Gå til innhold

Hverdagen med Frøken Fryd og Lillesøster

Haley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To nydelige rosa streker på testen i dag morges :rodmer:

Nå skal vi nyte en god lørdagsfrokost sammen med mine foreldre, og så skal vi ut å kjøpe en Clearblue digitaltest. Oh :babysmokk: -lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi nyte en god lørdagsfrokost sammen med mine foreldre, og så skal vi ut å kjøpe en Clearblue digitaltest. Oh :babysmokk: -lykke!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Gratulerer så mye, søte Haley! :klemmer:

(Havner du i mai-juni-klubben, kanskje? Eller tipper du akkurat over i neste? Hadde vært så koselig om vi havnet i samme klubb!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Hurra! Gratulerer så mye :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk så mye alle sammen! :klemmer:

:strix: :strix: :strix::strix::strix:

Vi er naturligvis i lykkerus, og innimellom har jeg hatt lyst til å røpe meg for familien, men vi skal holde det skjult et par uker til ihvertfall. Foreløpig skal det være bare vår lille hemmelighet :rodmer:

Clearblues digitale test viste "Gravid, 1-2 uker" (siden befruktning) i dag morges, og terminen er da trolig 18. juni 2012, og jeg er 4+0 i dag. Så, *Joyce* jeg blir i mai/juni terminklubben :5:

Har vært i familiemiddag med en del av hans familie i dag, og det ble selvsagt snakk om familieforsøkelse (ene søskenbarnet hans har to gutter på 1 og 4 år). De skulle bare visst! :fnise:

Det er tusen ting å tenke på i så jeg skal ta meg en liten surferunde før jeg tar kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Trekkoppfuglen! :klemmer:

Vi er så spente og alt er bare rosenrødt akkurat nå :rodmer:

Takk, Kommode! Satser på at du følger etter om ikke lenge :klemmer:

Er litt småkvalm innimellom, kjenner murringer nederst i magen, er muligens litt trøttere enn ellers og lysten på noe søtt er så godt som borte. Akkurat de samme symptomene som jeg hadde før jeg testet, men kvalmen kommer kanskje bittelitt oftere enn i forrige uke. Men jeg synes det er et godt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER <3 så utrolig morsomt! Og bra du rakk mai/juni-klubben! :)

Her er det bare mobilsurfing i natt, så du får derverre ingen fine smileys. Men gratulerer igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Eirie :) Mai/juni er en fin tid å få barn på, tror jeg. Er selv junibarn og Mannen er julibarn, og vi ønsket oss et vår/sommerbarn, så vi kunne ikke vært heldigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Var selv på første legekontroll idag. Rent så hyggelig faktisk! Gratulasjon fra legen og plutselig ble det hele ennå mer virkelig. Bare kos deg masse med tiden fremover!

Snart vagger vi rundt uansett, og det er en så kort tid av livet at vi må bare nyte det :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erie: Skal nok kose meg masse og ta imot alle små og store symtptomer med åpne armer (hehe, lett å si før den verste kvalmen setter inn) :jepp:

Muffin: Enn så lenge føler jeg meg kjempe heldig, men er forberedt på at det kan bli atskillig verre.

---

Noe av det som kverner mest i hodet mitt nå er arbeidssituasjonen. Jeg er sykepleier på en sengepost med nokså tungt fysisk arbeid, og vi blander ofte ut antibiotika og kjører pasientene til røntgen og er der sammen med dem (dog enten i et rom ved siden av eller med metallforkle). Dette er jo alle ting jeg burde være forsiktig med nå, og det hadde kanskje vært greit å fortalt det på jobb, men allikevel føler jeg at det er altfor tidlig. Gjør mitt beste for å ikke løfte for tungt osv, så jeg får vel bare se det an fremover.. Kunne tenke meg å vente til uke 10-12 ihvertfall før jeg sier noe. Desverre vet jeg at min overordnede er litt løsmunnet, så når hun får vite det så får samtlige av mine kolleger også vite det. Derfor føler jeg at tidspunktet for når jeg forteller det er litt viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye, Tusle! :klemmer:

---

Ei på jobb fikk ei lita jenta for noen dager siden, og jeg har bare sett bilde, men helledussen så nydelig! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...