Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Hehe :D Det er absolutt ikke noe farlig.. Den er bare litt mer bøyd enn de andre. Er helt normalt og mange kvinner som har det. Den retter seg oftes opp når fostret utvikler seg :)

Men de kan oftes bruke litt tid de med det, men det varierer fra person til person så jeg håper ikke jeg trenger det :) hehe

Jeg er 22 fra Hønefoss :) Samboeren er 24 ;) Eneste negative er at jeg ikke er i full jobb enda :( Men håper det ordner seg etterhvert. Tusen takk for det !! :) Blir koselig å holde hverandre oppdatert her :D

Ja, jeg lå med bena opp etter veggen i går :P har skikkelig smerter og murringer i eggstokken nå :P Så idag skal jeg slappe av på en cafe med ei venninne, sånn at det skal få gjøre jobben sin :) hehe..

da er du et år eldre enn meg, jeg er 21 og maen 28:)jeg er forsatt lærling så her er ikke jeg heller i full jobb sånn sett... mn d ordne seg:)

jeg har også låge me bena til værs de siste dagene, maen bare ler av meg :fnise: håper dere ikke må prøve så altfor lenge, håper d klaffer for oss alle fort slik at alle kan gå me :gravid: nå på vinteren.. kos dg masse på cafe:) hørtes kos ut^^,

Huff, sliter du med tannverk?? Det er så voondt!

Jeg er ogsåå pepsimaxoholiker!! Har kjempedilla! :sprettoy:

Er i full gang med å bake knekkebrød jeg nå. Av den sunne typen :fnise: Føler det er på høy tid med noe sunt som kan konsumeres til frokost : )

Forresten, velkommen til deg helene89! : ) Koos deg på cafe idag, så skal vi heie fram svømmerne for deg! :duskedame:

ja tok vekk den eine visdomstannå igår, (opererte) så e ganske såre i munnen kan du si=P

skal si du er sunne, her går d i sunne polarbrød me ost.. holder seg ekstremt lenge:D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg vil også være med her :)

Vi har prøvd å bli gravide en stund nå (nesten ett år), men uten at en spire vil sitte. Derfor slenger jeg meg på her, og håper på at spiren sitter i løpet av høsten.

Det er så mye fine vår/sommerklær, hadde vært kjempe hyggelig og koselig å ha en liten prins eller prinsesse å dulle med neste sommer :)

Vanskelig å si når jeg er mest fruktbar, mine sykluser er sannelig ikke helt stabile. Sluttet på pilla i januar 2010. Jeg registrer symptomer og tegn til mensen. Hvis det var på vei til å stabilisere seg så skulle jeg hatt mensen til tirsdag, neste uke. Men jeg har allerede noen spottetegn i dag.

Syns kvinnekroppen er et stort mysterium. Ingen fasit på hvordan den skal fungere, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:krangle: me TR.. :kjempesinna:

eg har hørt at Ibux ikke e bra, så her går d i paracet (pga tannå) merke virkeli at dn lå nærme ei nerve, vondt i hode :murvegg:

da er :husarbeid: over for idag, skal snart opp å handle noe jeg kan spise, er ikke lett med ein munn som ikke kan gape :(

jeg lurer på ein ting.. jeg er "avhengig" av Pepsi Max, mn dette er vel ikke bra for evt spire i magen? veldi usikker på hva jeg kan og ikke kan spise av slike ting.. kan drikke mye pepsi max iløpe av en dag... :riste: noen goe forslag? :sjenert:

Tror jeg må ta meg en tur på butikken å kjøpe paracet:) Så slipper jeg å bekymre meg over det:) Litt pepsimax skal vel ikke skade:) Men en bør kanskje være litt forsiktig? Jeg drikker nesten bare bonaqua jeg:) med kullsyre og smak vel og merke:)

Ellers tror jeg det lureste er å ete så sunt og variert mat som mulig:) Men en skal jo unne seg litt kos! :popcorn::rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil også være med her :)

Vi har prøvd å bli gravide en stund nå (nesten ett år), men uten at en spire vil sitte. Derfor slenger jeg meg på her, og håper på at spiren sitter i løpet av høsten.

Det er så mye fine vår/sommerklær, hadde vært kjempe hyggelig og koselig å ha en liten prins eller prinsesse å dulle med neste sommer :)

Vanskelig å si når jeg er mest fruktbar, mine sykluser er sannelig ikke helt stabile. Sluttet på pilla i januar 2010. Jeg registrer symptomer og tegn til mensen. Hvis det var på vei til å stabilisere seg så skulle jeg hatt mensen til tirsdag, neste uke. Men jeg har allerede noen spottetegn i dag.

