Gå til innhold

Hverdagen med Frøken Fryd og Lillesøster


Haley

Anbefalte innlegg

Kvisene har jammen meldt sin ankomst denne uken. En på hvert kinn og en midt i panna. Lekkert! :ler: Kanskje det er ei lita jente som bor i magen - de stjeler visst morens skjønnhet under svangerskapet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvisene har jammen meldt sin ankomst denne uken. En på hvert kinn og en midt i panna. Lekkert! :ler: Kanskje det er ei lita jente som bor i magen - de stjeler visst morens skjønnhet under svangerskapet :gjeiper:

Alt man skal plages med! :kose: Men det blir nok verdt det :hjerte: Håper du har en fin helg til tross for kvisene! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke så fælt om kvisene, og prøver å overse uvelheten også. Trøttheten derimot er det bare å overgi seg til. Derfor har det blitt 10-12 timer med søvn de siste nettene, og en powernap i ny og ne. Har med andre ord vært en grei helg, men skal bli godt å komme tilbake på jobb og få noe annet å tenke på :jepp:

8 uker i dag :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unknown: Uvelheten er det verste for den er konstant tilstede, mn klarer å holde den noenlunde i sjakk med jevnlig matinntak, nok søvn og å gjør andre ting så jeg ikke tenker for mye på det. Satser på at den forsvinner i løpet av noen uker :jepp:

Selma: Dagene går litt fortere nå enn i begynnelsen, ja! Og godt er det :)

---

Neste mandag skal jeg til første kontroll hos legen. Er spent på hva blodprøvene viser, med tanke på blodprosent, for den har vært litt lav innimellom tidligere (såpass at jeg har måttet vente 6 mnd med å gi blod f.eks.). Det kan jo også gjøre meg trøtt og slapp. Jernlagrene mine derimot pleier å være bra.

Og så tror jeg at jeg skal kjøpe svisker i dag.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke kvalm lenger, men føler meg uvel dersom det går for lang tid mellom måltidene. Og aller helst går jeg med knappen og buksesmekken åpen :fnise:

Skulle gjerne hatt fri i helga, men det er min arbeidshelg, så jeg får holde ut i to dager til og på mandag har jeg fri - og skal på den første legetimen! :hoppendeglad:

På tide å :sove: så jeg kommer meg opp kl 06 i morgen... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at kvalmen har gitt seg litt :) Og så spennende med legetime!! Men hvorfor skal du så tidlig? Jeg har ikke fått før mot slutten av uke 11.. :(

Håper du holder ut på jobb i helgen, og får en fin fridag på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selma: De anbefaler vel legetime mellom uke 8 og 12, så både din og min time er innenfor :jepp:

God helg til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du sier noe der :fnise: Tenkte at du ville være 8 uker på vei da, men du er jo 9 uker!! Gøy! Her kjennes det som en pine å vente helt til uke 11, selv om det egentlig bare er litt over 3 uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titter innom for å si hei og gratulerer! :hoppendeglad:

Prøve å følge deg videre :) Så spennende med legetime, håper å høre om alt som skjer der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hei Haley, og gratulerer med baby i magen!

Henger meg på her også.

Håper du føler deg bedre. Er imponert over hvor mange av dere jenter som jobber i fysisk tunge yrker og gjerne i faste nattevaktstillinger. Helt utenkelig for meg å klare å gjøre noe slikt. Selv har jeg blitt A-menneske det siste året og kroppen følger dagslyset. Om sommeren er det jo bare å lukke igjen persiennene, men i disse vintertider blir jeg plutselig litt trøttere hele døgnet.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på legetime i morgen! Er jo helst deg som er i fokus da regner jeg med, men greit å få sjekket at alt ser ok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...