Gå til innhold

Prøvere 2012


lunem

Anbefalte innlegg

Tror og at for mange er det psykisk også. Blir surrete av telling av dager, EL testing, testing før IKM og skuffelsen når den dukker opp. Etter neste legetime skal jeg hive hele kalenderen min og prøve mitt beste å glemme alt som heter telling og bare :sengekos: når vi har lyst :)

Det har jeg også fundert på. Trur det stemmer egentlig. Jeg kjenner at jeg er veldig stresset for når vi skal :sengekos: og om det klaffer. Det blir bare stress og ingen kos! Når jeg ble gravid skulle vi bare slappe av og ta det som det kom.. Da ble vi jammen meg gravid! Så kanskje det er noe i det ;) Men vanskelig å slutte dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper hun holder seg langt laangt bort ;)

Har du nettopp sluttet med prevensjon? Siden syklusen er sånn.. Isåfall håper jeg kroppen ordner opp fort og at det klaffer snart ;)Men kan være greit med eggløsningstester for å følge med ja! Har jeg hatt eggløsningstester har jeg blitt testoman, så den ideen har jeg slått ifra meg :P

Hehehe, lett å bli testoman! Vet ikke hvor mange tester jeg tok forrige syklus jeg.. men var mange :P

Slutta på p-pillen i mai, så er vel litt som ikke er på plass enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Det har jeg også fundert på. Trur det stemmer egentlig. Jeg kjenner at jeg er veldig stresset for når vi skal :sengekos: og om det klaffer. Det blir bare stress og ingen kos! Når jeg ble gravid skulle vi bare slappe av og ta det som det kom.. Da ble vi jammen meg gravid! Så kanskje det er noe i det ;) Men vanskelig å slutte dessverre!

Det tror jeg og. Hvor mange barn blir ikke til ved uhell??

Har hørt om flere som har kommet igang med utredning og har da slutta å telle dager og klart å slappe av, også booom. Baby i magen!!

Men det er pokker ikke lett. Vi ble og enige for over et år siden at jeg bare sku slutte med pilla, også sku vi se hva som skjer. Men gikk ikke det gitt, og savnet etter en liten en blir bare større og større :(

Sliter også med å slappe av med :sengekos: og er sjelden det går for meg. Blir for mye press at nå MÅ vi gjør det! Selv om jeg er kjempetrøtt og gretten etter en lang grevende dagsjobb!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :) vært på bye besøk osv i helgen , så har ikke hatt tid til pc ! Tror eggløsning er over .. jeg vet enda ikke syklusen min , så jeg skal telle dagene frem til TR, håper jeg slipper det men :P men har bestilt gravid tester , men tenkte å bestille eggløsning test å . Kan noen fortelle åssen det funker ??

Etter jeg ble ilag med samboeren min , la jeg litt på meg rundt magen , ikke misforstå er ikke overvektig men vil begynne å trene litt å gå på en.diett som bare handler om å kutte ut poteter, ris , pasta og brød . Kan det gå på det å bli befruktet ! Håper alle har hatt en fin helg , glad jeg har dere å prate med :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toooolsen

Heihei :) vært på bye besøk osv i helgen , så har ikke hatt tid til pc ! Tror eggløsning er over .. jeg vet enda ikke syklusen min , så jeg skal telle dagene frem til TR, håper jeg slipper det men :P men har bestilt gravid tester , men tenkte å bestille eggløsning test å . Kan noen fortelle åssen det funker ??

Etter jeg ble ilag med samboeren min , la jeg litt på meg rundt magen , ikke misforstå er ikke overvektig men vil begynne å trene litt å gå på en.diett som bare handler om å kutte ut poteter, ris , pasta og brød . Kan det gå på det å bli befruktet ! Håper alle har hatt en fin helg , glad jeg har dere å prate med :klemmer:

Eggløsningstester er veldig enkelt. Har brukt strimmel selv. Tisser i en kopp og tester derfra. Noen ganger om morran, midt på dagen, kvelden. 1 gang om dagen, men jeg husker ikke hvilket tidspunkt som er best :)

Tviler på at en lavkarbo diett gjør det vanskelig å bli befruktet, med fu må slutte med den når du blir gravid. Fort gjort å legge på seg en del da hvis man ikke er forsiktig.. Har lest litt om egg vennlig mat, kanskje tilfør noe av det?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når skal man teste ? Etter mens ? Ja skal slutte med en gang jeg blir gravid . Da skal fostret få all næring den trenger ? Egg vennlig ? Hmm, forklar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Toooolsen

Men når skal man teste ? Etter mens ? Ja skal slutte med en gang jeg blir gravid . Da skal fostret få all næring den trenger ? Egg vennlig ? Hmm, forklar :D

Ta eggløsningskalkulator også begynner du testing rundt 5 dager før forventet EL :) det gjorde ihvertfall jeg. Men står info om dette på billige-tester.no

Ja, du må ha karbo for at fosteret skal gro ordentlig og ikke bli undervektig.

Gå inn på klikk.noog søk på spis deg gravid. Da finner du en artikkel som gir deg tips om matvarer som øker fruktbarheten hos han og henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, lett å bli testoman! Vet ikke hvor mange tester jeg tok forrige syklus jeg.. men var mange :P

Slutta på p-pillen i mai, så er vel litt som ikke er på plass enda :)

Ja, kjenner til det ;) Tok en test ikveld, men den var negativ. Men var jo enda 2 dager til tr skal kommer (hun trenger ikke) :P meeen, i 2 dager har jeg hatt mensmurringer, ømme bryst og løs mage. Sånn var det sist jeg var gravid og. Så har fått tilbake håpet ;)

Kan vel ta en tid før det stabiliserer seg da ja. Jeg sluttet med p-pillene for 2 år siden pga. jeg ikke tålte de. Ble helt umulig å være sammen med :P Tror det tok 3 mnd før alt var som før jeg begynte! Får håpe det går fort for dere også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og. Hvor mange barn blir ikke til ved uhell??

