Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Ååh, huff, det er vondt! :frown: Var plaga med visdomstennene mine i fjor jeg, med tilhørende hodepine.. Fjernet de to i underkjeven operativt med 1 mnds mellomrom. Absolutt ikke noe godt! Men herlig å få dem ut, ble liksom så mye lettere og i maasse bedre form. En bekymring mindre i livet! :kul:

Vil egentlig ikke kalle meg sunn da, men tenkte jeg skulle prøve å endre litt på kostholdet nå, det skal jo hjelpe på fruktbarheten det også. ;)

Nå er det mekking av middag her, så skal jeg på kino med svigerinna mi senere ikveld! :) Ha en fin dag alle sammeen! :danse:

ja tannlegen sa jeg må fjerne alle :sjenert: håper d e lenge til neste skal ut... ja d e sant, jeg burde kanskje også prøve å bli sunn, mn litt vanskelig.. spesielt me pepsi maxen.. mn kanskje d blir bedre viss jeg blir gravid en gang:D

koseli me kino da, kose dg masse:) ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker forresten alle nye prøvere her VELKOMMEN !! :velkommen:

Er jo aå koselig og artig med ett forum, som har så mange som vil ha en liten en til sommern :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode velkomster :) Hadde det kos på cafe, men prøver å ikke drikke noe særlig med kaffe ;) hehe, takk for at dere heier :D Det er iallefall liv i eggstokken min idag, det kan jeg love dere :) Nå er det :husarbeid: på gang også ;) For info , er jeg også stemamma for ei på 2 år :) Samboeren min har henne fra før, så godt å øve seg litt på henne, og ha en samboer som har litt erfaring fra før ;)

Singingcow : Jeg er også glad i pepsi max, så lurer egentlig på det samme selv :kul:

koseli å ver stemamma, har jo litt erfaring da:D så kos^^, vi har en katt på snart 2 år, og han er vårt lille "barn" :fnise:

tror kanskje vi skal begrense inntaket viss vi blir gravide, kan jo ikke skade tror jeg:) svigerinna mi drakk cola og røykte hele svangerskapet og d gikk bra, selv om hun fikk mye kritikk for d.. :kjefte: folk jør d di føler er best trøster jeg meg selv med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Jeg aner ikke hva som er innholdet i pepsi max, men koffein skal man helst holde seg unna som prøver/gravid. Anbefalt maksdose per dag er vel 2 kopper kaffe.

Koffein kan øke faren for SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva som er innholdet i pepsi max, men koffein skal man helst holde seg unna som prøver/gravid. Anbefalt maksdose per dag er vel 2 kopper kaffe.

Koffein kan øke faren for SA.

tror ikke d e koffein i pepsi max, mn mange e stoffer.. kan gjette d ikke er bra.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er du et år eldre enn meg, jeg er 21 og maen 28:)jeg er forsatt lærling så her er ikke jeg heller i full jobb sånn sett... mn d ordne seg:)

jeg har også låge me bena til værs de siste dagene, maen bare ler av meg :fnise: håper dere ikke må prøve så altfor lenge, håper d klaffer for oss alle fort slik at alle kan gå me :gravid: nå på vinteren.. kos dg masse på cafe:) hørtes kos ut^^,

ja tok vekk den eine visdomstannå igår, (opererte) så e ganske såre i munnen kan du si=P

skal si du er sunne, her går d i sunne polarbrød me ost.. holder seg ekstremt lenge:D

Åja :D jeg er 21 jeg også, men blir 22 i Desember.. Født sent på året ;) Haha, samboeren min er litt sliten for tiden han, for han har begynt i ny jobb, så han er oppe halv fem om morgningen, så han sovner ganske fort :P Ja, alle venninnene mine er gravid eller har født, er ikke rart man blir ungesyk :)Får krysse fingerene for dere også.. Hurra for oss med beina i taket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

koseli å ver stemamma, har jo litt erfaring da:D så kos^^, vi har en katt på snart 2 år, og han er vårt lille "barn" :fnise:

tror kanskje vi skal begrense inntaket viss vi blir gravide, kan jo ikke skade tror jeg:) svigerinna mi drakk cola og røykte hele svangerskapet og d gikk bra, selv om hun fikk mye kritikk for d.. :kjefte: folk jør d di føler er best trøster jeg meg selv med..

