Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hvilken verden er du lever i?! Det er vel heller slik at med en gang en kvinne ikke er syltynn, blir hun kalt feit, lubben eller dvask. Skjerp dere!

Haha? Jeg har hyppigere opplevd at slanke, sunne kvinner har blitt kalt som radmager og "stygt tynne" enn at faktisk usunne, overvektige kvinner har blitt kalt feite. Det er forsvarsmekanisme. Flere og flere blir overvektige, og for å uskyldiggjøre dette og dekke over egen synd, må disse menneskene kritisere de få resterende her i verden som faktisk ser sunne ut. Slike som deg og mange andre her oppfordrer til ekstra kilo, og slike som dere burde ha fått et ordentlig slag om hånden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cosette

Mitt inntrykk er, etter å ha snakket med og overhørt kamerater, er at menn gjerne deler kvinner de møter inn i to kategorier: pulbar og ikke pulbar.

Det finnes sikkert unntak, men jeg tror ikke menn generelt er veldig låst i preferansene. Ei fin dame er ei fin dame, liksom. Ei dame med typisk atletisk kropp og smale hofter kan være flott, det samme kan ei Sophia Loren-aktig snelle. Det kommer gjerne an på hvem man har i kikkerten akkurat da og dermed regner som det beste på jord.

De fleste foretrekker vel noe som er innenfor det man kan kalle normalene ift. vekt, høyde og former - verken tjukk eller skrapa, to meter høy eller 1.50, pupper på størrelse med en badeball eller helt flatt guttebryst. At det finnes litt pupper og rumpe er fint, forholdsvis slank midje og bein som ikke kan forveksles med trestammer er bra. Utover det er det mange variasjoner som kan være sexy for den jevne mann, tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastablasta

Det virker som om gutter har ganske lik smak når det gjelder jentekropper. Slik tror jeg menn ville rangert dem:

1. plass: Høy og slank/tynn

2. plass: Liten og slank/tynn

3. plass: Høy og former

4. plass: Liten og rund/formfull

Det virker som om litt lavere jenter med runde former (hofter og lår) og store pupper blir sett på som minst attraktive. Har jeg rett? :)

SLIK skal lista se ut:

1. plass: Høy og former

2. plass: Høy og slank/tynn

3. plass: Liten og former

4. plass: Liten og slank/tynn

..for høy er det svært få av for meg (er høy selv). Når jeg snakker om former, betyr det ikke feit, men det må være litt å ta i!

Kikket litt på hu bloggedama linket til over her. Hun er definitivt penere nå, enn før, men jeg syns hun har gått hakket litt for langt, til at jeg blir 100% tiltrukket. Hun er nærmest flat som en planke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

Så det er ingen av dere som har en jobb? Alle mannfolka i familien er samla og greier. Så beleilig... :fnise:

Pappa er pensjonist, ene broren min har permisjon fra militæret, den andre jobber på oljerigg, men er av i fire uker. Mens jeg og sambo jobber på samme sted, og har fri frem til mandag, så vi er hjemme hos min familie.

Happy now?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pastablasta

Mitt inntrykk er, etter å ha snakket med og overhørt kamerater, er at menn gjerne deler kvinner de møter inn i to kategorier: pulbar og ikke pulbar.

Det finnes sikkert unntak, men jeg tror ikke menn generelt er veldig låst i preferansene. Ei fin dame er ei fin dame, liksom. Ei dame med typisk atletisk kropp og smale hofter kan være flott, det samme kan ei Sophia Loren-aktig snelle. Det kommer gjerne an på hvem man har i kikkerten akkurat da og dermed regner som det beste på jord.

De fleste foretrekker vel noe som er innenfor det man kan kalle normalene ift. vekt, høyde og former - verken tjukk eller skrapa, to meter høy eller 1.50, pupper på størrelse med en badeball eller helt flatt guttebryst. At det finnes litt pupper og rumpe er fint, forholdsvis slank midje og bein som ikke kan forveksles med trestammer er bra. Utover det er det mange variasjoner som kan være sexy for den jevne mann, tror jeg.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rangering er som følger:

1. plass: Liten og rund/formfull

2. plass: Liten og slank/tynn

3. plass: Høy og slank/tynn

4. plass: Høy og former

Der 1. plass altså er den minst sexy, slik du spør om. Minst attraktiv er lav med epleform, mens mest attraktiv er høy og formfull (90-60-90)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svaret

Menn skal ha pondus og være kraftige, kvinner skal ha en tynn timeglassfigur. End of debate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, hun dere linka til var da ikke for tynn. Man ser jo at bildene er lagt ut i et litt rart format, som gjør at hun ser litt "strekt" ut, men hva med å bla litt ned i bloggen? Hun er da aldeles ikke radmager, heller ordinært slank. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank er ikke et alternativ? Æsj.

