Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg vil mye heller satse på en dame, med svære hofter og mage med sideflesk, som er en bra person enn en dame som må trykke dine medsøstre ned i sølen pga. noen ekstra kilo .

Endret av Bond
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den minst sexy kroppen er den som sitter på det dummeste hue...Min mening!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre slik at flertallet på KG er feit. Da er det helt greit å skrive at tynne jenter er usexy, men med en gang det blir skrevet at feite jenter er usexy da kan man virkelig forberede seg på DRAAAMA. Grow up, folkens. Folk har forskjellige meninger, blir det for tøft for dere bør dere kanskje forlate området.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre slik at flertallet på KG er feit. Da er det helt greit å skrive at tynne jenter er usexy, men med en gang det blir skrevet at feite jenter er usexy da kan man virkelig forberede seg på DRAAAMA. Grow up, folkens. Folk har forskjellige meninger, blir det for tøft for dere bør dere kanskje forlate området.

Hvis det blir tøft for deg at vi er uenig med deg, så kan du gjøre det samme..hehe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre slik at flertallet på KG er feit. Da er det helt greit å skrive at tynne jenter er usexy, men med en gang det blir skrevet at feite jenter er usexy da kan man virkelig forberede seg på DRAAAMA. Grow up, folkens. Folk har forskjellige meninger, blir det for tøft for dere bør dere kanskje forlate området.

Enig her! ;) Merker jeg blir så vanvittig flau over enkelte her, som forsvarer valker og bilringer... Dere er usunne idealer, dere oppfordrer til overvekt! Jeg ser flere steder her inne hvor slanke og sunne jenter blir omtalt som radmagre og stygt tynne. Mange mener også at slanke jenter ikke får seg gutter, fordi guttene vil ha noe mykt å ta på. Jeg er slank, veltrent og har ingen overflødige kilo slik som de fleste av dere, og jeg får hele tiden høre hvor myk jeg er av kjæresten min! For øvrig har jeg til gode å oppleve at gutter/menn finner lubne kropper attraktivt. Dere som mener at guttene kun vil ha former og fett, eeeh... Haha, de guttene er GARANTERT på deres eget nivå utseendemessig. Normalen i dag er å være lubben/overvektig, dessverre, men dette er ikke synonymt med at det er sunt. Fedmerelaterte sykdommer var ikke-eksisterende for noen titalls år siden, hva sier dere til dette? Helsen til dere overvektige er generelt dårligere enn hos de som trener og har en sunn livsstil, og slike som dere er en stor belastning for samfunnet og koster Staten mange millioner vi kunne ha brukt på viktigere ting enn at dere skal kunne fråtse i frossenpizza og First Price-sjokkis

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en valk på magen slik 99 % av alle jenter har og som det er naturlig for oss å ha, er vi alle "usunne idealer"? :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til AB#90.

Husk å krysse av for skjult bruker når du vil være anonym. :jepp:

Jeg er en av den eldre garde her inne som vet at det var mye mindre overvekt for to til tre tiår siden, og enda lenger tilbake. Dessuten er jeg så heldig at mine gener har resultert i at både jeg og mine voksne barn er høye og slanke. I tillegg til heldige gener har vi i alle år vært opptatt av kostholdet, sunt og variert. Noe som har vært både naturlig og bevisst, i den forstand at det var noe vi hadde med oss fra vår egen oppvekst og også vår egen overbevisning. Våre barn fører dette videre på en veldig bra måte.

Jeg er overbevist om at vi er vår egen lykkes smed, men ikke alle har fått det inn med morsmelken, og det er selvfølgelig også andre ting som spiller inn i forhold til overvekt.

At flertallet på KG er feite, Benedicte, det har jeg ikke noen tro på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Det er dessverre slik at flertallet på KG er feit.

For å svare på påstanden din, viser jeg til kroppstråden hvor mange av KG-erne har lagt ut bilder av meget flotte og sunne kropper.

Jeg har for øvrig til gode å se din kropp i nevnte tråd. Tør man spørre hvorfor du ikke deler den med oss, når den etter sigende skal være så tynn og lekker?

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en valk på magen slik 99 % av alle jenter har og som det er naturlig for oss å ha, er vi alle "usunne idealer"? :skratte:

I klassen min har de aller fleste jentene helt flate og stramme mager. Går jeg i en unntaksklasse jeg da, kanskje? 99%, du liksom.. Den valken er i såfall selvforskyldt, og ikke naturlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på påstanden din, viser jeg til kroppstråden hvor mange av KG-erne har lagt ut bilder av meget flotte og sunne kropper.

Jeg har for øvrig til gode å se din kropp i nevnte tråd. Tør man spørre hvorfor du ikke deler den med oss, når den etter sigende skal være så tynn og lekker?

Flotte og sunne? Flertallet i den tråden har uten tvil en del for mye på sidebeina! Hvorfor skal de overvektige hylles? En ting er å styrke hverandre og ikke rakke ned på hverandre, men å gi drøssevis av komplimenter til en kropp som er et tydelig resultat av en usunn livsstil synes jeg er totalt unødvendig.