Hehe, ja begynner å bli litt :D Jeg har også en katt på 2 år, og en liten pusunge på 12 uker, så det er også mine barn :fnise: Huff, jeg røyker jeg også :nei: Men prøver å ikke røyke for mye , trapper ned veldig, og som mine venninner sa så kan det hende jeg klarer å slutte når jeg ser babyen for første gang på ultralyd :) Så får nå se da ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer blir 22 neste februar, så er ikke stor steg mellom osse :jepp:

jeg å maen er oppe halv 5 hver morning og hjemme kvart over 4 på dagen.. er pendler så blir laaange dager.. er i seng kl.22.00 hver kveld helste.. utrolig va d går an å vende seg til :fnise:

ja er en stor motivasjon tror jeg, å være gravid, vil jo gjør d beste for den lille :rodmer: mn som sakt, di fekk ei friske jenta så d går jo bra:)

føles så fjernt å se babyen på utralyd.. alt d går an i dag altså. vitenskapen er fantastisk :jepp:

Endret av Singing cow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jer blir 22 neste februar, så er ikke stor steg mellom osse :jepp:

jeg å maen er oppe halv 5 hver morning og hjemme kvart over 4 på dagen.. er pendler så blir laaange dager.. er i seng kl.22.00 hver kveld helste.. utrolig va d går an å vende seg til :fnise:

ja er en stor motivasjon tror jeg, å være gravid, vil jo gjør d beste for den lille :rodmer: mn som sakt, di fekk ei friske jenta så d går jo bra:)

føles så fjernt å se babyen på utralyd.. alt d går an i dag altså. vitenskapen er fantastisk :jepp:

hehe, jeg er bare vikar i barnehage sånn innimellom gjennom Adecco jeg. Typen jobber hver dag, og jeg søker og søker hele tiden, men er jo ikke noe å få :sukk: Så jeg håper det blir min tur snart altså!!

Ja, jeg gleder meg så urolig til testen en gang lyser positiv !! :) Er så mye å se frem til tror jeg ! Gruer meg litt også.. Sånn gruglede seg til å gå gravid. Da tenker jeg på at jeg håper alt er bra med både meg og barn igjennom hele svangerskapet :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg er bare vikar i barnehage sånn innimellom gjennom Adecco jeg. Typen jobber hver dag, og jeg søker og søker hele tiden, men er jo ikke noe å få :sukk: Så jeg håper det blir min tur snart altså!!

Ja, jeg gleder meg så urolig til testen en gang lyser positiv !! :) Er så mye å se frem til tror jeg ! Gruer meg litt også.. Sånn gruglede seg til å gå gravid. Da tenker jeg på at jeg håper alt er bra med både meg og barn igjennom hele svangerskapet :biggrin:

kjipt at d ikke er noe jobb å få, mn du skal se at d kommer en snart som passer perfekt til deg=)

test som lyser posetivt :rodmer: d blir en go dag :jepp: ja d e mange følelser som svirrer rundt d hele, mn d kommer t å bli kanon:) tøft mn kanon:)

håper at alt går bra i di fremtidige svangerskapene..fant ut at maen reiser samme dag som IKM... kan ver jeg venter 14 dager me å si d t han:P hadde vert ein goe nyhet t ham :jepp:

han rekker heldigvis heim t neste EL viss d ikke klaffer :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt at d ikke er noe jobb å få, mn du skal se at d kommer en snart som passer perfekt til deg=)

test som lyser posetivt :rodmer: d blir en go dag :jepp: ja d e mange følelser som svirrer rundt d hele, mn d kommer t å bli kanon:) tøft mn kanon:)

håper at alt går bra i di fremtidige svangerskapene..fant ut at maen reiser samme dag som IKM... kan ver jeg venter 14 dager me å si d t han:P hadde vert ein goe nyhet t ham :jepp:

han rekker heldigvis heim t neste EL viss d ikke klaffer :lur:

Ja, jeg håper det :) Ja, det blir nok en kjempe god dag :) Skal fortelle til dem nermeste først, å avvente til alle andre når det ca har gått tre måneden ( da er du over den farefasen iallefall ) Ja, føler meg slem som liksom må :sengekos: disse kveldene, når han er så sliten, men jeg med bakoverbøyd livmor må faktisk helst a doggy stillingen for å bli befruktet. Så jeg får spørre pent ikveld :rodmer: Jeg er fruktbar nå, men eggløsning den 19 ! Kommer til å grine om IKM kommer :P hehe.. Hvilken prøvemånede er dere i da ? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Hei og hå. Slenger meg på her jeg og hvis det er okai.

Har vært prøver siden mai 2010!! så litt over et år. Fikk endelig sumla meg til legen og er igang med utredning.

Masse blodprøver, og har fått et midlertidig svar om at det er noe avvik med stoffskifteprøvene mine.

