Gå til innhold

Hverdagen med Frøken Fryd og Lillesøster


Haley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble en kort kjærestehelg, for Mannen har reist til København sammen med firmaet sitt, men jeg benytter tiden til å hente noen ting jeg har hos mine foreldre, samt litt rydding og pakking. Og etterpå skal jeg ut på fjelltur med hunden til foreldrene mine.

Neste lørdag er vi invitert på fest, men det passer i grunn bra at jeg har arbeidshelg. Da slipper jeg noen unnskyldninger for at jeg ikke drikker.. Har en tom vinflaske med skrukork stående som jeg tenkte å fylle med alkoholfritt hvis jeg skulle havne i en sånn situasjon :lol:

Ha en herlig søndag, alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker, rydder og vasker til den store gullmedalje her i gamle leiligheten. Dette er det kjedelige med å flytte, men på fredag skal vi begynne å flytte ting til den nye leiligheten :nigo:

Forøvrig ingen symptomer å spore ca. 9 dager før IKM :lete:

Tilbake til pakkingen.. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig ingen symptomer å spore ca. 9 dager før IKM :lete:

Fordelen med å ha mye å gjøre er at det ikke blir tid til å overvåke symptomene HELE tiden! Sikkert like greit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordelen med å ha mye å gjøre er at det ikke blir tid til å overvåke symptomene HELE tiden! Sikkert like greit :fnise:

Signerer på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger litt med her jeg :) Håper det blir mai-barn på oss ;)

Så mye spennende som skjer for deg framover da, med flytting og hele pakka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilywhite: Det er ganske avslappende på den måten, ja. Selv om jeg stresser litt med alt annet :sjenert:

Selma: Velkommen skal du være! :)

---

Mannen er i København på firma- (og fotball-)tur, og han har sendt så mange utrolig søte meldinger i dag. Bl.a. hvor koselige det skal bli å ligge tett i tett i sofaen og kjenne på magen som vokser og babyen som sparker. Fineste Mannen :hjerte:

Nå er veska pakket og snart bærer det avgårde på nattevakt. Ikke min favoritt akkurat, så jeg håper det blir stille og rolig samtidig som tida går fort. Har heldigvis bare to netter, og så har jeg fri til lørdag ettermiddag, og da er flyttingen i gang for alvor :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt kjente jeg på en del murring nederst i magen, og når jeg kom hjem for å sove etter nattevakten våknet jeg flere ganger pga samme, men litt sterkere murringer. Og jeg drømte at jeg fikk to klare rosa streker på gravitesten. Sistnevnte gjorde jeg forrige PP også, så det er i grunn ikke noe sikkert tegn, men det hadde ikke gjort meg noe å være sanndrømt denne gangen ;)

På denne tiden neste uke har jeg forhåpentligvis et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det flytting, og her sitter jeg midt på natta (nesten) og leser om bæretøy til babyen :fnise: Både jeg og pappa'n har lyst til å bære og etter litt surfing så synes jeg Angelpack virker som et veldig godt alternativ. Og kanskje et elastisk sjal (Moby wrap?) til de første månedene, selv om jeg har skjønt at Angelpack også kan brukes ganske tidlig. Har vel godt tid på oss til å finne ut - og kanskje prøve - men det er artig å kikke litt og lese andres erfaringer, ikke minst :jepp:

Men nå: :sleeping:

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan det hende jeg har stått ved siden av mannen din og gaulet på tirsdag da! :fnise:

Morsomt at du har drømt at du var :gravid: igjen, får håpe du er sanndrømt ;)

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det hende jeg har stått ved siden av mannen din og gaulet på tirsdag da! :fnise:

Morsomt at du har drømt at du var :gravid: igjen, får håpe du er sanndrømt ;)

God helg! :klemmer:

Synes jeg ser dere :fnise:

Håper det går fint med flyttingen! :)

Flyttingen går det bra med. Mesteparten av mine ting har kommet på plass, og til uka blir det møbel(og diverse-)shopping :danse:

----

Gjett hvem jeg våknet med i dag.... TR! :frustrert: Så da er PP3 i gang. Alle gode ting er ... tre? :duskedame:

Og forøvrig har jeg merket det kjipe ved å ikke gå på p-piller: menssmerter som jeg ikke har kjent maken til på mer enn år. Håper det ikke fortsetter sånn hvis det blir en lang prøverperiode.. Måtte kapitulere og ta Paracet, selv om en kombinasjon med Ibux hadde hatt bedre effekt.

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Uff, så kjedelig med TR på besøk. Men jammen må det være godt å slippe å være så veldig gravid på vinteren :) Må se det positive vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, snille dere! Ja, man må se det positive, og du har helt rett. Kan bli litt trangt under vintrjakka med stooor mage. Men i grunn tror jeg alltid det er fint å være gravid :fnise:

Og heldigvis var magesmertene over i dag :tommel:

---

Sitter her i nesten tom gammel leilighet, for i morgen skal jeg vaske ned, så langt jeg orker ihvertfall. Og så satser jeg på å bo for fullt i nye leiligheten fra i morgen kveld/onsdag.

Har kjøpt oss sofa som blir levert om halvannen måned, cirka da min Kjære kommer flyttende, så da skal jeg klare å leve litt enkelt i mellomtiden. Uten TV (for han tar med sin når han kommer), uten sofa og uten vaskemaskin (som han også har). Så jeg får ta med klesvasken hjem til mor når det trengs :fnise:

Artig å se at det blir stadig mer bebodd og hjemmekoselig. Vårt lille rede :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er leiligheten vasket ned, så nå har jeg offisielt flyttet ut herfra, og inn i den nye :danse:

Internett er ikke på plass i nye leiligheten ennå, så det blir vel litt så som så med oppdateringer her inne, men innen et par ukers tid er nok ting tilbake i det vante igjen.

I mellomtiden så blir det sikkert en del :humpe: i håp om at PP3 er vår PP. Masse lykke til til oss selv, og alle andre prøvere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...