Gå til innhold

Idol 2011


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Av de som er igjen er det bare Jenny som er verdt å høre på.

Hva Herik og Kirsti fortsatt gjør der er meg et mysterium.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de som er igjen er det bare Jenny som er verdt å høre på.

Hva Herik og Kirsti fortsatt gjør der er meg et mysterium.

Kirsti er jo dritbra????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Kirsti er jo dritbra????

Grei nok stemme ja, men hun hører hjemme på Beat for Beat, ikke idol :filer:

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig for Maria at ikke Bettan sitter i juryen siden det er ingen andre enn henne som kan synge denne sangen, jfr X-faktor eller hva det nå var igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at Fredrik røk for tidlig ut så synes jeg det er rart hvis ikke Jenny vinner. Jeg liker Henrik, men tror ikke han vinner. Isak har kommet seg, men synes han gjør lite ut av seg på scena. Kirsti er ufattelig flink til å synge. Sist var det en fantastisk vokal prestasjon, men gjør hun for mye ut av seg?Fatter ikke hva Vegard gjør der fremdeles... :sovne: Joda, han kan synge og slikt, men han er jo død på scena. Virker som om han har glassøyne...

I tillegg er jo dommerne skikkelig tamme, kjedelige og til tider dævhørt... :fnise:

Følger svensk idol også og DA an vi begynne å snakke om talent, og det skaper underholdning :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen som kan ta telefonene fra alle fjortisjenter!! Jeg tippet(håpet) at Kirsti og Jenny skulle stå i finalen jeg, men der tok jeg feil gitt. Mulig det er musikksmaken min det er noe feil med altså, ikke vet jeg :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Hvorfor i alle dager er Henrik og Vegard der enda? :daane: Katastrofe at både Fredrik og Kirsti røyk ut før de to. Hjelpes meg!

Kunne ønske at dommerene bestemte hvem som måtte dra. Det er jo tydelig at de som stemmer er en gjeng med fjortiser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at Isak vinner selv om han suger.Det er jo sånn i Idol at det ikke nødvendigvis er den som har mest talent som vinner,men heller den som alle(les:fjortisene) liker.

Ingen av de andre fortjener å vinne heller egentlig syns jeg.Ganske kjedelige alle sammen :sovne: Syns heller ikke at "favoritten" Jenny er noe flink heller.Stiv og kjedelig på scenen og lite imponerende stemme..

Men se det ferdig det må jeg jo :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maria_Marihøne

Jeg trodde kanskje at Isal og Jenny ville stå i finalen, men Isak har vært i bunnen flere ganger nå, har han ikke?

Håper Jdenny vinner hvert fall. Hvis Henrik eller Vegard vinner så dauer jeg :kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig det var riktig at Kirsti røk ut nå. Hun har en bra stemme og hadde nok kommet langt i en ren sangkonkurranse, men jeg synes hun er for anonym på scenen. Og kanskje ikke et "Idol"? Da synes jeg de andre som er igjen passer mer. Henrik synger ikke så bra, så jeg håper han ryker neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...