Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høy med former er styggest. Kvinnfolk over 178 cm er sjeldent attraktive, med unntak av modeller.

Ja for det er så fint når de ser ut som menn. (knoklete jenter uten hofter eller pupper) :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det er så fint når de ser ut som menn. (knoklete jenter uten hofter eller pupper) :eeeh:

Typisk KGdamer å forsvare de ekstra kiloene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest charella

Jeg skjønner ikke at dere gidder å "krangle" om dette en gang. Selv synes jeg spinkle jenter faktisk kan være fint. Til og med barn-i-Afrika-tynn synes jeg er fint selv om det høres fælt ut. Men det er fint på en annen måte.

ingenting er mer sexy enn en jente med ordentlig rompe, lår og pupper. Slik som meg ;)

Dette er min personlige mening. Men om noen sier til meg at de synes spinkelbein er mer sexy, eller feite bilringdamer, så gjør det meg ingenting. For folk har forskjellig smak. Selv er jeg kjempe glad for at jeg har slik kropp som jeg har ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for det er så fint når de ser ut som menn. (knoklete jenter uten hofter eller pupper) :eeeh:

Hva feiler det egentlig deg, Vinnie? Det har jeg lurt på lenge. Hvorfor føler du et behov for å svare som en frekk og usympatisk 14-åring?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jenter er for tynne og for store. Ikke pent med jenter som ikke har rumpe eller noe, men heller ikke pent med de som har mye ekstra fett her og der, men å si at de som er for tynne eller for store er kvalme osv er bare lavmål! Det er ikke greit å rakke ned på andres kropper uansett. Greit å si at man ikke synes det er fint med jenter som er for tynne, men det er ikke greit å kalle de for knokelmonstre, kvalme osv.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det egentlig deg, Vinnie? Det har jeg lurt på lenge. Hvorfor føler du et behov for å svare som en frekk og usympatisk 14-åring?

Samme lurer jeg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja for det er så fint når de ser ut som menn. (knoklete jenter uten hofter eller pupper) :eeeh:

hvorfor skal du alltid rakke ned på tynne jenter? synes det gjentar seg i alle tråder. og ang uten pupper, har ikke du silkon? må da være mye bedre med flat/mindre brystfagre jenter som faktiks klarer å akseptere seg selv. Du har jo betalt flere tusen for å rakke ned på jenter som kanskje hadde samme bhstrl som deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som sier at menn ikke vil bli sammen med modell type jenter:

- Hvem var sammen med Gisele Bundchen? -> Leonardo Dicaprio.

- Hvem er sammen med Victoria Beckham? -> David Beckham

Og har dere sett dama til Johnny Depp?

Å Orlando Bloom er sammen med Miranda Kerr som er VS modell forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Orlando Bloom er sammen med Miranda Kerr som er VS modell forresten.

Er det ikke merkelig at rike, berømte, suksessfulle menn som kan velge å vrake i partner velger seg slanke, trente og vakre kvinner? Når nesten alle KG-kjerringene skriker at lubne damer er myyye finere? :tongue:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mulig jeg har posta dette tidligere men hun her er akkurat passe for meg som mann. Ikke radmager, ikke lubben heller.

Flere bilder her og her. Aner ikke hva slags kroppstype hun har. Dette er idealet mitt og for mange andre menn tror jeg men det er ganske mye slingringsmonn på hver side som jeg kan synes er attraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jenter skal være radmager med bitte små bryst. Deilig å kjenne ribbeina og hoftebeina stikke ut.Min neste kjæreste skal veie max 40kg og jeg skal tvinge henne til å slanke seg enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke merkelig at rike, berømte, suksessfulle menn som kan velge å vrake i partner velger seg slanke, trente og vakre kvinner? Når nesten alle KG-kjerringene skriker at lubne damer er myyye finere? :tongue:

Det er vel ganske vanskelig å finne noen av sitt eget kaliber i Hollywood som har litt mer vekt enn de slankeste. Sier ikke det for å støtte hverken det ene eller andre, rent fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Typisk KGdamer å forsvare de ekstra kiloene sine.

Jeg har ikke ekstra kilo, jeg veier akkurat passelig jeg og er fornøyd med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feiler det egentlig deg, Vinnie? Det har jeg lurt på lenge. Hvorfor føler du et behov for å svare som en frekk og usympatisk 14-åring?

Ser ikke helt forskjell på at jeg synes det er stygt å være radmager og at Kkl synes det er stygt med høye damer med former. Han får lov til å syns det?? Fordi?

Endret av Vinnie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har posta dette tidligere men hun her er akkurat passe for meg som mann. Ikke radmager, ikke lubben heller.

Flere bilder her og her. Aner ikke hva slags kroppstype hun har. Dette er idealet mitt og for mange andre menn tror jeg men det er ganske mye slingringsmonn på hver side som jeg kan synes er attraktivt.

Jeg har ingen ting imot tynne jenter, selv om idealet mitt ligger mer mot Beonce og Kelly Brook, men dette må jeg bare kommentere.. Vi kan si hva vi vil om at samfunnet heller i stadig mer overvektig retning, og jeg er enig i at plus-size modeller som Fulvia Lacerda http://1.bp.blogspot.com/_uKzjozXYpnY/S1Bc5fM1PTI/AAAAAAAAAlY/JvbHJUHhy24/s320/Gordinha.jpg ikke er et sunt ideal å strebe etter.

Men denne jenta Gjest, har du lest hva som står på siden i tillegg til å se på bildene? Hun er 170 cm høy og 48 KG!! Det gir henne en BMI på 16.6, og selv om hun er asiat med relativt smal benbygning, har lite muskler og store silikonpupper, er det IKKE sunt. Jeg mener ikke på noe vis at BMI er noen fasit på hva enkeltpersoner skal veie, men når du skriver at det er ganske mye slingringsmonn i begge retninger blir jeg litt provosert. Vet ikke hvor mye slingringsmonnet ditt går på, men alt i minusretningen er forkastelig, kanskje med unntak av å fjerne silikonen hennes. >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at dette er en tråd for hvilken kroppstype som er minst sexy. Føler alikevel for å vise hva som er flott i mine øyne.

Sexy slanke jenter som er stolt av formene sine:

Link

Link

Link

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...