Har hørt om flere som har kommet igang med utredning og har da slutta å telle dager og klart å slappe av, også booom. Baby i magen!!

Men det er pokker ikke lett. Vi ble og enige for over et år siden at jeg bare sku slutte med pilla, også sku vi se hva som skjer. Men gikk ikke det gitt, og savnet etter en liten en blir bare større og større :(

Sliter også med å slappe av med :sengekos: og er sjelden det går for meg. Blir for mye press at nå MÅ vi gjør det! Selv om jeg er kjempetrøtt og gretten etter en lang grevende dagsjobb!! :kjefte:

Det er sant det. Det er veeeldig vanskelig. Etter vi mistet sa vi at vi skulle ta det med ro og ikke stresse. Mannen klarer det fint, men jeg går hele tiden å teller hvor lenge det er til el, så hvor lenge det er til ikm :P Han blir gal av meg.. Viiiil jo slappe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og. Hvor mange barn blir ikke til ved uhell??

Har hørt om flere som har kommet igang med utredning og har da slutta å telle dager og klart å slappe av, også booom. Baby i magen!!

Men det er pokker ikke lett. Vi ble og enige for over et år siden at jeg bare sku slutte med pilla, også sku vi se hva som skjer. Men gikk ikke det gitt, og savnet etter en liten en blir bare større og større :(

Sliter også med å slappe av med :sengekos: og er sjelden det går for meg. Blir for mye press at nå MÅ vi gjør det! Selv om jeg er kjempetrøtt og gretten etter en lang grevende dagsjobb!! :kjefte:

Det er sant det. Det er veeeldig vanskelig. Etter vi mistet sa vi at vi skulle ta det med ro og ikke stresse. Mannen klarer det fint, men jeg går hele tiden å teller hvor lenge det er til el, så hvor lenge det er til ikm :P Han blir gal av meg.. Viiiil jo slappe av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go måren KG jenter:) hvordan står d t idag?:)

Tror d e mulig jeg har tenkt feil, hadde EL på fredag (dag 14) i syklusen, da e d 14 dager t IKM sant? Trodde d va neste lørdag:P d va ein nedtur :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hello jenter!

jeg er fremdeles med i sommer-tråden, det kan ha klaffet, men men, jeg har ingen symptomer... teller dager til EL og IKM med denne enkle kalkulatoren (lilypie), så det er lett å holde oversikt! 2 dager til testing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloys! Jeg har vært med i vinter-tråden, vår-tråden, sommer-tråden og nå denne høst-tråden!

Har vært en lang og vanskelig prøvetid siden jeg har hatt problemer med hormonene mine.

Men!! Gjett hvem som er gravid!! :hoppendeglad:

Tok en digital test i stad etter å ha testet super svakt med vanlig cb i helgen. Er helt ubeskrivelig glade! En fantastisk følelse jeg unner alle!! nå håper jeg bare inderlig på at alt går bra... Jeg tenker positivt hvertfall!

Lykke til med prøvingen! Det er verdt all frustrasjon når den endelig sitter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloys! Jeg har vært med i vinter-tråden, vår-tråden, sommer-tråden og nå denne høst-tråden!

Har vært en lang og vanskelig prøvetid siden jeg har hatt problemer med hormonene mine.

Men!! Gjett hvem som er gravid!! :hoppendeglad:

Tok en digital test i stad etter å ha testet super svakt med vanlig cb i helgen. Er helt ubeskrivelig glade! En fantastisk følelse jeg unner alle!! nå håper jeg bare inderlig på at alt går bra... Jeg tenker positivt hvertfall!

Lykke til med prøvingen! Det er verdt all frustrasjon når den endelig sitter :)

gratulere så mye

:danser::hoppendeglad::hoppendeglad::gravid::strix::strix::strix:

kjempe kjekt å lesa for osse prøvere:) masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Halloys! Jeg har vært med i vinter-tråden, vår-tråden, sommer-tråden og nå denne høst-tråden!

Har vært en lang og vanskelig prøvetid siden jeg har hatt problemer med hormonene mine.

Men!! Gjett hvem som er gravid!! :hoppendeglad:

Tok en digital test i stad etter å ha testet super svakt med vanlig cb i helgen. Er helt ubeskrivelig glade! En fantastisk følelse jeg unner alle!! nå håper jeg bare inderlig på at alt går bra... Jeg tenker positivt hvertfall!

Lykke til med prøvingen! Det er verdt all frustrasjon når den endelig sitter :)

Gratulerer med spire!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaais jenter! :) Har vært travel i helga, så har ikke hatt så mye tid til KG. Men på lørdag kom TR for fullt her, etter 3 dager med spotting. :kjefte: Trist, men samtidig litt godt å få starta ny PP. Er i PP4 nå, og gleder oss til å sette igang med :sengekos: igjen!

Ellers har jeg vært på jobb idag, og nå ligger jeg langflat på soffaen med kjempevonde eggstokker og sliten rygg! :snurt:

Hvordan har dere det idag? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her. Som angile har tante dukket opp og jeg har vondt i mage og rygg.... sitter og gomler i meg masse kjeks jeg burde holdt meg unna... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...