Og etter hva jeg har lest kan lavt stoffskifte gjøre det vanskelig å bli gravid. Så går faktisk og håper på at jeg har den sykdommen.. Mulig det er litt rart, men men.

Jeg er forresten 25 år, og samboeren min er 28. Bor i Kristiansand.

Har også masse venninner med barn, og syns alle får dette til untatt oss. Så er litt psykisk tungt til tider. Men i tilegg har jeg ikke noe hastverk med tanke på alder. Tydelig at den perfekte baby tar mye øvelse å lage :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå. Slenger meg på her jeg og hvis det er okai.

Har vært prøver siden mai 2010!! så litt over et år. Fikk endelig sumla meg til legen og er igang med utredning.

Masse blodprøver, og har fått et midlertidig svar om at det er noe avvik med stoffskifteprøvene mine.

Og etter hva jeg har lest kan lavt stoffskifte gjøre det vanskelig å bli gravid. Så går faktisk og håper på at jeg har den sykdommen.. Mulig det er litt rart, men men.

Jeg er forresten 25 år, og samboeren min er 28. Bor i Kristiansand.

Har også masse venninner med barn, og syns alle får dette til untatt oss. Så er litt psykisk tungt til tider. Men i tilegg har jeg ikke noe hastverk med tanke på alder. Tydelig at den perfekte baby tar mye øvelse å lage :rodmer:

Heeei og VELKOMMEN til deg :)

Synd at du har strevd så fælt, og håper virkelig soldatene dine slår leir snart. Syns du er tolmodig jeg, å gjett om det barnet blir perfekt for dere. ett lite under :) Masse lykke til og bare å snakke til oss på dette forumet :klemmer: Vi er her for å støtte hverandre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg håper det :) Ja, det blir nok en kjempe god dag :) Skal fortelle til dem nermeste først, å avvente til alle andre når det ca har gått tre måneden ( da er du over den farefasen iallefall ) Ja, føler meg slem som liksom må :sengekos: disse kveldene, når han er så sliten, men jeg med bakoverbøyd livmor må faktisk helst a doggy stillingen for å bli befruktet. Så jeg får spørre pent ikveld :rodmer: Jeg er fruktbar nå, men eggløsning den 19 ! Kommer til å grine om IKM kommer :P hehe.. Hvilken prøvemånede er dere i da ? :sjenert:

doggystyle ja, e jo che någe å klaga på d :lur: våres favoritt:D samme her, eggløsning 19:D babycomp viser rødedager i 10 dager tror jeg, i tillegg til om d e størst sjanse for jente eller gutt:P spennende å se om ting stemmer :jepp:

vi er bare i PP1, føler tiden går veldi veldi sent... mn viss han reiser offshore går vertfall tiden litt fortere, er allti opptatt når han er vekke, for å ikke ver ensom :sjenert: hvilken PP va dere i nå ijenn? leser så mye så glemmer fort :sjenert:

Hei og hå. Slenger meg på her jeg og hvis det er okai.

Har vært prøver siden mai 2010!! så litt over et år. Fikk endelig sumla meg til legen og er igang med utredning.

Masse blodprøver, og har fått et midlertidig svar om at det er noe avvik med stoffskifteprøvene mine.

Og etter hva jeg har lest kan lavt stoffskifte gjøre det vanskelig å bli gravid. Så går faktisk og håper på at jeg har den sykdommen.. Mulig det er litt rart, men men.

Jeg er forresten 25 år, og samboeren min er 28. Bor i Kristiansand.

Har også masse venninner med barn, og syns alle får dette til untatt oss. Så er litt psykisk tungt til tider. Men i tilegg har jeg ikke noe hastverk med tanke på alder. Tydelig at den perfekte baby tar mye øvelse å lage :rodmer:

:velkommen: toooolsen :) kjekt du vil joina osse:D spennende me utredning, håper di finner ut ting som kan hjelpe dere å få en liten spire :klemmer: her har også "alle" baby å gravid, sjalu t tider ja :sjenert: jer er også i fare for lavt stoffskifte pga mor min har d, så pleier allti å sjekke d når jeg er hos legen, de mener d e tidli å få d, mn best å finne d ut tidli:) mor min fikk meg selv om hun hadde lavt stoffskifte, så d e masse håp :jepp:

koselig tanke, å d stemmer på en prikk.. signerer den :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

doggystyle ja, e jo che någe å klaga på d :lur: våres favoritt:D samme her, eggløsning 19:D babycomp viser rødedager i 10 dager tror jeg, i tillegg til om d e størst sjanse for jente eller gutt:P spennende å se om ting stemmer :jepp:

vi er bare i PP1, føler tiden går veldi veldi sent... mn viss han reiser offshore går vertfall tiden litt fortere, er allti opptatt når han er vekke, for å ikke ver ensom :sjenert: hvilken PP va dere i nå ijenn? leser så mye så glemmer fort :sjenert:

Jada, den er ikke ille den :gjeiper: åh, babycomp ? er det sånn eggeløsnings viser ? Jeg har bare regnet ut selv, og har veldig vondt på høyre eggstokk nå, så var nok flink med tiden. tar sånn eggløsningskalkulator på nett :) Men da er det vikrig og huske første dag du fikk mens, mye å holde styr på når man slutter på p-pillene merker jeg :rodmer:

Nei vi er bare på PP 2 ! Altså, andre måneden vi prøver.. Så får se da :sjenert: Alt er liksom spennende, men utrolig skuffende med rød flekk i trusa :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Heeei og VELKOMMEN til deg :)

Synd at du har strevd så fælt, og håper virkelig soldatene dine slår leir snart. Syns du er tolmodig jeg, å gjett om det barnet blir perfekt for dere. ett lite under :) Masse lykke til og bare å snakke til oss på dette forumet :klemmer: Vi er her for å støtte hverandre :jepp:

Takk.. Prøver så godt jeg kan å være tålmodig. Selv om det faller sammen innimellom.

Fikk forrige uke vite at søstra mi ska ha i mars. Den svei litt, men er jo egentlig glad og. For satser på tilttelen yndlings tante :gjeiper:

Har planer om å kreve av legen av vi får testa svømmerene så fort som mulig, men håper problemet ligger i hormontrøbbel hos meg.

Har planer om å ta en pause fra telling av dager og bare :sengekos: masse. Kjenner at det er ikke sunt for hodet å tenke for mye over det. Men pokker så vanskelig å la vær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada, den er ikke ille den :gjeiper: åh, babycomp ? er det sånn eggeløsnings viser ? Jeg har bare regnet ut selv, og har veldig vondt på høyre eggstokk nå, så var nok flink med tiden. tar sånn eggløsningskalkulator på nett :) Men da er det vikrig og huske første dag du fikk mens, mye å holde styr på når man slutter på p-pillene merker jeg :rodmer:

Nei vi er bare på PP 2 ! Altså, andre måneden vi prøver.. Så får se da :sjenert: Alt er liksom spennende, men utrolig skuffende med rød flekk i trusa :tristbla:

ja den viser d meste i løpet av ein syklus,eg vett akkoratt ka dag TR kommer, og ka ti EL er osv.. når jeg evt blir gravid, viser den termin dato og hva kjønn d er, ettersom jeg kan registrere samleie, å se hvilken dag vi traff:P veldi kjekk å bruke :jepp: ja alt er utroli spennende, samtidi som d e skummelt, mn har jo noen mnd å tenke gjennom ting, å kose seg me tanken :rodmer: gleder meg sånn hehe:)

har gitt beskjed t TR om at hun ikke er velkommen, så satser på at hun tar hintet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Prøver så godt jeg kan å være tålmodig. Selv om det faller sammen innimellom.

Fikk forrige uke vite at søstra mi ska ha i mars. Den svei litt, men er jo egentlig glad og. For satser på tilttelen yndlings tante :gjeiper:

Har planer om å kreve av legen av vi får testa svømmerene så fort som mulig, men håper problemet ligger i hormontrøbbel hos meg.

Har planer om å ta en pause fra telling av dager og bare :sengekos: masse. Kjenner at det er ikke sunt for hodet å tenke for mye over det. Men pokker så vanskelig å la vær..

synes også du er utrolig tålmodig :jepp: håper virkelig de finner ut ting, slik at ting ordner seg :klemmer:

har hørt at d e mangen så roer ting ned, og at d e d som skal til :jepp: masse :sengekos: er ikke å forakte uanz :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Det er sant. Er jo ikke slik at det er en plage å lage barn :sjarmor:

Men dere, noe jeg lurer på.

Er det flere som syns det er utrolig spennende og interessant å se på fødselsprogrammer på tv?? Som fødestuen som går på tvnorge akkuratt nu..

Syns det er sååååå gøy og ser på, og griner som bare det hver gang en baby blir født :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og håper! Ett år siden pilleslutt, så nå er det jaggu på tide at kroppen min begynner å stabilisere seg synes jeg! Prøver å tenke positivt :) Så får vi se hva som skjer! Er sååå klar!! :jepp:

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...