Gå til innhold

Hverdagen med Frøken Fryd og Lillesøster


Haley

Anbefalte innlegg

Bedre lykke neste gang! :klemmer:

Jeg var også umiddelbart på plass i stabil syklus etter at jeg sluttet med p-ring da vi skulle prøve på Turnerose, og det gikk veldig raskt å bli gravid da! Håper det går like raskt for dere! :jepp:

Spennende å lese her, selv om jeg ikke er så flink til å legge igjen spor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å se at du er innom :klemmer:

Håper jeg har EL innimellom TR'ene. Men gidder ikke stresse med å teste det riktig ennå. Håper på full klaff av seg selv innen et par måneder ihvertfall :jepp:

---

I ettermiddag skal jeg på visning, og håper det er lite folk og at leiligheten er så fin som bildene gir inntrykk av slik at vi kan få tilslag på den :lur:

Oppdatering:

Vi gir ikke bud på leiligheten. Var kun ett soverom fordi det ene rommet som kunne vært aktuelt til (barne-/)soverom ikke hadde vindu, og lå litt i bak kant, så det var ikke så lett å vite hva man skulle bruke det til. Selger hadde foreslått kontor, men jeg trives best i rom med vindu :Nikke: I tillegg var det såpass store vinduer på stua at alle som går forbi på veien kan kikke inn, og jeg vil jo ikke ha gardinene lukket hele tiden. Ellers en veldig fin og nyoppusset leilighet, men bedre lykke neste gang.

Håper slutt på ferie betyr at flere setter i gang med boligsalg og at det kommer mange fine leilighet hvor vi etterhvert kan finne vår kommende heim :jepp:

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke klaffet! :klemmer: Satser på to blå neste gang :) Skjønner at den leiligheten ikke var helt ideell, lykke til med husjakten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å ikke være gravid er at jeg kan gi blod i morgen. (Morgen)dagens gode gjerning :jepp:

Gravide og diegivende skal ikke gi blod. Etter en fødsel skal kvinnen vente minst 12 måneder, og etter en abort 6 måneder, før hun igjen gir blod.

Giblod.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, visste ikke det med abort. Da er det jo ikke vits i å registrere seg på noen måneder enda... Har prøvd før, men da gikk jeg på medisiner som ikke var forenelige med blodgiving. Men jeg har lyst - det er en så utrolig flott ting å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joyce: Det er mange regler og noen er sikkert litt strengere enn nødvendig, men vi kan vel ikke annet enn å følge dem.Vil gjerne fortsette å gi blod, men akkurat nå håper jeg i grunn det blir lenge til, og at jeg heller blir gravid :jepp:

---

Da er TR over for denne gang, så nå er det bare å vente på EL ca. 29.08 og IKM 13.09 :rodmer: Blir ikke noe :humpe: på EL da, i og med at Kjære ikke er her i byen da, men vi får satse på at vi får til masse helga før og at svømmerne hans er ivrige :fnise:

Hvis ikke det klaffer nå i PP2, så kan vi risikere å få termin rundt min bursdag hvis Lille blir unnfanget i PP3 eller rundt Kjæres bursdag hvis det blir klaff i PP4 ;)

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med pp2 :)

Godt å se at det ikke bare er jeg som spekulerer litt i terminer :ler: Men, akkurat nå håper jeg bare at det klaffer så fort som bare mulig :sjenert:

Ha en god helg, Haley!! Har du noen planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Kameline! :)

Har fri i dag og skal hjem til en kollega sammen med et par andre og kose oss med grilling og vin, men siden jeg skal på jobb i morgen tidlig dropper jeg vinen og kjører istedenfor. Jobbing resten av helgen, og ellers blir det kos med Kjære, og kanskje en snartur hjem til der foreldrene våre bor. Enn du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jobbing på meg også...hele helgen... Har hatt såpass god og lang ferie at jeg ser ikke så mørkt på det...selv om det hadde selvfølgelig vært deilig å hatt en frihelg :sjenert:

Blir nok en del nettsurfing når jeg er hjemme - symptomjakten har startet for fullt hos meg nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameline: Alltid godt med frihelg ;) Men du må ihvertfall ha en fin arbeidshelg. Og lykke til med symptomjakten! :flire:

Muffin Takk, og god helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobb, jobb, jobb. Var godt med en fridag i dag etter 7 dagers uke forrige uke.. Helga gikk så altfor fort og jeg fikk ikke sett så mye til Min Kjære pga jobb. Men den korte tiden var ihvertfall koselig :)

I morgen skal jeg se på nok en leilighet, og håper selvfølgelig at den kan være aktuell. Ut ifra bildene vil jeg si at det er litt småting å gjøre, men jeg gelder meg masse til vi får vårt eget og til vi kan pusse opp og style som vi vil, så det ser jeg lyst på :jepp:

EL om en ukes tid cirka.. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg fridagen! :) Jeg er kjempesliten i dag, og så er det bare mandag :sjenert: Men resten av uken blir heldigvis roligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandager kan være ganske harde. Godt man har noe roligere å se fram til :) Jeg gleder meg allerede til fredag kl. 15, selv om det føles veldig lenge til akkurat nå :sjenert:

Måtte uka gå fort, uten at den blir strevsom! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandager kan være ganske harde. Godt man har noe roligere å se fram til :) Jeg gleder meg allerede til fredag kl. 15, selv om det føles veldig lenge til akkurat nå :sjenert:

Måtte uka gå fort, uten at den blir strevsom! :tommelsmil:

Jepp.. Merket at det var flere enn meg som var trøtte og ukonsentrerte på jobb i dag, heldigvis :fnise: Jeg sov litt dårlig fordi jeg ikke hadde vekkerklokke når mobilen var ødelagt, og så gruet jeg meg til det som skulle skje i dag... Ingen spesielle planer i morgen, så det blir deilig :)

Jeg gleder meg også til helgen, spesielt fordi da har kjære bursdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Merket at det var flere enn meg som var trøtte og ukonsentrerte på jobb i dag, heldigvis :fnise: Jeg sov litt dårlig fordi jeg ikke hadde vekkerklokke når mobilen var ødelagt, og så gruet jeg meg til det som skulle skje i dag... Ingen spesielle planer i morgen, så det blir deilig :)

Jeg gleder meg også til helgen, spesielt fordi da har kjære bursdag :hjerte:

Gratulerer med din kjære :gave:

---

Det ble to visninger i dag, og den første vi (fikk med meg mamma) var på falt mest i smak, selv om det må gjøres litt småarbeid som maling enkelte plasser og legge nytt gulv på to små rom, kanskje "kle inn" vasken med skap på det store badet.

Håper det er muligheter for å komme på ny "visning" på fredag slik at Mannen også får sett den. Megler virket ihvertfall åpen for at vi kunne komme tilbake på kort varsel. Spørs om fredag kl 17/18 er et bra tidspunkt da :sjenert: men det er stort sett det som passer når Mannen må komme langveisfra

Kanskje det snart blir leilighet? Jeg er ihvertfall KJEMPE klar for å flytte :biggrin: og vi kunne overta på kort varsel. Mannen får nok ikke flytte hit før i oktober/november, men er jo greit å få overta f.eks. 01. oktober så kan vi pusse opp det vi vil og jeg kan flytte inn.

Litt tilbakeholden med å slippe all glede ut ennå, men det ser lovende ut! :nigo:

Den andre leiligheten er splitter ny i år og 80.000 billigere enn den første vi så på, men også 40kvm mindre. Jeg likte ikke planløsningen så godt, og tror det blir litt for snaut med plass, med tanke på at vi planlegger en liten en...

Endret av Haley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...