Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ligger rett ut med murringer og vondt jeg også nå.. Fortsatt ingen tegn til tanta idag! :happy: Krysser fingrene for oss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende angiie :popcorn:

her går d i ømme bryster, maen meinte di va blitt større :fnise:

Endret av Singing cow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh, heldig du da! ;) Har faktisk ømme bryster jeg også! Eller, bare brystvortene da. Kjempevondt å dusje :P Men det bruker dessverre også å være et tegn på tanta hos meg.. :oppgitt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel for tidlig at jeg merker noe nå men :) ja alle graviditets symptomer er også tegn på djevelen som jeg kaller hu nå :P hehe :D men skal si ifra jeg , hvis jeg begynner å snakke i den store hvite tlf ;) altså ( kaster opp )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt bra om hun kommer også, da veit jeg ihvertfall at systemet fungerer og får starta ny PP! ;) Men ser aller helst at det er andre grunner til at hun ikke kommer.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt i nederst delen av magen på høyre side 2 dager etter el! Etter det hadde jeg en kvalme periode, kastet faktisk opp 1 dag og vondt i magen! Veeeldig tidlig spør du meg, men har aldri hatt sånt før! Måtte jo selvfølgelig ta test igår, på kveldsurin, negativ :( Idag har jeg ikke hatt noen spesielle tegn, hufff... 5 dager til tr.. Håper hun holder seg borte!!

Lykke til alle sammen, spennende med noen tegn, får håpe på positivt til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel for tidlig at jeg merker noe nå men :) ja alle graviditets symptomer er også tegn på djevelen som jeg kaller hu nå :P hehe :D men skal si ifra jeg , hvis jeg begynner å snakke i den store hvite tlf ;) altså ( kaster opp )

Djevelen va et passende ord :jepp:

lenge til testin? beklage kort tids hukommelsen min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt i nederst delen av magen på høyre side 2 dager etter el! Etter det hadde jeg en kvalme periode, kastet faktisk opp 1 dag og vondt i magen! Veeeldig tidlig spør du meg, men har aldri hatt sånt før! Måtte jo selvfølgelig ta test igår, på kveldsurin, negativ :( Idag har jeg ikke hatt noen spesielle tegn, hufff... 5 dager til tr.. Håper hun holder seg borte!!

Lykke til alle sammen, spennende med noen tegn, får håpe på positivt til alle :)

Spennende :popcorn: her er d over en uke t testing :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel for tidlig at jeg merker noe nå men :) ja alle graviditets symptomer er også tegn på djevelen som jeg kaller hu nå :P hehe :D men skal si ifra jeg , hvis jeg begynner å snakke i den store hvite tlf ;) altså ( kaster opp )

Hehe, den likte jeg! Ja, hold oss oppdatert! :D Kjempespennende det her! Samtidig som det er litt frustrerende med ventinga.. Men er jo ikke akkurat noen dum periode heller, med tanke på all den herlige sengekosen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, den likte jeg! Ja, hold oss oppdatert! :D Kjempespennende det her! Samtidig som det er litt frustrerende med ventinga.. Men er jo ikke akkurat noen dum periode heller, med tanke på all den herlige sengekosen ;)

signere den :jepp: masse :sengekos: er ikke å forakte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :popcorn: her er d over en uke t testing :sjenert:

Jaa, håper spira sitter nå! Føler vi fortjener det etter 1 og et halvt år! Tålmodigheten min er lik null :P

Tiden går så utrolig sakte mellom el og tr! Håper det klaffer for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, håper spira sitter nå! Føler vi fortjener det etter 1 og et halvt år! Tålmodigheten min er lik null :P

Tiden går så utrolig sakte mellom el og tr! Håper det klaffer for dere :)

Huff, så lenge? :/ Har dere fått utredning?

Synes det er på høy tid at spira sitter for dere da ja! :) Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...