Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Heier på at spira sitter ceciliejea :duskedame:

lurer på det samme som angiie :jepp:

håper alle blir :gravid: iløpet av høsten :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vi prates litt senere :) skal nemlig bli dagmamma for ei på fire år , så skal prate med foreldrene ! :)

koseli :D lykke til :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Jaa, håper spira sitter nå! Føler vi fortjener det etter 1 og et halvt år! Tålmodigheten min er lik null :P

Tiden går så utrolig sakte mellom el og tr! Håper det klaffer for dere :)

Skjønner veldig godt din korte tålmodighet!! Er i sammebåt. Snart 1 1/2. År uten noe resultat. Er lei av å høre at det går så fint med alle andre, og ingenting skjer med meg!!

Har fått somla meg til legen jeg da.. Endeli. Så er igang med noe. Hva med deg?? Tenkt på utredning snart? Håper jo du er så heldig og slipper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes dere begge har ein enorm tålmodighet. håper d klaffer for dere snart, d fortjene dere virkelig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Toooolsen

synes dere begge har ein enorm tålmodighet. håper d klaffer for dere snart, d fortjene dere virkelig :klemmer:

Takk for det :klemmer: er godt med litt online støtte. I dagliglivet får man råd fra andre som har barn!!! Ellers så er det en haug som ikke vet noen ting om hva man bærer på..

Hva med dere.. Er dette noe dere deler med mange?? Venner, familie, kollegaer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg her.

Velkommen hit Drizzt :klemmer::)

Hvor gammel er du? :)

Da er jeg endelig tilbake fra vakt, og klar for kveldsmat:D Kjekt med så mye aktivitet her :D Er misunnelig på dere som venter på TR kjenner jeg:P Er liksom så spennende i perioden rundt EL og etter:) Vil at TR skal forsvinne med meg nååå!! vil ha :sengekos: å lage baby!:P:sjenert:

Har dere hatt en fin dag ? :D :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :klemmer: er godt med litt online støtte. I dagliglivet får man råd fra andre som har barn!!! Ellers så er det en haug som ikke vet noen ting om hva man bærer på..

Hva med dere.. Er dette noe dere deler med mange?? Venner, familie, kollegaer??

Krysser virkelig fingrene for dere:)

Vi har ikke fortalt det til så mange. Familien vet at vi har planer om baby, men de vet ikke noe mer enn det:) De spørr ikke noe helder. Og det er igrunn greit:) ellers vet min beste venninne det, og bestekompisen til forloveden:) Hva med deg/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :klemmer: er godt med litt online støtte. I dagliglivet får man råd fra andre som har barn!!! Ellers så er det en haug som ikke vet noen ting om hva man bærer på..

Hva med dere.. Er dette noe dere deler med mange?? Venner, familie, kollegaer??

Skjønner deg veldig godt ;/ Nei, jeg har bare fortalt det til mamma og bestevenninna mi ! Ingen andre som vet det, snakker om det noen ganger til ei som akkurat har født ei nydelig jente da:) Da får jeg liksom litt råd og veiledning. skulle jeg fortalt det til alle er jeg redd dem sier : Du har jo ikke råd, du er jo så ung osv. Jeg merker selv på kroppen min når jeg er klar :sjenert:

Skal nok vente med å gå ut med det før jeg ca er tre måneder på vei tenker jeg, Vi krysser fingerne for alle oss her inne :klemmer: Fikk mye mer motivasjon etter jeg meldte meg inn her :gjeiper: UTROLIG hyggelige jenter her inne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Jeg har sagt det til et par venninner. Har heldigvis ei som er super god støtte, og kjempe positiv om at dette ska gå bra. Vi bestemte oss for å slutte med pilla samtidig. Ungen hennes er nå 6 mnd.. Men men..

Ellers har jeg sagt det til mine to søstre. Kjenner jeg verker litt etter å si noe til mamma, men klarer ikke bestemme meg. Hva syns dere??

Jeg aner ikke hva samboer har sagt, men ikke så mye tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å holde det for oss selv til spira sitter ihvertfall. :) Synes derfor det er veeldig godt å ha KG og dere fantastiske jenter å lufte alt til! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter i nattkjolen nå og koser meg med kattene ^^ hehe :catmilk:

Samboeren min la seg tidlig idag, så ble ikke noe :sengekos: på meg idag :P men passe på at det ikke blir så mas heller :)

Hva med dere ? dere bedriver kvelden med ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til et par venninner. Har heldigvis ei som er super god støtte, og kjempe positiv om at dette ska gå bra. Vi bestemte oss for å slutte med pilla samtidig. Ungen hennes er nå 6 mnd.. Men men..

Ellers har jeg sagt det til mine to søstre. Kjenner jeg verker litt etter å si noe til mamma, men klarer ikke bestemme meg. Hva syns dere??

Jeg aner ikke hva samboer har sagt, men ikke så mye tror jeg..

Jeg synest det var utrolig godt å få fortelle det til mamma:) Har alltid hatt det forholdet der jeg kan fortelle alt til henne, så blei derfor veldig vanskelig å holde det hemmelig ovenfor henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i nattkjolen nå og koser meg med kattene ^^ hehe :catmilk:

Samboeren min la seg tidlig idag, så ble ikke noe :sengekos: på meg idag :P men passe på at det ikke blir så mas heller :)

Hva med dere ? dere bedriver kvelden med ? =)

ååh, jeg savner sånn å ha katt.. :sukk: Har katt, men han bor hjemme hos foreldrene mine. Savner virkelig tryggheten å kosen med en katt i fanget:)

Jeg skal finne køya nå tenkte jeg :natti: Opp tidlig i morgen på tidligvakt:) Ha en goood natt dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mahareth

Jeg har ikke sagt det til noen andre enn bestevenninna mi, og til hele KG da :lol:

Åh, i dag våknet jeg og målte temperaturen. Da fikk jeg se at jeg var 2 dager lenger ut i syklusen enn jeg trodde, og ventet tr på søndag og ikke tirsdag. Klarte ikke å la være å teste,og den var jo negativ... :trist: Håper jeg bare var for tidlig ute med å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go måren KG jenter :D :velkommen: til dere nye:D

vi har ikke sakt t noen at vi prøver, eneste e svigerinna mi så vet d halvveis, å vi vet at di halvveis prøver. :)

kommer nok ikke til å si d t noen før vi er 3mnd:) sikraste d, så sant di iche ser d på mg. de venter i spenning hele familien min :jepp:

Mahareth: d kan forsatt være for tidli å teste, er jo 3 dager t IKM, så spennende dette :popcorn:

jeg har en katt her heime, å en sjå mor å far. den katten blir 17 år gammel :rodmer: verdens fineste :jepp:

idag tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ny Playstation 3 til min mann, har snart 5 års jubileum :rodmer: åsså klikka hans i går, å vil overraske han :D

planer for dagen og helgen dere da damer?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg er 30 og vi prøver for vårt første barn :sjenert: Begynte i juni og prøver fram til vi får det til :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Jeg er 30 og vi prøver for vårt første barn :sjenert: Begynte i juni og prøver fram til vi får det til :sjenert:

Hei og :velkommen: kjekt du vil være me å skravle me osse:D jeg er 21, og maen e 28=) hvor i lande bor dere?=)

vi holder på me første PP1 EL i dag :hoppe:

tar dere noe EL tester, elle telle dager, elle tar d som d kommer?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...