Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er like råstygt å si slike ting. Vet ikke hvorfor du føler det er greit å kalle noen sitt utseende for råstygt, men du er sikkert en av dem som får bedre selvtillit av å hakke på andre mennesker.

ja der har du meg :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du ikke liker beinrangel så må du like feite folk?

Jeg liker ikke feite fleske damer å ikke inntørka anorexi damer.

Det finns da for faen en mellomting..?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn82

Kropper som ser usunne ut, enten det er for tynn eller for tykk. Folk kan gjerne være tynn og tykk og samtidig også se veldig bra ut i mine øyer. Men jeg mener ytterpunktene i disse to skalaene. Med for mye fett kommer også andre sykdommer og plager som er med på å begrense en person, det samme gjelder de som blir for tynne, de får svekket immunforsvar og lacker ofte energien til å være "utstrålende"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, feite folk får høre det så det holder, så da må vel sylflisene også tåle å høre litt kritikk?

Jepp, tipper hun jeg posta bilde av hører alt du sier nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er like råstygt å si slike ting. Vet ikke hvorfor du føler det er greit å kalle noen sitt utseende for råstygt, men du er sikkert en av dem som får bedre selvtillit av å hakke på andre mennesker.

Det har plutselig blitt så akseptert å kalle slanke kvinner for anorektiske og stygge, som en slags forsvarsmetode. De som kommer ut med slikt svada må uskyldiggjøre de ekstra kiloene sine selv, og trykke ned de som faktisk ser sunne ut. Kvalmt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har plutselig blitt så akseptert å kalle slanke kvinner for anorektiske og stygge, som en slags forsvarsmetode. De som kommer ut med slikt svada må uskyldiggjøre de ekstra kiloene sine selv, og trykke ned de som faktisk ser sunne ut. Kvalmt.

Nettopp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å trykke på AB ja? :skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Nei, innlegg nr 161 sto her, men det sto på feil sted. Jeg bruker sjelden eller aldri AB.. Du er flittig bruker skjønner jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle KG-mennesker!

Jeg synes det er ganske så rart å tenke på at jeg ikke kan være sexy fordi jeg ikke er tynn.. Jeg trodde ikke det lå i hvor mye man veier eller om man har cellulitter på lårene sine..

Jeg har en sykdom som gjør at uansett om jeg trener, spiser sunt og generellt lever sunt ikke noensinne kommer til å se ut som beyonce.. Mange tror sikkert ikke på meg, men akkurat det tar jeg ikke imot hets for, for dette er selvfølgelig noe som er sårt for meg..

MEN, jeg har da aldri hatt problemer med å være sexy,føle meg sexy og at andre har problemer med å ha sex med meg.. Tenningen ligger ikke i kroppen min, men i selvbildet mitt, tiltrekningen til meg som person og kjærlighet..

Jeg har kanskje ikke supermodellkropp, men jeg har da livets rett og få slippe høre at jeg er stygg??

Jeg prøver ikke ta det personlig, men føler meg virkelig truffet at jeg ikke skal få lov til å føle meg fin, og at jeg er ekkel!

Sexy ligger ikke i utseendet, men i hodet og hjertet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha? Det var da DU som nevnte at det var naturlig for 99% av ALLE kvinner å ha en valk på magen? Det var det jeg nektet for? Hva som er naturlig for deg har jeg ikke engang nevnt noe om? Nei, jeg er langt i fra 12 år, og du får nesten respektere at du har dårligere gener enn andre. Den valken som alle snakker om er stort sett selvforskyldt. Fysj!

Uff...umodenheten her har tydeligvis ingen grenser. Du skjønner ikke hva jeg skriver engang. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, innlegg nr 161 sto her, men det sto på feil sted. Jeg bruker sjelden eller aldri AB.. Du er flittig bruker skjønner jeg?

Jeg kan stå for det jeg sier jeg. Det burde du vel ha sett for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, da er det vel litt urettferdig av deg å beskylde meg for å være AB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, da er det vel litt urettferdig av deg å beskylde meg for å være AB?

Nei. For du tilhører saueflokken på KG. Du vet, de som aldri kan ha meninger utenom den fastsatte malen. Og om dere så har behov for åvære dere selv er det bare å huke av AB og slå seg løs. :danser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så utrolig trist å lese at noen syns normalvektige jenter er ekle og lubne, og at de mener at det er fint å være veldig undervektig. Jeg velger å tro at brukerne som skriver slikt enten har en spiseforstyrrelse, eller har veldig liten forståelse for hva det vil si å ha en slik sykdom og måtte leve med den. Det er ganske villt at noen mennesker kan fronte slike idealer - nettopp fordi det gir allerede syke gutter og jenter bekreftelse på at det å være radmager er det eneste som er vakkert.

Det er ikke fint å være overvektig. Ei heller er det sunt. Men det er like usunt å være undervektig og lide av en spiseforstyrrelse. Ikke bare er det kroppen det går ut over, det går enormt mye ut over psyken. Mange må leve resten av livet med tankene angående mat, selv om de har blitt friske og klarer å ta vare på seg selv. Trist at noen er så respektløse at de slenger rundt seg med så destruktive kommentarer angående kropp og helse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro at brukerne som skriver slikt enten har en spiseforstyrrelse, eller har veldig liten forståelse for hva det vil si å ha en slik sykdom og måtte leve med den.

Ja, for alle overvektige har en sykdom............. Svært, SVÆRT få har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for alle overvektige har en sykdom............. Svært, SVÆRT få har det!

Jeg snakket om de som mener sterkt undervektige mennesker er idealet :)

Edit: altså at de selv har en spiseforstyrrelse, eller har veldig lite greie på hvordan spiseforstyrrelser påvirker menneskers liv.

Endret av Ethereal
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På KG er det ikke lov å mene noe annet enn sauflokken, for da er man enten et troll eller psykisk syk. Man skal ikke få lov å synes tynne damer er pent, ei heller feminine menn. Nei, på KG skal ALLE like chubby damer og barske menn.

Men blir meningen din mindre verdt om du toner den litt ned? Eller er kanskje meningen å være så provoserende som mulig? :vetikke:

Det virker som du tar deg nær av at enkelte synes damer med litt kjøtt på beina er fint :klo: Og når du i tillegg synes det bildet du postet er verdt å strebe etter da kan jeg ikke noe for at jeg tenker mitt..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir meningen din mindre verdt om du toner den litt ned? Eller er kanskje meningen å være så provoserende som mulig? :vetikke:

Det virker som du tar deg nær av at enkelte synes damer med litt kjøtt på beina er fint :klo: Og når du i tillegg synes det bildet du postet er verdt å strebe etter da kan jeg ikke noe for at jeg tenker mitt..

Skriver hovedsaklig ikke for å provosere, men er det noen som blir provosert er det jo bare en bonus.

Tar meg ikke nær av at folk er feit. De må gjerne være så feit de bare vil for min del, jeg bare påpeker at jeg synes det er stygt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns sånne som på linken til benedicte er stygt å tykke er stygt..

Finest er sunne jenter ,ikke beinrangel å ikke geleklumper med bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver hovedsaklig ikke for å provosere, men er det noen som blir provosert er det jo bare en bonus.

Tar meg ikke nær av at folk er feit. De må gjerne være så feit de bare vil for min del, jeg bare påpeker at jeg synes det er stygt.

Hvorfor er det en bonus? :klo:

Det var ikke det jeg skrev. Det virker som du tar det personlig at noen liker noe annet enn deg. Og jeg skjønner ikke hvorfor du er så fiendtlig :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...