

Vegard reddet seg bra :)

Enig med Marion som sa han hadde valgt helt feil sang, det tenkte jeg også underveis i sangen. Ikke i nærheten av så bra som han har gjort det før. Synd.

Vegard ja, sympatisk kar og flott stemme.. :yvonne:

Ble overraska over Marlen, hadde ikke hørt henne før. Tøft å ta en Aguilera-sang, men det klarte hun som bare rakkern. Imponert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror Alf kommer tilbake, er det ikke vanlig med wildcard da?

Tenkte det samme, han blir nok wildcard hvis de skal ha det. Han kan jo bedre, men når det er så mange dyktige må man prestere hver gang. Og han burde nok valgt en annen sang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, idag blir det ikke enkelt. Jeg skulle gjerne sett både Alf, Karen, Malene og Vegard videre. Er alle semifinalene like bra mon tro?

Men, blir det ikke litt urettferdig at to av dem sang etter nyhetene? Det har jo vært veldig knappt med tid å stemme på dem?

Tenkte det før resultatene kom jeg også, men så var det likevel de to som gikk videre :) Så det er nok mulig, hvis folk vet hvilket startnummer deltakerne har, så kan de sikkert stemme fra begynnelsen.

Ellers er jeg enig i det du sier; Alf og Karen har også fortjent finaleplass, men jeg vil legge til Pål og jeg da. Søren meg flink han og! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har lest at det ikke blir noen wildcards i år. Men husker ikke hvor jeg leste det, så kan ikke linke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...