Gå til innhold

Holde barn hemmelig for besteforeldre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min samboer konfirmerte aldri seg fordi han ikke orket familemaset med en slik greie, med diverste slektning, steforeldre osv. Vi har ingen planer om å døpe barnet så jeg tror ikke det blir noe problem. Samfunnet har utviklet seg og jeg tipper om 100 år så er det ingen som driver med sånt.

Sitat samboer: Når er det liksom de kjerringen på forumet vil jeg skulle si ifra. Skal jeg ringe mine foreldre hver gange jeg ligger med samboer i tilfelle hun blir gravid. En overraskelse vil det alltid bli uansett hvor langt det er kommet.

Herregud. Vi mener ikke han skal ringe hver gang dere har sex. Det er ikke det, men når dere faktisk har en baby nå som de ikke vet om, ja da er det bare helt hårreisende at han ikke gidder å ringe. Synes nesten din samboer burde søke hjelp. Dette er tydeligvis noe han tar lett på. Helt utrolig.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min samboer konfirmerte aldri seg fordi han ikke orket familemaset med en slik greie, med diverste slektning, steforeldre osv. Vi har ingen planer om å døpe barnet så jeg tror ikke det blir noe problem. Samfunnet har utviklet seg og jeg tipper om 100 år så er det ingen som driver med sånt.

Nå er det strengt tatt ikke dere som foreldre som bestemmer om ungen skal konfirmeres eller ikke. Det er det ungen selv som avgjør. Hva vet du om at h*n ikke konfirmeres når den tid kommer? Kjenner flere familier som overhodet ikke er kristne, men hvor tenåringen selv har kommet og sagt at de f.eks vil bli døpt. Så at det ikke blir konfirmasjon vet du ikke i dag.

Off topic, sorry! :sjenert:

• Liker 3
Skrevet

Sitat samboer: Når er det liksom de kjerringen på forumet vil jeg skulle si ifra. Skal jeg ringe mine foreldre hver gange jeg ligger med samboer i tilfelle hun blir gravid. En overraskelse vil det alltid bli uansett hvor langt det er kommet.

Okey, vi har skjønt at samboeren din er sært/ feig. Men hva med deg? Hvorfor forsvarer du han egentlig? Synes du dette er greit?

• Liker 3
Skrevet

Okey, vi har skjønt at samboeren din er sært/ feig. Men hva med deg? Hvorfor forsvarer du han egentlig? Synes du dette er greit?

Hun må jo synes dette er greit siden hun ikke har gjort noe med saken. Bare latt han holde noe så stort hemmelig.

• Liker 1
Skrevet

Si meg, er samboeren din tilbakestående?

For det der argumentet hans var noe av det dummeste jeg har lest.

• Liker 13
Skrevet (endret)

slettet

Endret av soffapute
Skrevet

Jeg synes din samboers argumenter er syltynne. Vet hans foreldre i det hele tatt at dere er samboere?

kan man luer på.

Jeg hadde lukta såpass uggler i mosen at jeg hadde lurt på om noen i hans familie i det hele tatt visste om meg, og eventuelt om han har en familie fra før som ikke aner noe/skal få vite.

Siden dette er U -normalt, med STOR u.

Skammer han seg over deg og ungen???

Eller har han evnt et psykiskt problem?

Dette er bare feil.

• Liker 1
Skrevet

1) han VET at du syntes planen hans virker...ehhhh, litt spesiell??

2) kan du be mannen din slutte og kalle oss kjærringer, Du som hans SAMBO & MOR til hans barn. søker råd og evt støtte til og ta opp en problemstilling du selv skriver er litt på jordet.. LITT RESPEKT for at folk gidder svare deg hadde ikke gjort noe.

3) jeg har ikke verdens tetteste forhold til deler av familien min selv. MEN og aktivt gå inn for at folk/gamle venner/søsken/foreldre ikke skal finne ut at jeg venter barn og i deres tilfelle har fått barn er bare sykt!

4)hvordan rollemodeller ønsker DERE og være for deres barn? om dere vidrebringer den holdningen(spesielt din mann har) og du godtar, hvordan tror du barnet deres vil forholde seg til dere om en del år? hva ønsker dere??

5) det er ingen plikt og ha kontakt med familien, for noen er venner tykkere en blod.. MEN mannen din virker meget spesiell, og det kan nesten virke som (uten at jeg er lege) at han har en eller annen form for dysfunksjonalitet når det gjelder sosial intelligens! Han fungerer på jobb, men det er det!!

6) har dere venner? er dere sosiale? eller er det bare dere 2(3)?

7) HVA VIL DU med dette innlegget?? det virker som du forsvarer mannen din i alle kritiske sprm vi har har stilt rundt en MEGET spesiell adferd..

