Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Har tatt maange tester iløpet av den siste mnd ja! :fnise: Den siste tok jeg på mandag og den var også blendahvit. :sukk: Så mest sannsynlig er det nok bare TR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og God formiddag ! :)

Jeg har vondt i eggstokk og fryktelig kvalm idag. Får ikke i meg mat eller noe, så sitter og koser meg med eple juice (;

Angiie : Håper virkelig IKM holder seg laaaangt unna nå ;) Krysser fingerne for deg :)

Singing Cow : Håper denne tanna di blir bedre altsåå... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i eggstokk og fryktelig kvalm idag. Får ikke i meg mat eller noe, så sitter og koser meg med eple juice (;

Er det EL som herjer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angiie: håper TR kommer skikkeli i gang då, slik at neste PP kan starte :jepp:

EL, er d vanli me ømme bryster? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig vanlig med ømme bryst under EL ja. :) Jeg har også det.

Jaa, om den først skal komme så kan den komme skikkelig synes jeg! Da er det ihvertfall ingen tvil om hva som skjer! Istedet for å holde på å lure meg sånn her.. :glare:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får først vente og se om det kommer blod, har jo ikke merka noe mer enda enn det i går.. Så håper hun holder seg borte! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er helt normalt med vonde bryster, murringer i magen og lignende:) vet om noen som til og med har små blødninger under EL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å vite me symptomene:D che allti lige lett når d e nye greier :sjenert:

kjenne eg e litt utolmodi t IKM.. sko gjerna hatt den her og nå :jepp: noen andre som nerme seg testing? klare che allti å henge me på hvor langt dere er komt, begynner å bli en go gjeng :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner godt du er utolmodig! :klemmer: Gleder meg til å høre hvordan det går!:D

kjenner jeg ser frem til en fridag nå. følest som jeg har jobbet i ett! har heldigvis tidligvakt i morgen og senvakt på lørdag, så da får jeg litt tid å slappe av på:) Fri på søndag!:D

Hvilke tester kjøper dere? Jeg brukte så mange tester fra apoteket forige PP, at jeg blakka meg nesten :P billige-tester.no fra nå av<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å vite me symptomene:D che allti lige lett når d e nye greier :sjenert:

kjenne eg e litt utolmodi t IKM.. sko gjerna hatt den her og nå :jepp: noen andre som nerme seg testing? klare che allti å henge me på hvor langt dere er komt, begynner å bli en go gjeng :jepp:

Hvor lang tid etter eggløsning kan man teste ? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lang tid etter eggløsning kan man teste ? :sjenert:

to uker etter eggløsning er anbefalt :) noen dager etter IKM skal vel HCG nivået ha steget en del om det er noe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke tester kjøper dere? Jeg brukte så mange tester fra apoteket forige PP, at jeg blakka meg nesten :P billige-tester.no fra nå av<3

Jeg bestillte 10 tester fra billigtester til 185kr eller noe, men fikk 20 i posten.. Så har svidd av en del tester iløpet av juli ja! Føler jeg har blitt litt testoman.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte 10 tester fra billigtester, har ein fra clearblue me uke indikator, åsså har eg babycompen, den oppdage etter noen dager om jeg er gravid:P har ikke prøvd en ennå, når IKM er så er maen offshore :sjenert: litt kjedelig..

deili me fridag da Lunem :D

kommer litt an på testen, mn tror du kan teste fra 3 dager før IKM, alt etter test som sakt.. mn dersom d e negativ test da, så er ikke d et endeli svar, for d e forsatt litt tidli tror jeg. er ikke helt inni d selv så rett meg dn som kan :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

to uker etter eggløsning er anbefalt :) noen dager etter IKM skal vel HCG nivået ha steget en del om det er noe:)

Okey ^^ Takk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, så spennende at babycompen kan oppdage det da!:) hvordan leser den hcg? bruker du urinprøve eller spyttprøve?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meine å huske at tempen stiger, eller noe sånt :fnise: som sakt jeg har ikke testen dn ut på den fronten enda, mn d e spytt ja, måler under tunga:)

så viser den befruktningsdag, om d er jente eller gutt (klype salt) og termin:) spennende:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må invistere i en sånn om det tar tid før spiren sitter :D Om ikke til senere bruk <3 Vil ho ha flere enn en:D <3

Men dere får kose dere så mye videre i dag, jenter :hjerte::klemmer: Nå må jeg fyke!:):smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...