Gå til innhold

Hvilken kroppstype er minst sexy?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym

Det virker som om gutter har ganske lik smak når det gjelder jentekropper. Slik tror jeg menn ville rangert dem:

1. plass: Høy og slank/tynn

2. plass: Liten og slank/tynn

3. plass: Høy og former

4. plass: Liten og rund/formfull

Det virker som om litt lavere jenter med runde former (hofter og lår) og store pupper blir sett på som minst attraktive. Har jeg rett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg vet ikke jeg, men i min klasse er det hun korte og formfulle som alle guttene ser etter... Så det er ihvertfall ikke sånn i alle tilfeller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epleform. Feit mage, det er jævlig. En ting er å ha runde former, men da bør det helst være på de riktige plassene, puppe, rumpe osv. Å ha mye flesk på magen er så lite flatterende som det går an.

Desverre har jeg denne kroppsformen :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank er ikke et alternativ? Æsj.

Jo, 1. og 2. plass. Kanskje du burde lese innleggene litt nøyere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke gutt, men jeg tror de fleste liker denne best:

*Jente som har former (timeglassfasong), som samtidig ser sunne og spreke ut.

Det jeg tror er minst sexy:

*Gutter generelt vil nok synes fedme er verst uansett, jeg synes det å være et "skjelett" er verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gutt, men jeg syns høy og slank er det fineste :-) Kroppen til Cathrine som blogger på www.cathinthecity.com er perfeksjon!

(fordi hun er slank og har både rumpe og pupper!)

Endret av HLHD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det er finest å ha en slank, men myk kropp. Gjerne mye rumpe og en hånd full med pupper. :)

Høyde, ja, selvfølgelig er lange bein fin, men tror også at lave mennesker kan ha fine, slanke bein som er digge å se på i high heels. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror timeglassfasongen er det mest populære, uansett om jenta er lav eller høy.

Jeg har forsåvidt et inntrykk av at lave jenter er mer attraktivt enn høye jenter. Høye jenter er populære som modeller o.l. men ute i det virkelige liv tror jeg gutter foretrekker lave jenter som kjæreste. Dette fordi gutta naturlig har et "beskytterinstinkt", hvilket fører til at gutten ønsker å være stor og sterk.

..Om han er et hode lavere enn dama si føler han seg jo ikke akkurat stor.

Min sambo har ihvertfall vraket høye jenter tidligere, fordi han ikke er så veldig høy selv og liker ikke føle seg lav. Jeg har derfor forbud mot å gå i høye hæler sammen med han :fnise:

Endret av Envy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gutt, men jeg syns høy og slank er det fineste :-) Kroppen til Cathrine som blogger på www.cathinthecity.com er perfeksjon!

(fordi hun er slank og har både rumpe og pupper!)

Klikket meg inn der nå. Syns faktisk hun var finere på de bildene før hun gikk ned i vekt:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gutt, men jeg syns høy og slank er det fineste :-) Kroppen til Cathrine som blogger på www.cathinthecity.com er perfeksjon!

(fordi hun er slank og har både rumpe og pupper!)

Hun som har slnket seg maks? Jaja..

http://cathinthecity.modette.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var jo blitt radmager :hakeslepp: Ikke pent..

Enig med deg. Og så syns jeg hun mistet litt av det flotte ansiktet sitt etter at hun ble så tynn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte kjæresten og kompisene hans nå om hvilken kroppsform som var mest sexy, og hvilken som var minst sexy.

Fikk til svar at slanke og nette jenter som ikke var så veldig høye var mest sexy, og at korte og feite/lubne jenter var minst sexy. Slanke jenter så de på som mer feminint enn store.

So there you go!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KateW

Det virker som om gutter har ganske lik smak når det gjelder jentekropper. Slik tror jeg menn ville rangert dem:

1. plass: Høy og slank/tynn

2. plass: Liten og slank/tynn

3. plass: Høy og former

4. plass: Liten og rund/formfull

Det virker som om litt lavere jenter med runde former (hofter og lår) og store pupper blir sett på som minst attraktive. Har jeg rett? :)

Snakker du om gutter og jenter nå, eller menn og kvinner?

Og er du liten og tjukk selv, siden du spør?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo blitt radmager :hakeslepp: Ikke pent..

Haha, whaat? Hun har jo omtrent samme kropp som deg Envy (så bilde i kroppstråden), og de armene ser ikke akkurat radmagre ut :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo blitt radmager :hakeslepp: Ikke pent..

Ja hun var absolutt finest på før bildene.

Men off topic; Hvorfor blogger hun på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om gutter har ganske lik smak når det gjelder jentekropper. Slik tror jeg menn ville rangert dem:

1. plass: Høy og slank/tynn

2. plass: Liten og slank/tynn

3. plass: Høy og former

4. plass: Liten og rund/formfull

Det virker som om litt lavere jenter med runde former (hofter og lår) og store pupper blir sett på som minst attraktive. Har jeg rett? :)

Hvor skal jeg bli plasser hen da?

Jeg er høy og slank, men samtidig har jeg former. Smal midje, men har brede hofter, rompe og lår.

Jeg er kanskje en blanding av timeglass og pæreform, og jeg har 75C i BH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...