Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Haha, kvinneguiden får meg til å tro at det ikke er noe håp for meg.

Dont worry. ;) Er kun noen få som liker beinrangler. Og hvorfor skulle du ville ende opp med noen som liker denslags? Neida, du får deg bedre enn som så..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest döderlein

Dont worry. ;) Er kun noen få som liker beinrangler. Og hvorfor skulle du ville ende opp med noen som liker denslags? Neida, du får deg bedre enn som så..;)

Håper egentlig bare det finnes noen som kan se noe i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I klassen min har de aller fleste jentene helt flate og stramme mager. Går jeg i en unntaksklasse jeg da, kanskje? 99%, du liksom.. Den valken er i såfall selvforskyldt, og ikke naturlig.

Jeg fikk den lille valken da jeg var 13 år sammen med pupper og lår. Jeg var nede i 56 kg for noen år siden..er 1,76 høy...så ikke akkurat lekker ut. Innhulete kinn, beinete skuldre, mellomrom mellom lårne øverst. Usj.. og vet du hva? Til og med da hadde jeg litt mage. Jeg vet at den skal være på min kropp, det er slik jeg er laget. Hørt om fettceller? De er fordelt forskjellig på alle. Synes du jeg burde veid enda mindre en 56 kg da for at magen skulle forsvunnet? Ikke kom her med ditt uvitende svada om hva som er naturlig eller ikke på min kropp, det vet jeg for faen meg best selv. Du har ikke sett meg engang.

Ja du går enten i en unntaksklasse eller så er du 12 år...det forklarer mye!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi den dama en brødskive, NÅ!

Hva synes du er pent med denne kroppen? Hoftebeina som stikker ut, den halvmetern til mellomrom hun har mellom lårene, at underarmen hennes er større enn overarmen. (et typisk tein på anoreksi fordi musklene er borte) at du kan telle ribbeina, hullet i ryggen hun har til rumpe, de innhulete kinnene. Hun ser ut som en konsentrasjonsleirfange....og tipper hun spiser like lite som en også...stakkars jente.

Vet du at når kvinner er så avmagrede/anorektiske så kan de ikke bli gravide??

Skjerp deg, NÅ!

INGEN ville reagert på den måten om noen la ut bilde av en overvektig kvinne og sagt at de syntes kroppen var pen. Jeg har selv vært like tynn som dama det ble linket til. Høyst ufrivillig, men likevel. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke så bra ut, men jeg gikk hver eneste dag og ønsket at folk bare kunne holde det for seg selv. De kunne visst ikke det, for det er liksom greit å mobbe undervektige. Benedicte22 sier hun synes dama ser pen ut, så flott for dem begge da! Kan du forklare meg hva godt det kommer ut av at du sitter her og peker ut hver eneste lille feil med kroppen hennes og sier at ingen kan synes dette er pent?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

Jeg synes ingen kroppstyper er minst eller mest sexy.

Jeg kan synes både mindre og mer vekt, fasong og høyde på både menn og kvinner kan være tiltrekkende - skal endel til før jeg reagerer.

Men det fascinerer meg litt at disse trådene klarer å skape så mye provokasjon og at folk har så mange kritiske bemerkninger inni seg parat til bruk om andre.

Jeg begriper bare ikke hvorfor enkelte blir så provoserte over noe de ikke synes er estetisk optimalt?

Jeg pleier somregel å legge merke til de trekkene jeg liker hos andre - og kaster ikke bort tid på å tenke negativt og nedlatende om noe så totalt overflatisk som kropp.

Kanskje fordi jeg ikke har behov for å opphøye mitt eget utseende ved å redusere andres.

Eller, fordi jeg verdsetter totalbildet. Uansett, dere går glipp av mye fint der ute folkens :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg, NÅ!

INGEN ville reagert på den måten om noen la ut bilde av en overvektig kvinne og sagt at de syntes kroppen var pen. Jeg har selv vært like tynn som dama det ble linket til. Høyst ufrivillig, men likevel. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke så bra ut, men jeg gikk hver eneste dag og ønsket at folk bare kunne holde det for seg selv. De kunne visst ikke det, for det er liksom greit å mobbe undervektige. Benedicte22 sier hun synes dama ser pen ut, så flott for dem begge da! Kan du forklare meg hva godt det kommer ut av at du sitter her og peker ut hver eneste lille feil med kroppen hennes og sier at ingen kan synes dette er pent?

