Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Sleng dere på!:) Her kan vi som er førstegangsprøvere eller de som har barn fra før lufte sine tanker rundt prøvingen:)

Endret av lunem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant ikke tråden din før jeg skreiv, så slengte inn et svar på gamletråden jeg. Men henger meg på her også! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt iorden det;) Håper det ordner seg for oss i høst da! Klarer ikke slutte å tenke på hvor deilig det må være å gå med en baby på armen når sommeren nærmer seg i 2012:D Er jo så mange nydelige babyklær om våren og sommeren!

Blir spennende å se med deg da, om testene blir positive etterhvert! :) Krysser fingrene for deg :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hive meg på her jeg og :jepp:

har vel IKM om 2 uker +- babycompen holde styr på d for meg :sjenert:

er midt i EL og har vondt i kjeften å maen klarte å få stangå på sykkelen rett i ballene stakkar :klemmer: så spør om d blir noe :sengekos::filer:

mn er jo bare i PP1 så vi får se:P blir spennende utover høsten hva som skjer her inne:D spennende å følge med :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj, uffda! hehe, får pleie han ekstra godt da :D hehehe :fnise:

Det skal ordne seg for oss! :) hvordan kom dere frem til at dere skulle prøve egentlig? en av dere som tok opp temaet eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde gått å tenkt på det lenge hver for oss, og en kveld kom vi til å snakke om det, og bestemte oss for å starte prøvinga. :)

Jeg ble veeldig rørt når han tok det opp! :rodmer:

Enn dere da? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koos! <3

Jeg har gått ganske lenge og følt meg klar egentlig.. så en kveld vi var ute og satt alene på et bord så sa han litt sjenert "jeg har begynt å få lyst på unge jeg.." :yvonne::rodmer: Jeg blei så glad!! vi snakka ikke så mye om det etter det bortsett fra den kveldn, men en kveld noen mnd senere sa han menst han satt i sofaen på stua og jeg var på kjøkkenet og ordna kveldsmat "kom og sett deg ned her litt" så spurte han om jeg ikke kunne slutte på p-pillene sånn at vi kunne begynne å prøve :D Lykkerus da, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, smeelt! Er så herlig når det er gutta som tar det opp! :hjerter: Har vært klar veldig lenge jeg også. :laugh: Har så mange venninner som har fått barn tidlig, så har blitt så veeldig babysjuk av dem!

Hvor gamle er dere forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, jeg veet! viser at de faktisk virkelig har lyst:) Jeg er blir 23 om en mnd ca og han er 25:)

Men jeg måå bare spørre jeg, Singing cow.. føler meg heelt teit nå, men.. hva er babycomp? :) er det slik en tar temperaturen med for å finne ut når en ha eggløsning og slikt eller ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj, uffda! hehe, får pleie han ekstra godt da :D hehehe :fnise:

Det skal ordne seg for oss! :) hvordan kom dere frem til at dere skulle prøve egentlig? en av dere som tok opp temaet eller?:)

hos osse va d han som begynte å snakke om d for snart 2 år siden (eg va 19) å har snakt om kor mye han gleder seg osv :rodmer:

mn jeg var forsatt lærling og ting passet ikke da, syntes d va litt tidli for meg. jeg kom på gli da bror min og ei vennina fikk to skjønne jenter å mannen min er jo heilt fantastisk flinke me unger :rodmer: så tok jeg d opp for 1-2uker siden me han igjen.. han var enig mn ikke supergla som jeg trodde han skulle bli

:fnise:

hehehe, jeg veet! viser at de faktisk virkelig har lyst:) Jeg er blir 23 om en mnd ca og han er 25:)

