Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Lunem: forstår hvordan d føles, jeg har vert vekke fra jobb siden tirsdag på :tannverk: og eg kan che venta t mandag komme så eg kan få jort någe :jepp:

fekk veldi lyst på potetskruer nå:P fekk hørre i går, at d e bedre å drikke cola enn Pepsi max når du er gravid.. syntes d hørtes veldi rart ut :sjenert: mn beste e vel å kutta d helt ut.. blir en hard kamp..

ei vennina av meg ska ha ei jenta t :rodmer: eg hadde rett, eg trodde d blei ei jenta :fnise: kanon kos^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant! Potetskruer ja, ååh det fikk jeg lyst på! Ligger rett ut på soffaen og ser sex and the city nå! Har samleboksen, så har starta på nytt :fnise: Rett pg slett den beste serien som finnes! :jepp:

Gjør du idag lunem? :)

potetskruer rock the world <3 hehe:D ELSKER sex and the city! Så på vg eller dagbladet at sex and the city 3 er bekreftet! Det bliiir en film til! :D

I dag er det ikke så mye annet enn jobb som står på lista:) men skal nok få slappa godt av i kveld når jeg er hjemme igjen og kose meg med noen nye episoder av pretty little liars <3 Herregud, jeg anbefaler virkelig den serien! :) Er kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunem: forstår hvordan d føles, jeg har vert vekke fra jobb siden tirsdag på :tannverk: og eg kan che venta t mandag komme så eg kan få jort någe :jepp:

fekk veldi lyst på potetskruer nå:P fekk hørre i går, at d e bedre å drikke cola enn Pepsi max når du er gravid.. syntes d hørtes veldi rart ut :sjenert: mn beste e vel å kutta d helt ut.. blir en hard kamp..

ei vennina av meg ska ha ei jenta t :rodmer: eg hadde rett, eg trodde d blei ei jenta :fnise: kanon kos^^,

Så koselig med ei jente :D <3

Heheh, blir vek ikke så lett å bytte helt om fra pepsi max til cola! Jeg ELSKER bonaqua med sitron og kullsyre.. Hadde ikke blitt særlig lett om jeg måtte skifte til farris med sitron i stedet. Blir jo ikke like godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

potetskruer rock the world <3 hehe:D ELSKER sex and the city! Så på vg eller dagbladet at sex and the city 3 er bekreftet! Det bliiir en film til! :D

I dag er det ikke så mye annet enn jobb som står på lista:) men skal nok få slappa godt av i kveld når jeg er hjemme igjen og kose meg med noen nye episoder av pretty little liars <3 Herregud, jeg anbefaler virkelig den serien! :) Er kjempespennende!

Den serien har jeg faktisk ikke sett. :) Må sjekkes ut!

Ooooh, en film til! Herlig! :D

Har kommet meg til sesong 3 på 4 dager nå. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal prøve mg på bonaqua, kan ver d hjelpe på "overgasngen" :D for d kan du vel drikke uanz? jeg er et vanedyr, så trenger virkeli et elle aent istedenfor:P

her :regn: d som pokker, skikkeli film vær vertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne og tok en del blodprøver. Og måtte inn en ekstra gang og ta fler fordi det var avvik på stoffskifte prøven. Så sitter her å håper at jeg har lavt stoffskifte. Litt rart å ønske seg en sykdom, men det ville forklart litt. Har lest at det kan bli vanskeligere å bli gravid med ubehandlet stoffskifte problemer.

Syns alikavel at vi skal få testa svømmerene også. Kan jo hende de er litt trege, eller værre..

Hva er grunnen til at du fikk metformin (aner ikke hva det er jeg)??

Blir en lettelse når du har en forklaring ja! For en trøst til deg, så hadde venninna mi lavt stoffskifte, hun har en nydelig unge nå :) Så det går. Heldigvis finnes det medisin for å behandle det.

Jeg fikk det etter å ha tatt en del blodprøver. Det blir gitt når du har pco, men min lege nevnte ikke poc til meg. Jeg har ingen symptomer på det... Men skal teste meg når jeg kommer tilbake til Norge, men håper testen er positiv om 3 dager ;) neervøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hjemme fra jobb idag jeg.. Er kjempekvalm og har skikkelige murringer i livmora!

