Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan se for meg en magisk konsert med henne på Rockefeller.

Med hvilke sanger? Nirvana unplugged covered by Jenny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles ikke hørt noe annet enn den første Another one bites the dust av Jenny, derfor er jeg overrasket over at hun valgte den i finalen, som jeg leser på VG. Det jeg hørte var kjempedårlig. Og Hallelujah er et av de minst originale Idol-valgene som finnes. Hun er nok milevis bedre enn Vegard, men når hun faktisk har potensiale så er det trist at hun går i klisjéruten som sanger. Folk tror hun er original fordi hun ikke synger Ain't no mountain high eller Celine Dion, men Hallelujah, Beatles og Radiohead ER klisje i 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hvilke sanger? Nirvana unplugged covered by Jenny?

Hva er relevansen med det spørsmålet?

Har du hørt om noen Idol-deltakere som ikke har covret andres sanger i konkurransen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som forventet. Gikk ikke glipp av noe særlig.. Spolte gjennom Idol i natt. Hater at Jenny gjorde Another ove bites the dust. Helt katastofe for meg.

Vegard hadde lagt til seg et uflidd utseende, soe jeg ble nesten kvalm av. Man burde barbere seg før man deltar i finalen av Idol.

Jeg har en far og en stefar som har skikkelige skjegg, så når jeg ser slike tåpelige forsøk på 3-dagers, så blir det bare patetisk og uflidd for meg. Har man ikke skikkelig skjeggvekst, så må man barebere seg....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fortjent at Jenny vant. Hun er en jeg kunne tenk å gå på konsert med og kjøpe cd av:) Særegen og flink.

Dessuten er hun fantastisk vakker på en spesiell måte. Fascinert av utseende hennes, hun skiller seg ut:) Også virker hun mye eldre enn 17 (?) år. Hadde tippet hun var på min alder, tidlig 20-årene, fordi hun virker så rolig og kontrollet. Lite fjortisfakter der!

Hadde egentlig håpet hun kom på 2.plass, fordi hun passer ikke til dne kjedelige idol-sangen og konseptet. Kjedelig for henne å være låst i systemet der, tror hun kunne gjort det bedre på egenhånd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Veldig fortjent at Jenny vant. Hun er en jeg kunne tenk å gå på konsert med og kjøpe cd av:) Særegen og flink.

Dessuten er hun fantastisk vakker på en spesiell måte. Fascinert av utseende hennes, hun skiller seg ut:) Også virker hun mye eldre enn 17 (?) år. Hadde tippet hun var på min alder, tidlig 20-årene, fordi hun virker så rolig og kontrollet. Lite fjortisfakter der!

Hadde egentlig håpet hun kom på 2.plass, fordi hun passer ikke til dne kjedelige idol-sangen og konseptet. Kjedelig for henne å være låst i systemet der, tror hun kunne gjort det bedre på egenhånd:)

Fikk ikke med meg hva som var vinnersangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fortjent at Jenny vant. Hun er en jeg kunne tenk å gå på konsert med og kjøpe cd av:) Særegen og flink.

Dessuten er hun fantastisk vakker på en spesiell måte. Fascinert av utseende hennes, hun skiller seg ut:) Også virker hun mye eldre enn 17 (?) år. Hadde tippet hun var på min alder, tidlig 20-årene, fordi hun virker så rolig og kontrollet. Lite fjortisfakter der!

Hadde egentlig håpet hun kom på 2.plass, fordi hun passer ikke til dne kjedelige idol-sangen og konseptet. Kjedelig for henne å være låst i systemet der, tror hun kunne gjort det bedre på egenhånd:)

Hæ, er hun 17 år?? Trodde hun var sånn rundt 25 jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg hva som var vinnersangen?

Et eller annet "Building an aeroplane". Midt på treet poplåt.

Trodde btw det hetet airplane jeg, ikke aeroplane? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eller annet "Building an aeroplane". Midt på treet poplåt.

Trodde btw det hetet airplane jeg, ikke aeroplane? :sjenert:

Airplane = amerikansk engelsk

Aeroplane = britisk engelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Jeg syns hun sang den på en kul måte jeg. tror ikke den sangen vil ødelegge for framtidig karriære for å si det sånn. kurt Nilsen var og for bra for idol og han gjør det kjempebra likevel selv om han vant idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegard er kjempeflink, å begynne å kritisere utseende hans er unødvendig. Greit nok at man ikke liker sangprestasjonene, men dette er en sangkonkurranse, ikke en beauty contest..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. så kritiser heller sangprestasjonene..

meg som skrev over, posta før jeg var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. så kritiser heller sangprestasjonene..

meg som skrev over, posta før jeg var ferdig.

Sangprestasjonene til Vegard har jeg akket meg over tidligere... Gadd som sagt ikke se finalen en gang, siden Jenny er en liga over Vergard i sangtalent.

Idol er en presentasjon av hele pakken som artist, og da er faktisk utseende en del av totalpakken, og der falt Vegard skikkelig igjennom i finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop28

Sangprestasjonene til Vegard har jeg akket meg over tidligere... Gadd som sagt ikke se finalen en gang, siden Jenny er en liga over Vergard i sangtalent.

Idol er en presentasjon av hele pakken som artist, og da er faktisk utseende en del av totalpakken, og der falt Vegard skikkelig igjennom i finalen.

Nå var ikke vegard den eneste pene gutten som deltok i idol da, så jeg syns ikke han fortjente å komme til finalen bare basert på utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...