Men jeg måå bare spørre jeg, Singing cow.. føler meg heelt teit nå, men.. hva er babycomp? :) er det slik en tar temperaturen med for å finne ut når en ha eggløsning og slikt eller ? :)

ja personlig computer, tar temperaturen hver dag,spesielt rundt eggløsning. den har 3 stadier: grønn så kjøre me på uten "fare" for baby, gul å rød er "egløsning". er rød ca halve mnd noen dager før EL og noen dager etter EL. blinker rødt når EL forventes. den viser også "Symbol" for enten jente eller gutt. d e størst sjanse å få jente og gutt di å di dagene i syklusen.. mn har ikke store tro på d, da får vi en gutt :rodmer: dårli fortalt mn dn funker utroli bra, som prevensjon og uten holder jeg på å teste ut:P

blir spennende dette=) kor i lange holder dere til?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, uansett koselig å endelig begynne prøvingen da :D Kanskje jeg skal få tak i en slik babycom jeg og da:) hvor får man kjøpt og hva ligger prisen på?:)

Jeg holder til i Molde, men er fra sunnmøre:) Du da?:)

Synest det er så gøy å ha noen å prate med ang prøvingen! Har mange gode veninner, men vil helst holde det hemmelig for de til spiren sitter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh, uansett koselig å endelig begynne prøvingen da :D Kanskje jeg skal få tak i en slik babycom jeg og da:) hvor får man kjøpt og hva ligger prisen på?:)

Jeg holder til i Molde, men er fra sunnmøre:) Du da?:)

Synest det er så gøy å ha noen å prate med ang prøvingen! Har mange gode veninner, men vil helst holde det hemmelig for de til spiren sitter:)

www.pfc.no der står d masse om den i tillegg. er og noen "søstre" av babycompen som er mindre avanserte. vi kjøpte dn fordi jeg sluttet på PPillene for over et år siden. prisen ligge på ca 6500.. d e veldi dyrt, mn for våres del va dn helt perfekt, og er kjempe fornøyd me dn (som prevensjon) har blitt veldi kjent me mg selv og syklusen min, og me tanke på at min mann ikke vil sterilisere seg når den tiden evt kommer så e d ein go investering.. deili uten alle hormon greiene som er i Ppiller:)

vi er begge fra Stavanger=) ja heilt enige me dg, kjekt å kunne snakke me noen om d=) hu vennina mi så venter nr 2. vil bli helt vill viss vi evt blir gravide. blir født samme året da å d e jo stas :rodmer:

føler tiden snegler seg sakte forbi til evt testing :sjenert: spennende tider :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke billig nei :D Men kan tenke meg at det er verdt det:)

Kos om dere får samme år da:D kjekt å dra på trilleturer sammen og slikt<3

Når er ventende mens der? :) hehe, ventetiden fremover mot testingen går så utrooolig sakte! :glare: Skulle ønske en kunne teste like etter sengekosen jeg :P så kunne en finne ut om en må prøve en gang til eller ei :P

jeg angrer på at TR kom på besøk her nå. har så sinnsyke menssmerter ! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke billig nei :D Men kan tenke meg at det er verdt det:)

Kos om dere får samme år da:D kjekt å dra på trilleturer sammen og slikt<3

Når er ventende mens der? :) hehe, ventetiden fremover mot testingen går så utrooolig sakte! :glare: Skulle ønske en kunne teste like etter sengekosen jeg :P så kunne en finne ut om en må prøve en gang til eller ei :P

jeg angrer på at TR kom på besøk her nå. har så sinnsyke menssmerter ! :frustrert:

ja d hadde vert fantastisk<3 i tillegg skal svigerinna mi også prøve, hun vet halveis at vi prøver, å vi vet at di halveis prøver=P

mensen skal være her rundt den 28.08 trur eg.. babycompen har kontroll, mn har EL 19.08 så blir vel riktig d trur eg :sjenert: usikker:P

:kjefte: på TR..trodde hun visste nå at hun er lite velkommen! mn er hun ikke komt ennå så er d ennå håp :klemmer: mn tenke sånn igjen at greit hun kommer når hun skal da, kommer fortere igang me ny PP da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en prøver , så kjempe hyggelig å lese at det ikke bare er meg :) er første gang jeg prøver å bli gravid . Prøver på min 2 mnd nå :) er faktisk fruktbar nå :D så blir spennende ! Har også bakoverbøyd livmor , så håper det ikke har noe å si :) lykke til alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en prøver , så kjempe hyggelig å lese at det ikke bare er meg :) er første gang jeg prøver å bli gravid . Prøver på min 2 mnd nå :) er faktisk fruktbar nå :D så blir spennende ! Har også bakoverbøyd livmor , så håper det ikke har noe å si :) lykke til alle sammen <3