Og til dere som mener at fett er former.. Former er hvordan kroppen er bygd(man er ikke bygd feit). Jeg er slank, lite fett på kroppen, men til min størrelse har jeg C-pupper, rund og stram rumpe(ikke liten) og brede hofter til kroppen min å være. Det er DETTE som er former, ikke ekstra buler på magen, store armer og ikke-markert midje. Big tits doesn't count if you're fat, er det et uttrykk som sier! ;)

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som mener at fett er former.. Former er hvordan kroppen er bygd(man er ikke bygd feit). Jeg er slank, lite fett på kroppen, men til min størrelse har jeg C-pupper, rund og stram rumpe(ikke liten) og brede hofter til kroppen min å være. Det er DETTE som er former, ikke ekstra buler på magen, store armer og ikke-markert midje. Big tits doesn't count if you're fat, er det et uttrykk som sier! ;)

Jeg fikk høre at jeg ikke hadde former her inne jeg, fordi jeg var slank........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte og sunne? Flertallet i den tråden har uten tvil en del for mye på sidebeina! Hvorfor skal de overvektige hylles? En ting er å styrke hverandre og ikke rakke ned på hverandre, men å gi drøssevis av komplimenter til en kropp som er et tydelig resultat av en usunn livsstil synes jeg er totalt unødvendig.

Og til dere som mener at fett er former.. Former er hvordan kroppen er bygd(man er ikke bygd feit). Jeg er slank, lite fett på kroppen, men til min størrelse har jeg C-pupper, rund og stram rumpe(ikke liten) og brede hofter til kroppen min å være. Det er DETTE som er former, ikke ekstra buler på magen, store armer og ikke-markert midje. Big tits doesn't count if you're fat, er det et uttrykk som sier! ;)

Jeg er veldig slank og stram i kroppen. Jeg har markert midje, pupper og sprettrumpe. Jeg har FORMER.

Venninna mi som er lubben, valkete og dvask kaller seg formfull. Det er latterlig. Du er ikke formfull bare fordi du er lubben og feit. Jeg ser faktisk flere formløse feite mennesker, enn formløse tynne mennesker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Dette er en typisk kvinnfolk-debatt. Hvor så snart noen sier at de har former, så blir de beskyldt for ikke å skjønne hvor feite de egentlig er, og om noen sier de er slanke, så er de radmagre og usexy.

Hvorfor må vi absolutt rakke ned på hverandre?

Jeg personlig syns sjelden kroppstype har med sexappeal å gjøre, snarere utrstråling, holdning og selvtrygghet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dessverre slik at flertallet på KG er feit.

Kjenner du flertallet på KG? Har du SETT flertallet på KG?

Jeg tror ikke du aner hva du snakker om, skal jeg være ærlig.

I klassen min har de aller fleste jentene helt flate og stramme mager. Går jeg i en unntaksklasse jeg da, kanskje? 99%, du liksom.. Den valken er i såfall selvforskyldt, og ikke naturlig.

Vel, det er da endel av oss her inne som er over skole-alder, DET kan kanskje ha noe å si? ;)

Når jeg gikk på skolen, for 20/15 år siden, så hadde ikke jeg heller en eneste liten flik av valk.

Per idag, 20/15 år etter skolealder, er jeg fremdeles slank og veltrent. Trener mer en den gjengse ungdom i skolealder og spiser sunt. Til tross for en frisk og sterk og sunn kropp, har jeg altså kjærlighetshåndtak, og når jeg sitter får jeg valk på magen.

Det er helt vanlig, spesiellt når man vipper over komf-alder. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I klassen min har de aller fleste jentene helt flate og stramme mager. Går jeg i en unntaksklasse jeg da, kanskje? 99%, du liksom.. Den valken er i såfall selvforskyldt, og ikke naturlig.

Hjelp :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann28

Mest sexy: Former!!! Høyde ikke så viktig, bare ikke ikke høyere enn meg (189) og ikke alt for liten, det blir bare rart. Trenger ikke være supertynn, jeg er vel av typen som liker "FHM Chubby" som Christer Falck så fint formulerte det.

Minst Sexy: Epleform med små tynne pupper og flat rumpe.... det er ikke spesielt tiltalende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er en typisk kvinnfolk-debatt. Hvor så snart noen sier at de har former, så blir de beskyldt for ikke å skjønne hvor feite de egentlig er, og om noen sier de er slanke, så er de radmagre og usexy.

Hvorfor må vi absolutt rakke ned på hverandre?

Jeg personlig syns sjelden kroppstype har med sexappeal å gjøre, snarere utrstråling, holdning og selvtrygghet.

Her er kjernen til hele diskusjonen. Det er vel ikke for ingenting uttrykket "kvinner er kvinner verst" har fått fotfeste. Det må da være rom for flere kroppstyper uten at man må rakke ned på hverandre? Slanke kvinner får stemplet på seg spiseforstyrrelser, og overvektige kvinner som kaller seg formfulle får på pukkelen og blir kalt feite. Hva driver dere med? Hva med å støtte opp om hverandre? Det er plass til alle kroppstyper. Det er jo det som kalles mangfold. Hadde alle sett like ut, hadde det vært veldig kjedelig.

Og jeg er enig. Det er helheten som skaper sexappeal. Ikke kroppen i seg selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

hehehe. Ler meg ihjel av de som kaller fett for former. "Jeg har former" Nei, du er bare feit.

Jeg synes sånne svære hofter og rumper og en mage med sideflesk er utrolig ekkelt, sånn beyonce kropp og det som verre er.

Så Beyonce er ekkel ja.. Sikkert derfor hun har blitt kåret til verdens vakreste flere ganger.

Fant et bilde av henne, og ja hun er frodig, men ekkel??

Beyonce

Det jeg ser er en ekte og formfull kvinne som er trent og slank samtidig. Hun har litt større lår enn pipestilkene, men hun er overhodet ikke ekkel.

Kelly Osbourne som feit var mer ekkel, om man først skal bruke et slikt ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg mener at størrelse ikke har mye å si, så lenge man er STRAM og fast i fisken. Da kan man ha så mye former man bare vil. Men stor hengete mage og slappe lår og hengete rumpe er stygt uansett om man er tynn eller tjukk, eller midt i mellom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...