Du mener altså at slank er minst sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om gutter har ganske lik smak når det gjelder jentekropper. Slik tror jeg menn ville rangert dem:

1. plass: Høy og slank/tynn

2. plass: Liten og slank/tynn

3. plass: Høy og former

4. plass: Liten og rund/formfull

Det virker som om litt lavere jenter med runde former (hofter og lår) og store pupper blir sett på som minst attraktive. Har jeg rett? :)

jeg er lesbisk og min mening er:

mest sexy til minst sexy:

1.-liten og rund/formfull

delt 2.-liten og slank/høy med former

4.-høy og slank

Epleform. Feit mage, det er jævlig. En ting er å ha runde former, men da bør det helst være på de riktige plassene, puppe, rumpe osv. Å ha mye flesk på magen er så lite flatterende som det går an.

Desverre har jeg denne kroppsformen :(

jeg også, kjedelig. men jeg synes alle andre kler det bedre enn meg, på meg er det grusomt!!! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.cathinthecity.modette.no, er hun for tynn? Hun har en BMI på den øvre skalaen (22), og har både rumpe og pupper, men smalt liv. Hun ser veldig definert ut. Hun spiser sunt, trener og ståler selvtillit, og det er det viktigeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Hun var jo blitt radmager :hakeslepp: Ikke pent..

Lol, bildene er jo photoshoppet som f***!

Se på det første "after"-bildet, det er strekt så det ser helt unaturlig ut.

Og se på halsen og hodet hennes på det nederste "after"-bildet, det burde sendes rett til http://www.psdisasters.com/ :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var jo blitt radmager :hakeslepp: Ikke pent..

du tenkr ikke på at hun muligens leser dette innlegget? Ytringsfriheten har strukket seg for langt på internett :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fem.gjesten

Vel, jeg er en bifil jente, og jeg synes at formfulle og runde damer er deiligst. Store pupper, saftige og kraftige lår og myke armer er et must. Høyde er ikke så viktig, men jeg vil helst ikke at dama mi er så veldig mye høyere enn meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du tenkr ikke på at hun muligens leser dette innlegget? Ytringsfriheten har strukket seg for langt på internett :filer:

Enig, jeg blir kvalm av måten enkelte oppfører seg på nettet. Det er IKKE greit å skrive slike kommentarer rett til jenta, men det er så absolutt ikke greit å skrive sånt i et forum heller. Alle er forskjellige, liker du ikke hvordan andre ser ut kan du holde det for deg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hvilken verden er du lever i?! Det er vel heller slik at med en gang en kvinne ikke er syltynn, blir hun kalt feit, lubben eller dvask. Skjerp dere!

slik jeg ser det er folk raske med å komentere utseende på jenter de mener er slanke. Om dette er pga sjalusi er uvisst. Flesteparten kvier seg for å omtale store/feite jenter som dette, og kaller dem i stedet frodige, kvinnelige, formfulle osv. Slanek jenter blir med en gang radmagre, sykelige tynne, ingen menn vil ha dem osv. Lei kropshysteri

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på jeg la ut linken hennes, ei normalvektig jente får så mye tyn fordi hun er NORMALT SLANK bare fordi større folk skal føle at de selv er nærmere normalen.

Jeg syns iallefall hun er nydelig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg ser det er folk raske med å komentere utseende på jenter de mener er slanke. Om dette er pga sjalusi er uvisst. Flesteparten kvier seg for å omtale store/feite jenter som dette, og kaller dem i stedet frodige, kvinnelige, formfulle osv. Slanek jenter blir med en gang radmagre, sykelige tynne, ingen menn vil ha dem osv. Lei kropshysteri

Spot on. Men tror de fleste slanke jenter ikke bryr seg om dette lenger, fordi vi vet at det ikke stemmer.

Jeg er veldig slank, og det har aldri manglet på menn som synes kroppen min er dritdigg og jeg får stadig komplimenter og oppmerksomhet, så de kaklende budeiene hever jeg meg laaangt over.:tommelopp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jamie

slik jeg ser det er folk raske med å komentere utseende på jenter de mener er slanke. Om dette er pga sjalusi er uvisst. Flesteparten kvier seg for å omtale store/feite jenter som dette, og kaller dem i stedet frodige, kvinnelige, formfulle osv. Slanek jenter blir med en gang radmagre, sykelige tynne, ingen menn vil ha dem osv. Lei kropshysteri

Tøv. Det er ingen som er redd for å kalle store jenter for masse stygt via internett. Det er jo bare å lese denne tråden her, og de tusen andre trådene/artiklene som omhandler samme tema. Bare man nevner ordet former, så begynner folk å snakke om fedme og whatnot. Interessant at slike tråder alltid blir så mye mer negativt ladet enn tråder som diskturer guttekropper. Er det fordi det nesten bare er heterofile kvinner her? Trist at kvinner alltid blir sett på som kun kjøtt og bein, både av kvinner og menn. Everyone's a judge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...