Hei Helene89 og :velkommen::) kjekt at d e flerne å snakke me innpå her=) gamle e dere? og hvor i lande hører dere til?=)

jeg er også frukbar nå, EL på fredag :hoppendeglad:

må innrømme at jeg ikke helt vet va d vil si at livmora er bakoverbøyd :sjenert: vil du forklare litt for meg? :blush:

her i gården må jeg få gjort noe :husarbeid: store planer for dagen dere da KG jenter? :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen helene89 :klemmer:

Kjempehyggelig at du vil henge deg på:) Litt usikker på hva det menes med bakoverbøyd livmor jeg og:) Livmora ligger mot rumpa da? Også lurer jeg på det samme som Singing cow :Nikke:

I dag skal jeg på jobb kl 15:) Har seinvakt i dag, så frem til da skal jeg prøve å få gjort litt husarbeid :) Om jeg klarer.. TR altså.. skikkelige kramper i dag og!... :rasende: Vet ikke om jeg bør ta smertestillende med tanke på at vi er prøvere... Synest jeg har hørt at det kan forstyrre eggløsningen? :unsure: Har ikke paracet i hus, så tok en naproxen i går, så håper det går greit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D Det er absolutt ikke noe farlig.. Den er bare litt mer bøyd enn de andre. Er helt normalt og mange kvinner som har det. Den retter seg oftes opp når fostret utvikler seg :)

Men de kan oftes bruke litt tid de med det, men det varierer fra person til person så jeg håper ikke jeg trenger det :) hehe

Jeg er 22 fra Hønefoss :) Samboeren er 24 ;) Eneste negative er at jeg ikke er i full jobb enda :( Men håper det ordner seg etterhvert. Tusen takk for det !! :) Blir koselig å holde hverandre oppdatert her :D

Ja, jeg lå med bena opp etter veggen i går :P har skikkelig smerter og murringer i eggstokken nå :P Så idag skal jeg slappe av på en cafe med ei venninne, sånn at det skal få gjøre jobben sin :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen helene89 :klemmer:

Kjempehyggelig at du vil henge deg på:) Litt usikker på hva det menes med bakoverbøyd livmor jeg og:) Livmora ligger mot rumpa da? Også lurer jeg på det samme som Singing cow :Nikke:

I dag skal jeg på jobb kl 15:) Har seinvakt i dag, så frem til da skal jeg prøve å få gjort litt husarbeid :) Om jeg klarer.. TR altså.. skikkelige kramper i dag og!... :rasende: Vet ikke om jeg bør ta smertestillende med tanke på at vi er prøvere... Synest jeg har hørt at det kan forstyrre eggløsningen? :unsure: Har ikke paracet i hus, så tok en naproxen i går, så håper det går greit.. :)

:krangle: me TR.. :kjempesinna:

eg har hørt at Ibux ikke e bra, så her går d i paracet (pga tannå) merke virkeli at dn lå nærme ei nerve, vondt i hode :murvegg:

da er :husarbeid: over for idag, skal snart opp å handle noe jeg kan spise, er ikke lett med ein munn som ikke kan gape :(

jeg lurer på ein ting.. jeg er "avhengig" av Pepsi Max, mn dette er vel ikke bra for evt spire i magen? veldi usikker på hva jeg kan og ikke kan spise av slike ting.. kan drikke mye pepsi max iløpe av en dag... :riste: noen goe forslag? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sliter du med tannverk?? Det er så voondt!

Jeg er ogsåå pepsimaxoholiker!! Har kjempedilla! :sprettoy:

Er i full gang med å bake knekkebrød jeg nå. Av den sunne typen :fnise: Føler det er på høy tid med noe sunt som kan konsumeres til frokost : )

Forresten, velkommen til deg helene89! : ) Koos deg på cafe idag, så skal vi heie fram svømmerne for deg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...