På KG er det ikke lov å mene noe annet enn sauflokken, for da er man enten et troll eller psykisk syk. Man skal ikke få lov å synes tynne damer er pent, ei heller feminine menn. Nei, på KG skal ALLE like chubby damer og barske menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er råstygt å se anorektisk ut! Enkelt og greit!

Det er enda styggere å være feit! ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er råstygt å se anorektisk ut! Enkelt og greit!

Javel, kanskje jeg synes du ser råstygg ut også. Er det greit av meg å si det da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Fordi det er råstygt å se anorektisk ut! Enkelt og greit!

Eller, fordi man dør av anoreksi.

Men for all del, Benedicte 22s innlegg her setter jo mange brikker på plass ifht tidligere innlegg i andre tråder.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den lille valken da jeg var 13 år sammen med pupper og lår. Jeg var nede i 56 kg for noen år siden..er 1,76 høy...så ikke akkurat lekker ut. Innhulete kinn, beinete skuldre, mellomrom mellom lårne øverst. Usj.. og vet du hva? Til og med da hadde jeg litt mage. Jeg vet at den skal være på min kropp, det er slik jeg er laget. Hørt om fettceller? De er fordelt forskjellig på alle. Synes du jeg burde veid enda mindre en 56 kg da for at magen skulle forsvunnet? Ikke kom her med ditt uvitende svada om hva som er naturlig eller ikke på min kropp, det vet jeg for faen meg best selv. Du har ikke sett meg engang.

Ja du går enten i en unntaksklasse eller så er du 12 år...det forklarer mye!

Haha? Det var da DU som nevnte at det var naturlig for 99% av ALLE kvinner å ha en valk på magen? Det var det jeg nektet for? Hva som er naturlig for deg har jeg ikke engang nevnt noe om? Nei, jeg er langt i fra 12 år, og du får nesten respektere at du har dårligere gener enn andre. Den valken som alle snakker om er stort sett selvforskyldt. Fysj!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, fordi man dør av anoreksi.

Men for all del, Benedicte 22s innlegg her setter jo mange brikker på plass ifht tidligere innlegg i andre tråder.

I lengden dør man av overvekt også. Ikke kom her og fortell meg at overvektige lever lengre og bedre enn slanke, sunne mennesker på generell basis! ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Javel, kanskje jeg synes du ser råstygg ut også. Er det greit av meg å si det da?

Ja jøss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, fordi man dør av anoreksi.

:skratte::skratte:

Ja, for ingen dør jo av overvekt her i verden...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lengden dør man av overvekt også. Ikke kom her og fortell meg at overvektige lever lengre og bedre enn slanke, sunne mennesker på generell basis! ;)

Det er vel en forskjell på et slankt sunt menneske og et menneske som veier 40 kg og ser ut som hun skal blåse over ende av en mild bris?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

I lengden dør man av overvekt også. Ikke kom her og fortell meg at overvektige lever lengre og bedre enn slanke, sunne mennesker på generell basis! ;)

Nå er debatten blitt snudd til feit VS tynn, noe jeg i utgangspunktet egentlig ikke tror var agendaen til TS. Men det blir vel slik.

Uten tvil så er det best helsemessig å være normalvektig! Det folk reagerer på her inne er at noen synes det er kult å se døende ut. Å det å være feit er vel ikke akkurat allmennt akseptert her inne eller i samfunnet generelt? Nei, feite folk får høre det så det holder, så da må vel sylflisene også tåle å høre litt kritikk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er råstygt å se anorektisk ut! Enkelt og greit!

Jeg synes det er like råstygt å si slike ting. Vet ikke hvorfor du føler det er greit å kalle noen sitt utseende for råstygt, men du er sikkert en av dem som får bedre selvtillit av å hakke på andre mennesker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en forskjell på et slankt sunt menneske og et menneske som veier 40 kg og ser ut som hun skal blåse over ende av en mild bris?

Jo, men det som er "slankt og sunt" for de aller fleste, trangsynte medlemmer her på KG, er kraftig chubby kvinner som mest sannsynlig ikke lever en så veldig sunn livsstil......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...