Så jeg er mildt sagt forvirra nå! :bond: Hatt to dager med spotting, kun brunt.. Bortsett fra liitt blod i går (mindre enn en halv teskje). Og ingenting til nå idag. Hva skjer'a? :blink:

Aldri hatt sånt før jeg. IKM var forrige fredag, negativ test på mandag.. Tørr ikke teste igjen før det ihvertfall har gått en uke, vil vente lengst mulig med å sitte med en negativ test i hånda igjen.. :sukk:

Hvaaa skal dere idag? Noe fart andre steder i landet? :)

Vi får håpe det er spiren som tuller med deg :)

Jeg har aldri opplevd noe sånt før, men skjønner det er frustrerende! Men vi håpe det kommer noe godt ut av det :popcorn:

I dag skal jeg på shooopping og ha en kosekveld med min kjære ;) Må nytte på når han har tid, mannen heele tiden jobber!

-

Jeg har såå lyst til å ta en test i morgen, blir gal snart. I går begynte jeg å få ømme brystvorter, har det i dag også. Ryggen min gjør utrolig vondt og jeg er kvalm i rykk og napp! Det er 3 dager til tr, men hvis jeg tester nå er jeg redd den er negativ... Blir så skuffa, atter en gang.. Men samtidig har jeg aldri hatt så mange symptomer før, ihvertfall ikke ømme brystvorter!

Endret av ceciliejea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Blir en lettelse når du har en forklaring ja! For en trøst til deg, så hadde venninna mi lavt stoffskifte, hun har en nydelig unge nå :) Så det går. Heldigvis finnes det medisin for å behandle det.

Jeg fikk det etter å ha tatt en del blodprøver. Det blir gitt når du har pco, men min lege nevnte ikke poc til meg. Jeg har ingen symptomer på det... Men skal teste meg når jeg kommer tilbake til Norge, men håper testen er positiv om 3 dager ;) neervøs!!

Ååå, så bra. Håper virkelig det er det som feiler oss:) syns det er min tur nå.

Spennende med testing da:) krysser fingra for at detgår bra.

Vi har begge fortjent et lite, snørrete, siklende, nydelig nurk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen :)

Er noen dager siden jeg var her sist, så velkommen til de nye :)

Tenkte jeg bare skulle fortelle om ståa her hos oss. Som jeg har skrevet tidligere så har vi prøvd en god stund nå.

På tirsdag fikk jeg tante rød på besøk. Blir alltid like skuffa. Men uansett, jeg blødde litt på tirsdag, normalt på onsdag. Torsdag var det litt spotting og fredag var det ingenting. Ser ut til at blødningene er over for denne gangen. Denne gangen hadde jeg ikke engang noen symptomer, verken ømme bryster eller menssmerter. På en måte er det jo litt ålreit også, hehe

Det vil si at vi går inn i en ny prøveperiode:)

Tenkte jeg skulle ta noen eggløsningstester til uka. Hvilken dag bør jeg starte med? Allerede mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, så bra. Håper virkelig det er det som feiler oss:) syns det er min tur nå.

Spennende med testing da:) krysser fingra for at detgår bra.

Vi har begge fortjent et lite, snørrete, siklende, nydelig nurk :rodmer:

ja, krysser fingrene for det :) Mannen syns jeg tester alt for mye, så jeg får ikke teste før mensdagen! Har ingen tester hjemme heller, så blir vanskelig å snike meg til å ta en, siden det er han som må kjøpe! åhåå. Leenge å vente! :P

mhhhm :rodmer:

Endret av ceciliejea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

ja, krysser fingrene for det :) Mannen syns jeg tester alt for mye så han sa at han ikke skal kjøpe test til meg før mensdagen, åhåå. Leenge å vente! :P

mhhhm :rodmer:

Ja, det går mye penger i testing. Har slutta å teste meg jeg. Ble så lei av negativ, så har bestemt meg for å ikke teste igjen før mensen er forsinka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Hallo igjen :)

Er noen dager siden jeg var her sist, så velkommen til de nye :)

Tenkte jeg bare skulle fortelle om ståa her hos oss. Som jeg har skrevet tidligere så har vi prøvd en god stund nå.

På tirsdag fikk jeg tante rød på besøk. Blir alltid like skuffa. Men uansett, jeg blødde litt på tirsdag, normalt på onsdag. Torsdag var det litt spotting og fredag var det ingenting. Ser ut til at blødningene er over for denne gangen. Denne gangen hadde jeg ikke engang noen symptomer, verken ømme bryster eller menssmerter. På en måte er det jo litt ålreit også, hehe

Det vil si at vi går inn i en ny prøveperiode:)

Tenkte jeg skulle ta noen eggløsningstester til uka. Hvilken dag bør jeg starte med? Allerede mandag?

Syns å ha lest en plass at du bør begynne å teste ca 5 dager før forventet EL. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns å ha lest en plass at du bør begynne å teste ca 5 dager før forventet EL. Lykke til :)

Det er det som er vanskelig vettu, jeg har ikke stabile sykluser. De varierer veldig. Så aner ikke om jeg har eggløsning i det hele tatt. Jeg pleier som regel ikke å symptomer heller. Det er også en grunn for at jeg velger å bruke eggløsningstester, bare for å sjekke om jeg har eggløsning i det hele tatt.