Syns kvinnekroppen er et stort mysterium. Ingen fasit på hvordan den skal fungere, hehe :)

Velkommen hit Daisy2011 :jepp::klemmer:

Så leit å høre at dere har holdt på så lenge. Håper det ordner seg for dere nå i høst da! :) Skal krysse fingrene for dere:) Hvor gamle er dere?:)

Hehe, er ikke lett å forstå seg på hvordan kroppen vår fungerer:P Synest det er så mye vi må ta hensyn til! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mange innlegg på rad fra meg her nå:P hehehe. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg kan sitere til flere i ett innlegg.. :) Tror jeg må få litt opplæring i KG!:P

Men hjelper det egentlig å ligge med beina oppetter veggen?:) Jeg har tviholdt på svømmerne ei stund før jeg har gått på do etter :sengekos: forge PP jeg og:P men vet ikke om det har noe å si?:) Ser utrolig teit ut da :D :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Daisy2011 :jepp::klemmer:

Så leit å høre at dere har holdt på så lenge. Håper det ordner seg for dere nå i høst da! :) Skal krysse fingrene for dere:) Hvor gamle er dere?:)

Hehe, er ikke lett å forstå seg på hvordan kroppen vår fungerer:P Synest det er så mye vi må ta hensyn til! :fnise:

Vi er 25 år begge to :) Håper det sitter snart. Flere og flere av vennene våre prøver å få barn nå, noen av de sitter det på første forsøk. Jeg er jo selvsagt veldig glad på dems veiene, men samtidig så er det litt vanskelig når vi gjerne skulle hatt en spire som vokste selv, hehe:)

Vi er begge i full jobb, også satser vi på å få kjøpt oss drømmehjemmet i løpet av høsten. Så føler selv at ting ligger til rette for at vi kan starte vår egen lille familie. Hører støtt og stadig fra familie som gjerne vil bli tanter, onkler og besteforeldre. Det gjør ikke saken noe enklere kan du si, hehe :)

Jepp, er veldig mye å ta hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tar bare å svare slik jeg=P :velkommen: til daizy2011, kjekt du vil følge osse i denne spennende tiden=) kjedeli at dere har prøvd så lenge, håper dn sitter for dere i løpet av høsten:)

Lunem: jeg vet helt ærlig ikke om d fungerer, er bare et kjerringråd, skade ikke å prøve, tror eg leste d tar 10-15min for sædcellene å komme inn til livmoren, så ligger rundt 10 min jeg da=P

Daizy2011: vi har nettopp giftet osse, og vi hører d hele tiden at d e på tide.. kjenner jeg blir irritert, vi har jo ikke prøvd lenge, er ikke ferdi me PP1 enda, mn de tenker seg ikke om.. tenk om situasjonen var lik deres, at dere prøver mn dn vil ikke sitte.. ta hadde jeg blitt mektig irritert :sinna:

hadde vert kanon kos me en liten en neste sommer :rodmer:

:duskedame: for at alle lykkes i høst :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Tror jeg tar sjansen på å slenge meg på denne tråden :sjenert:

Jeg er 24 og mannen er 30. Ingen av oss har barn fra før, men vi har mange nevøer og nieser.

Han er i full jobb, og jeg jobber 80-100 %.

Jeg sluttet på p-pillen i februar og har siden brukt en ladycomp til å holde oversikten over syklusen min. Dermed vet jeg snart alt som er å vite om syklusen min.

Vi er litt usikre på når vi faktisk går i gang med prøvingen. Denne måneden endte vi med å ta sjansen rundt EL.

Egentlig skal vi vente "litt til" før vi faktisk begynner å prøve, pga at jeg kanskje skal få en annen stilling på jobb. Ønsker å ha den fast før jeg blir gravid, i tilfelle jeg skulle bli sykemeldt under hele svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Mahareth! :) Så spennende med prøvingen:) Er greit å ha ting på plass før en setter ordentlig i gang, men synest selv at det er veldig vandkelig å vente:) Regner med dere andre synest det samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg tar sjansen på å slenge meg på denne tråden :sjenert:

Jeg er 24 og mannen er 30. Ingen av oss har barn fra før, men vi har mange nevøer og nieser.

Han er i full jobb, og jeg jobber 80-100 %.

Jeg sluttet på p-pillen i februar og har siden brukt en ladycomp til å holde oversikten over syklusen min. Dermed vet jeg snart alt som er å vite om syklusen min.