Siden du nå har gått over til og sitere han, sikker fordi det er dEG&HAN mot resten av verden???

Så kan jo han svare oss da??

eller bare glem det, det skinner greit igjennom at du er noe av samme ulla selv!!

• Liker 7
Skrevet

Hun må jo synes dette er greit siden hun ikke har gjort noe med saken. Bare latt han holde noe så stort hemmelig.

Hun skriver i første innlegg at hun er bekymret for foreldrenes reaksjon når de skal komme på overraskelsesbesøk, så hun er vel litt i tvil?

Skrevet

Nei, han anser seg som en som har svært liten kontakt med sine foreldre enn hva som er vanlig.

Svært liten kontakt, eller han later som de er døde/ omvendt...?

TS, har du hørt om bigami?

• Liker 1
Skrevet

Dere hjelper jo ikke på familieforholdene, og på den måten nekter jo barnet deres å ha ordentlig kontakt med besteforeldrene sine også, da...

• Liker 1
Skrevet

Jeeeses han virker jo helt retarded! Fatter ikke hva det er han tenker med? :klo:

Du kan forresten si til gubben din at han er skikkelig feig og burde få seg noen baller. La søstrene fortelle nyheten? Lavmål.

Skjønner ikke at du kan forsvare han og mene det han gjør er helt okey. Neida det er ikke så viktig at de ikke vet de er besteforeldre liksom. Bare la de få vite det via søstrene hans og litt bygesladder. At det går ann.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å fortelle at man har sex er noe helt annet enn å fortelle at sin kjære er gravid. Litt merkelig sammenligning, synes jeg.

Når jeg synes du skulle sagt ifra? Enten når dere fikk positiv test, eller når det hadde gått 3 mnd. Ihvertfall før dere fortalte det til andre venner og bekjente.

Endret av Jade
  • Liker 1
Skrevet (endret)
På 28.8.2011 den 22.13, Jade skrev:

slettet

Endret av soffapute
  • Liker 2
Skrevet

Hva noen damer på et forum sier bør jo ikke vær intressangt for TS sin mann. Det er erkjennelsen av at nå har han brakt et annet menneske inn i verden som er poenget, og at hans følelsesliv er såpass abnormt at han ikke følte for å si dette til sin egen mor...

Si meg TS, hva er det han skjuler for DEG..

Det kan være mye, når han syns det er normalt å skjule sånt som dette her.

Noemale mennesker som var blitt kuttet ut av familien sin og hadde brutt kontakten ville synes det værste var sånne ting som når de fikk et barn og ikke kunne fortelle dem. De ville ha det vondt med seg selv og forsøke å komme til en løsning på personlige, dyptgripendes følelser.

Å ikke ha noe behov for å si til sit kjødelige opphav at man har fått barn selv er enten resultat av direkte hat, og la være å si noe som hevn, - eller at man aldri har møtt foreldrene i livet og derfor forholder seg til andre som har oppdratt en...

Mannen til TS virker ikke normal overhode.

Det mest sentrale i et menneskes liv har skjedd og han reagerer svært avvikende, eller han lyver til TS og/eller sin (andre) familie om hvordan livet hans ser ut.

Eller han har behov av å straffe foreldrene av en eller annen grunn.

Han høres uansett ikke riktig ut, og kunne trengt psykolog tror jeg.

• Liker 7
Skrevet

Du kan forresten si til gubben din at han er skikkelig feig og burde få seg noen baller. La søstrene fortelle nyheten? Lavmål.

Eller få seg en legetime... :sjenert:

Skrevet

Å fortelle at man har sex er noe helt annet enn å fortelle at sin kjære er gravid. Litt merkelig sammenligning, synes jeg.

Når jeg synes du skulle sagt ifra? Enten når dere fikk positiv test, eller når det hadde gått 3 mnd. Ihvertfall før dere fortalte det til andre venner og bekjente.

Det var iallfall det gjorde med mine foreldre og mine venner. (når jeg hadde fått positiv test). Så det ville vært mitt førstevalg hvis jeg skulle bestemme. Men jeg kan ikke bestemme over han.

Det er typisk han å komme med en kommentar som det sitatet. Han setter ting litt på spissen for å irritere og være "morsom"

Skrevet

Det var iallfall det gjorde med mine foreldre og mine venner. (når jeg hadde fått positiv test). Så det ville vært mitt førstevalg hvis jeg skulle bestemme. Men jeg kan ikke bestemme over han.

Det er typisk han å komme med en kommentar som det sitatet. Han setter ting litt på spissen for å irritere og være "morsom"

Jeg tror samboeren din blander sammen det å være morsom og det å være tilbakestående.

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 28.8.2011 den 22.26, Jannu skrev:

slettet

Endret av soffapute

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...