Når jeg var på sjekk på sykehuset og tok innvendig ultralyd, så kunne de se eggposer, men kunne ikke fortelle noe mer om det.

Blir spennende å se hva de sier når vi skal på kontroll etter hvert. Jeg er jo ferdig med de tre mnd jeg skulle gå på legemiddelet Provera:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det går mye penger i testing. Har slutta å teste meg jeg. Ble så lei av negativ, så har bestemt meg for å ikke teste igjen før mensen er forsinka!

Her koste en test 1 dollar, så blir ikke sååå dyrt. Men er vel mer at jeg blir så lei og sur når det blir negativ. Skal prøve å holde meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen :)

Er noen dager siden jeg var her sist, så velkommen til de nye :)

Tenkte jeg bare skulle fortelle om ståa her hos oss. Som jeg har skrevet tidligere så har vi prøvd en god stund nå.

På tirsdag fikk jeg tante rød på besøk. Blir alltid like skuffa. Men uansett, jeg blødde litt på tirsdag, normalt på onsdag. Torsdag var det litt spotting og fredag var det ingenting. Ser ut til at blødningene er over for denne gangen. Denne gangen hadde jeg ikke engang noen symptomer, verken ømme bryster eller menssmerter. På en måte er det jo litt ålreit også, hehe

Det vil si at vi går inn i en ny prøveperiode:)

Tenkte jeg skulle ta noen eggløsningstester til uka. Hvilken dag bør jeg starte med? Allerede mandag?

Bruker mensen din og være slik til vanlig? Kanskje du skal ta en test for å være sikker?:) Har lest flere plasser at mensen kan komme til vanlig tid hos enkelte selv om det er noe på gang, men at den da ofte er unormal og varer over en kortere periode.

Vil jo ikke oppfordre til forhåpninger siden dere har prøvd en god stund, men jeg kom bare til å tenke på det når jeg las innlegget ditt:)

Håper det ordner seg for dere snart :klemmer: Lykke til med denne PP :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg skal prøve mg på bonaqua, kan ver d hjelpe på "overgasngen" :D for d kan du vel drikke uanz? jeg er et vanedyr, så trenger virkeli et elle aent istedenfor:P

her :regn: d som pokker, skikkeli film vær vertfall :jepp:

Troor ikke bonaqua har noe og si nei :D Iskald bonaqua <3 Den uten kullsyre er ikke like god synest jeg. Mye friskere med kullsyre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på do istad, og der venta en fin gave!! brunt utflod, ååhh.. jeg blir så glad :( unnskyld for detaljene, men blir så oppgitt! Bruker aldri å få det, hvorfor nå som jeg var såå sikker på at jeg var gravid? Når blir det min tur? :( deprimerende! Da får vi satse på neste pp ;)

Lykke til alle sammen, håper det klaffer for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på do istad, og der venta en fin gave!! brunt utflod, ååhh.. jeg blir så glad :( unnskyld for detaljene, men blir så oppgitt! Bruker aldri å få det, hvorfor nå som jeg var såå sikker på at jeg var gravid? Når blir det min tur? :( deprimerende! Da får vi satse på neste pp ;)

Lykke til alle sammen, håper det klaffer for dere :)

Håpet er ikke ute før det virkelig blir TR! :) når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet er ikke ute før det virkelig blir TR! :) når er ikm?

Hehe, ikke sett griller i hode på meg :P Men hva kan det være, hvis det ikke er tr? Er det ikke forsent for festeblødning? Ikm er på tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Det er det som er vanskelig vettu, jeg har ikke stabile sykluser. De varierer veldig. Så aner ikke om jeg har eggløsning i det hele tatt. Jeg pleier som regel ikke å symptomer heller. Det er også en grunn for at jeg velger å bruke eggløsningstester, bare for å sjekke om jeg har eggløsning i det hele tatt.

Når jeg var på sjekk på sykehuset og tok innvendig ultralyd, så kunne de se eggposer, men kunne ikke fortelle noe mer om det.

Blir spennende å se hva de sier når vi skal på kontroll etter hvert. Jeg er jo ferdig med de tre mnd jeg skulle gå på legemiddelet Provera:)

Hvis det er muligheter for at EL kan komme så raskt etter mens så begynn til mandag så lenge du har nok tester :) eller vent noen dager ekstra. Om du ikke får utslag denne pp så begynn tidligere neste :) hvor lenge har dere vært prøvere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...