Vi er litt usikre på når vi faktisk går i gang med prøvingen. Denne måneden endte vi med å ta sjansen rundt EL.

Egentlig skal vi vente "litt til" før vi faktisk begynner å prøve, pga at jeg kanskje skal få en annen stilling på jobb. Ønsker å ha den fast før jeg blir gravid, i tilfelle jeg skulle bli sykemeldt under hele svangerskapet.

:velkommen: mahareth :vinke: jeg bruker babycomp er kanon fornøyd me dn:) ladycomp er "søsteren" til babycomp:) ja d e mye å tenke på, er et stort steg å ta:P håper dere starter prøvingen snart er deili å tenke på at vi lle kanskje snart er :gravid::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit Mahareth! :) Så spennende med prøvingen:) Er greit å ha ting på plass før en setter ordentlig i gang, men synest selv at det er veldig vandkelig å vente:) Regner med dere andre synest det samme:)

jeg er gla vi er i gang, ganske utolmodi av meg:P :fnise: leeenge til IKM :( kunne vert i mårå for min del :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er flere av oss som blir gravide i høst må vi bare følge hverandre gjennom graviditeten her på KG! :D Hadde vært morsomt det:) Har i allefall planer om å lage meg dagbok her inne når den tid kommer:)

Men nå må jeg ordne meg til seinvakta:) Ønsker dere en fortreffelig dag videre! :klemmer::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Takk for velkomsten! :)

Jeg skal ha TR (eller IKM ;) ) til tirsdag. Hadde vært fint om spiren satt allerede på første miniforsøk :rodmer:

Endret av Mahareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lunem: tror jeg oså skal lage graviditetsdagbok viss jeg blir d noen gang:D kos dg på jobb:D

mahareth: spennende :jepp: her er IKM 28.08 tror jeg:P babycomp holder kontroll for mg:sjenert:

:duskedame: for at spiren sitter :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg skal nok også bytte min dagbok med graviditetsdagbok når den tid kommer. Prøverdagbok håper jeg ikke jeg rekker å lage :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok også bytte min dagbok med graviditetsdagbok når den tid kommer. Prøverdagbok håper jeg ikke jeg rekker å lage :lol:

hehe helt enige me dg, håper jeg heller ikke "rekker" å lage prøvedagbok:) liker heller å lese i andres, å kommentere litt overalt:) blir mer "spenndende" lesing d synes jeg :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei :) Håper jeg får være med her!

Jeg har vært prøver i ca. 1 år og hadde en MA for 7 mnd siden. Håper det klaffer i høst, helst allerede denne måneden. Jeg venter IKM om 6 dager. Håper det klaffer snart!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Håper jeg får være med her!

Jeg har vært prøver i ca. 1 år og hadde en MA for 7 mnd siden. Håper det klaffer i høst, helst allerede denne måneden. Jeg venter IKM om 6 dager. Håper det klaffer snart!

Lykke til alle sammen!

:velkommen: ceciliejea..

trist me MA :klemmer: håper at d ordne seg for dere snart :jepp:

spennende me IKM :popcorn: skulle ønske IKM nærma seg her også, mn leeenge til :sjenert:

gamle e dere da? og hvor holder dere til?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja tok vekk den eine visdomstannå igår, (opererte) så e ganske såre i munnen kan du si=P

skal si du er sunne, her går d i sunne polarbrød me ost.. holder seg ekstremt lenge:D

Ååh, huff, det er vondt! :frown: Var plaga med visdomstennene mine i fjor jeg, med tilhørende hodepine.. Fjernet de to i underkjeven operativt med 1 mnds mellomrom. Absolutt ikke noe godt! Men herlig å få dem ut, ble liksom så mye lettere og i maasse bedre form. En bekymring mindre i livet! :kul:

Vil egentlig ikke kalle meg sunn da, men tenkte jeg skulle prøve å endre litt på kostholdet nå, det skal jo hjelpe på fruktbarheten det også. ;)

Nå er det mekking av middag her, så skal jeg på kino med svigerinna mi senere ikveld! :) Ha en fin dag alle sammeen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode velkomster :) Hadde det kos på cafe, men prøver å ikke drikke noe særlig med kaffe ;) hehe, takk for at dere heier :D Det er iallefall liv i eggstokken min idag, det kan jeg love dere :) Nå er det :husarbeid: på gang også ;) For info , er jeg også stemamma for ei på 2 år :) Samboeren min har henne fra før, så godt å øve seg litt på henne, og ha en samboer som har litt erfaring fra før ;)

Singingcow : Jeg er også glad i pepsi max, så lurer egentlig på det samme selv :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...